5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

UniqueDemon

Üye
yani şimdi hard formatmı atmam gerekiyor. Yeşil tuş + Orta Tuş + Kırmızı Tuş + Kamera Tuşuyla Atılan formatmı yoksa *#7370# mi ?
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yeşil tuşla başlayan format..evet at ki gerçek güncellemeyi görebilesin..
 

UniqueDemon

Üye
Teşekkürler, attım fakat yine o efekt çalışmıyor acaba kurarken yanlışmı güncelledim.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
canım onu mesaj yazarken görebilirsin..videodaki o..mesaj yazarken yana çevirince oluyor..
 

UniqueDemon

Üye
Sizi uğraştıyorum, kusura bakmayın.
Yalnız benim demek istediğim yan çevirince oluşan Tam ekran QWERTY klavye değil.



Bu videoda hemen ilk saniyelerde bir kaç menü efekti var (perde Açılması gibi)
Örneğin; bu videoda *#0000# tuşlarına bastığında gelen ekran büyüyerek açılıyor. Benim demek istediğim o efekt ...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam da o efektler son güncellemede yüklenmiş olması lazım..menü efektlerini açtın mı?
 

UniqueDemon

Üye
hmm nerden açılıyor bilmiyorumki :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
menüde seçeneklere gir ordan menü efektlerini aç..
 
cabbar007

cabbar007

Üye
ayarlar tercihler temelar genel görünüm seçenekler tema efektleri aç
 
cabbar007

cabbar007

Üye
her zaman hocam ;)
 

UniqueDemon

Üye
Öyle Bir Yer yok Ayarlar'a giriyorum Kişisel / Telefon /Bağlantı vs Var..
 
cabbar007

cabbar007

Üye
ayarlar kişisel temalar genel seçenekler tema efektleri tmaam ?
 

UniqueDemon

Üye
Tamam Şimdi Buldum ve Oldu çok teşekkürler ikinizdende allah razı olsun :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan..
 

halukunal

Üye
2 sorumc var...
-->Yeni sürüme yükseltince; eski sürümde yüklü olan (telefonu alınca içinde olan) Nokia Maps, Araba yarışı(adını hatırlamıyorum)gibi uygulamalar silinecek mi?
-->Ovi den yedekleme yapınca yüklü olan uygulamaları yedekliyormu?
-->Garmin XT yeni sürümde çalışırmı
 
Progressivity

Progressivity

Üye
Sizi uğraştıyorum, kusura bakmayın.
Yalnız benim demek istediğim yan çevirince oluşan Tam ekran QWERTY klavye değil.



Bu videoda hemen ilk saniyelerde bir kaç menü efekti var (perde Açılması gibi)
Örneğin; bu videoda *#0000# tuşlarına bastığında gelen ekran büyüyerek açılıyor. Benim demek istediğim o efekt ...

orjinal efektler değil onlar task manager kullanılmış bu videoda muhtemelende epocware handy taskman
 
ozn429

ozn429

Üye
oley beee :D
 

halukunal

Üye
2 sorum var...
-->Yeni sürüme yükseltince; eski sürümde yüklü olan (telefonu alınca içinde olan) Nokia Maps, Araba yarışı(adını hatırlamıyorum)gibi uygulamalar silinecek mi?
-->Ovi den yedekleme yapınca yüklü olan uygulamaları yedekliyormu?
-->Garmin XT yeni sürümde çalışırmı
 


Üst Alt