kardeşim nokia pc suite in arkada çalışan uzantılarını görev yöneticisiyle kapat dene..birde f1 i aç..Dediğin Gibi Nerden Baksan 15 Kere Yaptım Dikkatlice Bakıp Yaptım.Ready Yanıp Sönüyor Onun Yanındada Read Dediğimde Yanında Error Yazıyor Write Dediğimdede Tekrar bi Yazı Cıkıp Error Yazıyor 10 Saniye Sonra Programı Kapatıyorum.Her Yolu Denedim Yazılım Yok Diyor..
zor mu buldun?0559373 arkadaşlar ben bu kod ile yaptım oldu zor buldum kodu başka bir siteden blue kodu


zor mu buldun?![]()
Win7 altında saatlerce uğraştım nss ile. Kod değiştirmeden Siyah 5800 ımı buluyor. Fakat başladıktan bir dakika geçmeden güncelleme yarım kaldı diyor. Şunları bunları durdur demeyiin hiçbiri işe yaramdı. Wifi ile direk telefon üzerinden güncelledim ve hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Tüm özellikler format atmadan mükemmel şekilde çalışıyor. Win7 arkadaşlar uğraşmayın boşuna Win7 altında olmuyor...

sende ilerleme var gine biz okadar uğraştık hala güncelleme yok diyotam 80 oldu yine olmadı sunucularda bir sorun var herhalde çok yoğun en iyisi yarın denemek
