ahenk
Üye
5800 XM Alacaksan Oku Öyle Al
1 hafta önce edirne genpatech ten kırmızı renkte 5800 aldım umarım hatalı üretime denk gelmemişimdir derken hatali üretimlerde telefonun sağ üst köşesinde aralık oldugunu ve ışık sızması yaptıgını internette okudum ve malum sorunu yapmaya başladı hoparlörden ses kesik kesik geliyor hemen aldıgım yere onlar beni servise serviste yazılım gerekli kibarca yav kardeşim son yazılım yükledim biz daha farklı bi yazılım yüklicez iyi tamam 2 saat sonra aldım kasa aralıgı iyice büyümüş tel açilip hoparlör degişmiş ekranın içi toz dolu
tekrar aldıgım yere bayan hepsinde var demezmi eleman yeni getirdi siyah olan aralık yok kadın mors oldu bende öyle aralıyomki telefon ikiye ayrılacak bakın varmıymıs sorumlu itiraz etmeden degiştirdi
biliyorum kırmızı getirse aynı sorun olacak ilk parti ürün versiyon bile 10 lu versiyon siyah direk 20li versiyonla geliyor kısacası paranızla kahrolmayın almadan önce ya siyah alıp işi garantiye alın yada
etraflıca cihazı kontröl edin versiyon 10lu ise yanaşmayın
arkadaşlar tüketici yasalarını iyi takip edin hiç madur olmassınız biraz üslubunuzu sert yapıp kanunuları iyi bildiğinizi karşı tarafa belli edin yeter ben 1 yıllık n95 parasını geri aldım 1190 tl
tekrar aldıgım yere bayan hepsinde var demezmi eleman yeni getirdi siyah olan aralık yok kadın mors oldu bende öyle aralıyomki telefon ikiye ayrılacak bakın varmıymıs sorumlu itiraz etmeden degiştirdi
biliyorum kırmızı getirse aynı sorun olacak ilk parti ürün versiyon bile 10 lu versiyon siyah direk 20li versiyonla geliyor kısacası paranızla kahrolmayın almadan önce ya siyah alıp işi garantiye alın yada
etraflıca cihazı kontröl edin versiyon 10lu ise yanaşmayın
arkadaşlar tüketici yasalarını iyi takip edin hiç madur olmassınız biraz üslubunuzu sert yapıp kanunuları iyi bildiğinizi karşı tarafa belli edin yeter ben 1 yıllık n95 parasını geri aldım 1190 tl


fena bi tlfn değil
(

