5800 XM Alacaksan Oku Öyle Al

Sponsorlu Bağlantılar

ahenk

ahenk

Üye
    Konu Sahibi
5800 XM Alacaksan Oku Öyle Al
1 hafta önce edirne genpatech ten kırmızı renkte 5800 aldım umarım hatalı üretime denk gelmemişimdir derken hatali üretimlerde telefonun sağ üst köşesinde aralık oldugunu ve ışık sızması yaptıgını internette okudum ve malum sorunu yapmaya başladı hoparlörden ses kesik kesik geliyor hemen aldıgım yere onlar beni servise serviste yazılım gerekli kibarca yav kardeşim son yazılım yükledim biz daha farklı bi yazılım yüklicez iyi tamam 2 saat sonra aldım kasa aralıgı iyice büyümüş tel açilip hoparlör degişmiş ekranın içi toz dolu
tekrar aldıgım yere bayan hepsinde var demezmi eleman yeni getirdi siyah olan aralık yok kadın mors oldu bende öyle aralıyomki telefon ikiye ayrılacak bakın varmıymıs sorumlu itiraz etmeden degiştirdi
biliyorum kırmızı getirse aynı sorun olacak ilk parti ürün versiyon bile 10 lu versiyon siyah direk 20li versiyonla geliyor kısacası paranızla kahrolmayın almadan önce ya siyah alıp işi garantiye alın yada
etraflıca cihazı kontröl edin versiyon 10lu ise yanaşmayın
arkadaşlar tüketici yasalarını iyi takip edin hiç madur olmassınız biraz üslubunuzu sert yapıp kanunuları iyi bildiğinizi karşı tarafa belli edin yeter ben 1 yıllık n95 parasını geri aldım 1190 tl :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: abdurrahmanz, v3!N, tan.adem ve 4 diğerleri


gknsirtalan

gknsirtalan

Üye
katılıyorum kardeşim ama benm telfonda hiç bi sorun çıkmadı allahtan siyah aldım çnkü galiba son üretimlere denk geldigim için şanslıyım yani :)
 

Doğan

Üye
5800 :islik fena bi tlfn değil
 

muzzun

Üye
mavisini aldım:))
o açıklık hafiften var gibi:((
şuanlık bi problem yok henüz
umarım olmaz
 

valeral

Üye
evet bir cogunda acıklık var son üretilen ürünlerde olmadıgı soleniyor ama daha gormek nasip olmadı.ışık süzmesi olacak kadar bir acıklık var fakat zaman icinde arttığı solenemez.bu şekilde kullanmak rahatsız ediyorsa degistirseydiniz yada para iadesi alsaydınız demekten baska bisi soleyemem ama telefon 800 tl fiyatı kesinlikle hakediyor kanaatindeyim kimse mükemmel degildir.
 
borisu

borisu

Üye
bir kere sim kartı takıp çıkarmak ölüm..hangi telefonda böyle bir arıza yol izlenmiş??resmen alıcının sinir katsayılarına bonus ekliyor...normal bir batarya gibi oturmuyor telefona, ters zannederken aslında düz olduğunu, halk arasında buna nokia'cıların ŞEKİL yapmış versiyonu ismini takıyoruz..binbir hevesle begendiğim 5800, bende fiat'ın ilk çıkardığı Punto arabasına binmiş izlenimi verdi..dışardan gayet hoş bir araba olsa da içine biniyorsunuz allahım bu ne iğrenç malzeme, aracın göğüs kısmı sanki bit pazarında monte edilmiş, oyuncaklarda bile bu adi plastik kullanılmaz dersiniz ya aynen bu, kullanılan malzeme aynen bu telefonda da aynı hissi uyandırıyor.

okudum araştırdım kullandım paylaştım ve değiştirmek istiyorum.budur 5800 expres müzik...pena hediyeliymişş pehh, penanın alasını 6300'a takarım, al sana esttik...
 
ressam58

ressam58

Üye
5800 almayın N serisini takip edin başınız ağrımaz arkadaşlar!(( N95 8GB söyleyecek laf yok))
 

erhan_ertan

Üye
arkadaslar mavısı var bende hıbı acıklık sorun yokgayet memnunum
 

ediesel

Üye
dostum 1190 lirayı nasıl gei aldın detaylıca anlatırsan sevinirim. Tüketiciyi bilgilendirmen amacıyla.
 
ahenk

ahenk

Üye
    Konu Sahibi
dostum 1190 lirayı nasıl gei aldın detaylıca anlatırsan sevinirim. Tüketiciyi bilgilendirmen amacıyla.

