5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

cabbar007

cabbar007

Üye
olmaz sadece error vermediğinden emin ol ;)
 


agency

Üye
Telefonu Nokia software updater ile güncelledim. Hiç bi hata vermeden sorunsuz yükledi ama Menüye girince Telefon ya donuyor Yada cizgi cizgi olup kapanıyor. Ve aşırı derecede yavaşladı.Ne yapmam gerekiyor Garantiye versem halledermi Yoksa kendimin yapabileceği bişey varmı ? Telefon hackliydi ondan olabilirmi ?
 
cabbar007

cabbar007

Üye
hard format dene kendi kendine reset atma sorunu için tema görünümünü temel yap
 
pavilion

pavilion

Üye
Güncellemeden sonra hard format şart mı, hard format ne değiştiriyor? Eğer bi işe yarıyorsa nasıl yapılıyor aydınlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.
 
cabbar007

cabbar007

Üye
telefonun ilk aldığın gün gibi oluyor sıfır herşey
 

cbas

Üye
produc kodunu değiştirdim eminim ama gine yeni versiyon bulunamadı diyor ama yapacam az kaldı
 
sercan_54_54

sercan_54_54

Üye
eğer yapamayan olursa pm atsın elimden gelen yardımı yaparım.. bndede sorun çıkardı ama hallettimm..
 

mulur

Üye
ben güncellemeyi bi türlü yapamıyorum herşeyi ayarlıyorum önce indiriliyor arkasından yükleme işlemine geçiyor fakat 15 dk yazıyo ve öyle kalıyo yardımcı olursanız sevinirim
 
cabbar007

cabbar007

Üye
kitlenmiyorsa bekle elbet olur sabır herşeyin anahtarı aceleci olmayalım acele işe şeytan karışır;)
 
Mert_Gül

Mert_Gül

Üye
beyler allah rızası için cevap verin 5800 v40 surumunu yukledım cok guzel ama bır sorun var... beyler ana ekranda dururken sagda asagı tus kılıdı tusu var ya tus kılıdını kapatıyorum ekran aynı kalıyo ama kilit işareti gelıyo tekrar acıp kapatınca ekran kapanıyo bu sorunu yasıyan bana bı ozel msj yada burdan yazsın cıldırcam telefonu fırlatıp atcam lutfen...
 
Sw33TyBoOY

Sw33TyBoOY

Üye
ARKADAŞLAR SABAHTAN BERİ OKUYORUM YAZILANLARI İNANIN HİÇ BİRŞEY ANLAMADIM NOKİA SAYFASINDAN BAKTIM YENİ SÜRÜMLE İLGİLİ HİÇBİRŞEY YOK BULAMADIM BU YENİ VERSİYONU YÜKLEDİĞİNİZİ SÖLEMEKTESİNİZ LİNKLER VERİORSUNU İNDİRİYORUM PC S. İLE YUKLEMEK ISTIORUM BENIM TELEFONDAKİ VERSİYON 30. AYNISINI GOSTERMEKTE

HANİ YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM BU YENİ SÜRÜM NASIL YÜKLENİYOR DİYE ?

şimdiden teşkler ...
 
kdr1903

kdr1903

Üye
benimki 31.0.101 sürümü.. o şekilde aldım 1 ay önce fln. DNS ayarlarını falan da girdiğimden beri hertürlü siteye girip video izleyebiliorm.. facedekileri de.. o kadar memnunum ki. üstelik indirdiğim videoları galerisinde de gizleyebiliorm.. uzantısına "txt" metin belgesi uzantısı yazmak yeterli oluo.. başka yapınca açıyo. ama bunu açamıyo eğer videoysa. resmi saklayamıosn zaten (yani ben bulamadım). eğer kullananınız warsa bu v40 sürümünü bilgi werirse çok sewineceğm.. ben şuan telefonumu allaha bin şükür kusursuz kullanıorm. onun için herhangi bir version değişikliğinde ne olur acaba?? v40 ı deneyen arkadaşlardan rica ediorm bilgi açısından yazmaları için..
 

krtlzma

Üye
bnde nsu dan denedım yeni guncelleme yok diyor.kabloyu sokup taktım.cihazı acıp kapatıım ama yıne aynısı cıktı.olmucak galiba
 

cbas

Üye
çok şükür sonunda navi kodunu değiştirebildim 2 gündür uğrasyodum şimdide güncellemeye çalişyorum başarısız oldu diyor indiremiyo hepsini

--------------- Ekleme ---------------

çok şükür sonunda navi kodunu değiştirebildim 2 gündür uğrasyodum şimdide güncellemeye çalişyorum başarısız oldu diyor indiremiyo hepsini
 

gocemenb

Üye
arkadaşlar, başımdan geçenler şu şekilde...
bu konuyu biraz takip ettim (sonuçta 78 sayfanın hepsini okuyamadım :ehe) ve telefonu v40a yükseltmeye karar verdim. pc'de nsu ile usb'den update yapmaya çalıştım ama bırakın yeni versiyon bulmayı telefonu bile görmedi (ilginç). neyse, telefonda *#0000# yaptım, seçeneklerde "search for update" yaptım ve v40'ı buldu, ve kabul ettim güncellemeyi telefon kendisi yaptı.
şimdi yeni "home" ekranını ve "kin.scrolling" özelliğini kullanıyorum... sorunsuz...
fakat tek bir sorum olacak. kin.scrolling her yerde çalışıyor (rehber, galeri, internet yer imleri vs.) ama bir tek menüde çalışmıyor. herkeste böyle mi? yoksa bir tek benimki mi böyle?????
 

Denibo

Üye
ya arkadaşlar forumda aratın nemesis diye bir program var oraya v40 kodunu yazmadan nsu versiyonu görmüyor !!!
 

sinek2323

Üye
Bende navi koduyla v40 a yükselttim. Sorunsuz çalışıyor şu anda. Fakat güncelledikten sonra eski koda gerimi dönelim yoksa navi koduyla devammı edelim bi sakıncası olurmu.
 
draw1907

draw1907

Üye
herşey güzel olmuş ama menüye girince niye kinetic scroll yapmamışlar acaba bi bildiklerimi var acep
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
arkadaşın telefonuda nemeis ile navi yaptık updater ile güncellemeye başladı 15. dakikada kalıyor hata veriyor kendi 5800 güncelledim.niçin böyle diyor
 


Üst Alt