5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
0559373 arkadaşlar ben bu kod ile yaptım oldu zor buldum kodu başka bir siteden blue kodu
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dediğin Gibi Nerden Baksan 15 Kere Yaptım Dikkatlice Bakıp Yaptım.Ready Yanıp Sönüyor Onun Yanındada Read Dediğimde Yanında Error Yazıyor Write Dediğimdede Tekrar bi Yazı Cıkıp Error Yazıyor 10 Saniye Sonra Programı Kapatıyorum.Her Yolu Denedim Yazılım Yok Diyor..
kardeşim nokia pc suite in arkada çalışan uzantılarını görev yöneticisiyle kapat dene..birde f1 i aç..
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
güncelleme de yüklenince söylerim nasıl yapıldığını resimli
 

Shade.Anqer

Üye
Yok Olmuyor Sanırım Başkada ALternatif Yok Yinede SağoLun..
 

cbas

Üye
olmuyor hocam çalişan baska çalişan program yok pc yada tlf nu yeniden baslatsak bi faydası olurmu aceba
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar bal gibi de olur..bende bir sürü telefon güncelledim..biraz çabalayın...
 

Shade.Anqer

Üye
Olmuyor Çabalamakla İlgili Bi Anlam Yok Bilgisayarı Yeniden Başlattım Telefonu Yeniden Başlattım İstiyosan Veriyim teamviewer'imi Kendi Gözlerinle Gör.
 

cbas

Üye
hocam produc kodunun değişip değişmedini nerden öğrenebiliriz
 
egenokia

egenokia

Üye
Win7 altında saatlerce uğraştım nss ile. Kod değiştirmeden Siyah 5800 ımı buluyor. Fakat başladıktan bir dakika geçmeden güncelleme yarım kaldı diyor. Şunları bunları durdur demeyiin hiçbiri işe yaramdı. Wifi ile direk telefon üzerinden güncelledim ve hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Tüm özellikler format atmadan mükemmel şekilde çalışıyor. Win7 arkadaşlar uğraşmayın boşuna Win7 altında olmuyor...

dediğim gibi pcden ugraşmayın tertemiz wifi guncellemesi dururken gidin bi avmye evinizde yoksa wifi orda 1 dkkda yeni surume geçin.
yeni surumde her sey dha guzel bi eksisini goremedm su ana kdr.:oke:
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
wifi den nasıl yapıcaz wifiden görüyor mu ki version görüyorsa hemen yapalım ya of

--------------- Ekleme ---------------

bıktım ya şu nalet güncellemeden telefondan soğuttu beni iphone mi alsam n900 mü alsam diye düşünmeye başladım ya bu ne böyle
 

cbas

Üye
brader ordand olmuyor olsa çoktan yüklerdik
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
tam 80 oldu yine olmadı sunucularda bir sorun var herhalde çok yoğun en iyisi yarın denemek
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet yarın dene..şimdi sen iyice sıkıldın biliyorum..
 

yfscvs

Üye
nokia clublar yazılım güncellemesinden ücret alıyorlar mı arkadaşlar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hayır almazlar garantisi varsa almazlar..
 

cbas

Üye
nadir hocam sizce nss programında yada kod değiştirmede problem olabirmi
 


Üst Alt