Açmıs oldugum konuların arasında 30iş günü diye bakarsan diger arkadaslarında tavsiyeleri var detaylı bilgi sahibi olursun
Saygılar
 
sabry09

sabry09

Üye
arkadaslar konu dısı ama sizinle birsey paylasmak istiyorum.ben 3 yıl once qtek 9100 bodel bir cep bilgisayarı aldım.kullanan bilir cihazı.4gb hafıza kartıda vardı wifi de vardı.ekranda dokunmatik.bilgisayarın cebe girmiş hali.nette hala üstüne hızlı pek cihaz yok.ekranı 5800gibi buyuk ve geniş.sürgülü ve klavyesi ekranı itince cıkıyo(qwerty klavye) tonla uygulama yukleyebiliyorsunuz.şimdi iphone olsun 5800 olsun güzel cihazlar ama aynı özellikli bir cihaz kac sene once piyasaya surulmus dusunun.o kadar para etmez bu i phone olsun 5800 olsun.sadece populer urun o kadar ve baba parası yemiyorsanız bilirsiniz para kolay kazanılmıyo.binlerce lira dokup onları alacagınıza dediğim gibi benzeri urun işinizi gorecektir.hem herkesde olmayan cihaz yani iphone gibi 5800 gibi degil hem daha gosterişli.sadece 1.3mp flaslı kamera var tek fark o bence.ben askerlik nedeniyle sattım cok da pişman oldum.şimdi sıfırını getirtebilirsem getirtecegim yoksa 2. elini 150-250 ye bulurum artık.saygılar..
 
ahenk

ahenk

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşim konu yaklaşımında haklısın ancak şunu belirtmek isterim
benim yaşim 29 yaklaşık 10 yıldır telefonlarla haşir neşirim
windows mobil işletim sistemi symbiandan farklı kötü demicem
ama benim tarzım degil söyledigin ürün Qtek 9100 yakın bi arkadaşim
kullanıyor ve güzel bi ürün ancak 5800 arasındaki fark fiyat farkından da
fazla telde wlan olması güzel ama modemin içine girmek kötü
hele sayfaların geç açilması sensör var ama
ekran dönünce tel kasılıyo burda anlatmak uzun şu var buvar gibi
ama ençok haklı oldugun yön maddi evet çok para ama ne yapıcan
herkesin bir ilgi alanı var
saygılar
 
sawass

sawass

Üye
walla telefon süper bundan iyisi şamda kayısı sonuçta kul yapısı elektronik cihaz olabilir ilk çıktığında aldım herhangi problem yok
 
ULTRASsSLAN

ULTRASsSLAN

Üye
bendede siyah kirmizi olani var sifir problem gayetde memnunun 10 defa düsürdüm elimden tas gibi masallah
 

eabiricik

Üye
konunn başında belirtildiği gibi benim5800ın sağ üst köşesinde açıklık var değil ışık süzmesi deniz feneri gibi ışık geliyo ve arkadaşlar telefonu manuel olsun otomatik olsun tuş kilidine aldıktan sonra tekrar açtığımda ekran gidiyo bütün herşey kargacık burgacık oluyo biri bana yardımcı olırsa sevinirim yoksa vurucam artık bu teli yere
 
ozn429

ozn429

Üye
bende kırmızı aldım çok memnunum 3 ay oldu şuanlık sorun yok inş olmaz..
 

mudvayne

Üye
arkadaşlar bendede kırmızısı var 5800 in sağ ust tarafta ama yabda acıklık var ondan mı bahsedıyosunuz hafısten ama bu şekılde degiştırebılırmıyım onu

--------------- Ekleme ---------------

yanda acıklık var

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar bıde 10 uretımmı 20 lımı nerden anlıcaz
 

iwontcry4u

Üye
bendede 5800 var kırmızı hafif bir acıklık var daha yeni aldım :box
 
aLone

aLone

Üye
n79 diyorum arkdaşlar şahsen aşığım ben telfonuma:D
 


Üst Alt