hayırlı olsunisteyen beklesin ben flashlıyorum şu an
bitti bile arkadaşlar hayırlı olsunkesinlikle sağlam
v 51.0.006
yazılım tarihi
09-07-2010 ekran görüntüsü eklemek isterdim ama vaktim yok
derdin nedir?tamam n97 e çok para vermişin ok?allah dahada bereketini versin.ek özellik bekleyen yok...sadece rds sini düzeltsinler yeterdi bana?başka ne bekliyorsunuz telefon neki
başka ne bekliyorsunuz telefon neki
herhangi bi yenilik göremedim abi.performans ise bence süper olmuş.artık cfw kurmam.programlarıda sertifikayla hallederiz.Selam dostler, son guncellemeyi indirebilen arkadaslardan genel performans artisi ve goze carpan yeniliklerle ilgili bilgi bekliyoruz ve sayimiz da hic az degil o yuzden tadini cikartirken bizimle de paylasir misiniz yeni FW mizi![]()
telefon şu nokianın en çok satan telefonu özellikleriyle piyasadaki en cazip telefon ve nokia yanılmıyorsam kullanıcılar doğrultusunda çıkarıcaktı bu fw yi eksikler bu şekilde değildi.

acaba bu ara sürmmüydü v60 da gelicekmi sizce ?
