5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
buldummm haha WindowsXPMode_tr-tr tam 455.954 mb helal ya süper oldu bakalım xp mode ile çalışacak mı

--------------- Ekleme ---------------

bak öyle yapmak hiç aklıma gelmemişti :)

--------------- Ekleme ---------------

yükledikten sonra illa hard format mı atıcaz yoksa soft atsak olur mu

--------------- Ekleme ---------------

boşuna programlar gitmesin telefona büsürü şey yükledim
 


RevoLte

Üye
Ya bi ben yükleyemedim heralde şunu.Deli olucam.Pc'ye bağlıyorum tel'i usb'den.Pc yazılımı bulamıyo.O yüzden nemesis'ten de teli görmüyo heralde.Scan diyorum error veriyor.Yardım edebilecek olan var mı
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
error verse bile oluyo ama bende oldu
 
Progressivity

Progressivity

Üye
nemesis ile kodu değiştirdim. nsu güncellemeyi gördü, bir güzel indirdi. ama yüklerken 15 dakika kaldı diyor sonra cihaz kurtarma ekranı geliyor.
bu bilgisayar üzerinde bir türlü güncelleme yapamıyorum. daha önceleri eski telefonumda da aynı hatayla karşılaşıyordum ama bir türlü düzeltemedim.

YourUninstaller! vb bir programla bilgisayarından Nokia Pc suite ve Nokia ile ilgili bütün kurulu programları kaldır yada Ovi suite ile ilgili bu YourUninstaller! vb programlar aynı zamanda registry dosyalarınıda sildiği için tam anlamıyla bir kaldırma sağlanıyor ondan sonra en yeni pc suite sürümünü kur pc ne birde öyle dene bakalım
 

RevoLte

Üye
error verse bile oluyo ama bende oldu
Valla product 'de giriyorum.Enable diyip write'ta diyorum.Yine error.Daha Sonra f1 Upgrade'i çalıştırıyorum.Bağlantıyı bulamıyor.2 gündür bununla uğraşıyorum
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
YA namesisten hangi kodu gircez v40 için yazsaydın keşke
 
cabbar007

cabbar007

Üye
neden navi kodu hocam farkları ney turkey red ile navinin arasındaki fark?
 

fakobaba

Üye
abi cikti cikmasina ama ana ekranda eskiden rehber be numara resimleeri vardi ordan giriliyodu ya simdi telefon rehber yaziyo hic bir resim yok ve girilmiyo usteki menu tamam v 40 menusu rehber filan hareketli e posta filan var bi yardim et 5800 dan sogudum ya acil bi yardim
 
Progressivity

Progressivity

Üye
cabbar007 kardeşim navi koduyla güncellersen telefonu navigation edition yapmış olursun sanırım navigasyonu daha iyi oluyor öyle güncelleyince
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
navi kodları nerde yazıyor yav bi bulamadım

--------------- Ekleme ---------------

0559373 blue kodu buldum internetten bu mu ama naviyi bulamadım nerde yazıyor

--------------- Ekleme ---------------

0559373 blue kodu buldum internetten bu mu ama naviyi bulamadım nerde yazıyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bilen arkadaşlar yardım eder..

--------------- Ekleme ---------------

navi kodları nerde yazıyor yav bi bulamadım

--------------- Ekleme ---------------

0559373 blue kodu buldum internetten bu mu ama naviyi bulamadım nerde yazıyor

--------------- Ekleme ---------------

0559373 blue kodu buldum internetten bu mu ama naviyi bulamadım nerde yazıyor
http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html buranın ilk sayfasında var..
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
ama o sayfada v31 kodları var
 
petrucci82

petrucci82

Üye
yaw millet deli mi ne arkadaş bu işin şakası mı olur? çocuk galiba bunlar..:d::d: hiç güleceğim yoktu be Mümin..
benim telefon v40 oldu ..şaka mı şimdi bu?? :) ha ha ha koptum yaaa deli bunlar
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
0559373 bu kod ile oldu
 

darkinfantasy

Üye
sabahtan beri denıyorum ama ne yazılım guncelleyebıldım ne de baska bısey yapabıldım...kafayı yemek uzereyım
 

furkan4240

Üye
ya bn wirrles ile güncellerken hafıza dolu diyor anlamadım neden acaba ilgilendirirsenz sevinirim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Üst Alt