tam ekran klavye yok oluyor bu güncellemede sadece el yazısı, alfa sayısal, küçük qwert kalvye çalışıyor
deneyen arkadaşlarda aynı şeymi gerçekleşti merak eiyorum
bence Nokia Software Updater ile güncelleyin..arkadaşlar dun denediğimde olmadı ancak bugun denedim *#0000# yazınca tel surumu cıkar seceneklerden guncellemeleri kontrol et yazısına tıkalyın WİFİYLE BAGLANIN dun olmadı bugun oldu cok temiz bi guncelleme oldu.
garanti veriyorum olcak bnde denedm pcden yapmayı fakat bosa vakit harcamışız
arkadaşlar güncellememi 2 gün önce başarı ile yaptım hard format atmadan bütün yeni özellikler kendiliğinden geldi yalnız bugün bir video izlemek istedim açtım video hata verdi ve videoyu mp3 tarzında oynatmaya başladı bunu her video için yapıyo yani görüntü yok ses var acaba hard formatla düzelirmi yada format atmadan düzenlemenin yolu varmı..teşekkürler
benceLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızile güncelleyin..
Kardeş ben windows 7 kullanıyorum...2 tane 5800 güncelledim.nokia pc suite ve nokia software uptader eski sürümleriydi.kurduktan sonra güncelleme ekranı geldi.3 sefer güncelleme yapmaya çalışdığımda internet bağlantınız yavaş başarılı olamamıştır.bende güncel nokia software updater programını nokianın kendi sitesinden indirdiğimde,çalıştır dediğimde bu sistemle uygun değildir diye bi ibare çıktı.bende hemen sağ tıklayıp uyumluluk sorununu gider dedim ve uptader'i kurdum.Win7 altında saatlerce uğraştım nss ile. Kod değiştirmeden Siyah 5800 ımı buluyor. Fakat başladıktan bir dakika geçmeden güncelleme yarım kaldı diyor. Şunları bunları durdur demeyiin hiçbiri işe yaramdı. Wifi ile direk telefon üzerinden güncelledim ve hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Tüm özellikler format atmadan mükemmel şekilde çalışıyor. Win7 arkadaşlar uğraşmayın boşuna Win7 altında olmuyor...

Kardeş ben windows 7 kullanıyorum...2 tane 5800 güncelledim.nokia pc suite ve nokia software uptader eski sürümleriydi.kurduktan sonra güncelleme ekranı geldi.3 sefer güncelleme yapmaya çalışdığımda internet bağlantınız yavaş başarılı olamamıştır.bende güncelLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızprogramını nokianın kendi sitesinden indirdiğimde,çalıştır dediğimde bu sistemle uygun değildir diye bi ibare çıktı.bende hemen sağ tıklayıp uyumluluk sorununu gider dedim ve uptader'i kurdum.
NSS ile navi kodunu red telefonuma kurdum.güncellemeyi yapdım.ardından telefonum navi oldu fakat ben bunu sevmedim.tekrardan NSS ile red kodunu girdim.updater ile tekrar yazılım attım.şimdi tekrar red oldu telefonum.
red yapmamın nedeni sound vave temadır![]()
