5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

erolmert

erolmert

Üye
Beyler bende Nsu ın ens son surumu yuklu telimdede V.31.0.101 yuklu ama nsu telinizde en son guncelleme mevcut diyor bu ilk gncellstrmem olucak hyrlısyla :) nası yapablrm yardm edeblrmsnz :)
 


alper702

Üye
yaa nadir bn de son sürüm gözükmüo neden
 

murat aşık

Üye
tam ekran klavye yok oluyor bu güncellemede sadece el yazısı, alfa sayısal, küçük qwert kalvye çalışıyor
deneyen arkadaşlarda aynı şeymi gerçekleşti merak eiyorum
 
pavilion

pavilion

Üye
Bende navi sürümü yüklü internetten güncelleme yapamıyorum hiçbir güncelleme yok diyor, ne yapabilirim bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen. Şimdiden teşekkürler.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfalarda paylaşıldı..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
tam ekran klavye yok oluyor bu güncellemede sadece el yazısı, alfa sayısal, küçük qwert kalvye çalışıyor
deneyen arkadaşlarda aynı şeymi gerçekleşti merak eiyorum

telefonu yan çevirince tam ekran klavye oluyor tabi bunun için sensöründe açık olması gerekiyor
 
maktama

maktama

Üye
Arkadaşlar, niye aynı soruları tekrar tekrar soryorsunuz ki?!!? Tamam forumun tüm 55 sayfasını okumam diyorsunuz anladık, ama bari baştan 5 sayfa, ordatan 20-25 sayfalar arası ve sondan 10ar sayfa okuyun. sorularınızın %90 cevabını bulacaksınız.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet aynı soruları sormakla zaman kaybı oluyor..
 
egenokia

egenokia

Üye
arkadaşlar dun denediğimde olmadı ancak bugun denedim *#0000# yazınca tel surumu cıkar seceneklerden guncellemeleri kontrol et yazısına tıkalyın WİFİYLE BAGLANIN dun olmadı bugun oldu cok temiz bi guncelleme oldu.
garanti veriyorum olcak bnde denedm pcden yapmayı fakat bosa vakit harcamışız
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar dun denediğimde olmadı ancak bugun denedim *#0000# yazınca tel surumu cıkar seceneklerden guncellemeleri kontrol et yazısına tıkalyın WİFİYLE BAGLANIN dun olmadı bugun oldu cok temiz bi guncelleme oldu.
garanti veriyorum olcak bnde denedm pcden yapmayı fakat bosa vakit harcamışız
bence Nokia Software Updater ile güncelleyin..
 

alemc71

Üye
arkadaşlar güncellememi 2 gün önce başarı ile yaptım hard format atmadan bütün yeni özellikler kendiliğinden geldi yalnız bugün bir video izlemek istedim açtım video hata verdi ve videoyu mp3 tarzında oynatmaya başladı bunu her video için yapıyo yani görüntü yok ses var acaba hard formatla düzelirmi yada format atmadan düzenlemenin yolu varmı..teşekkürler

bu arada videolar telefondan çekim yaptığım kendi vidoları...
 
mustafa

mustafa

Üye
arkadaşlar güncellememi 2 gün önce başarı ile yaptım hard format atmadan bütün yeni özellikler kendiliğinden geldi yalnız bugün bir video izlemek istedim açtım video hata verdi ve videoyu mp3 tarzında oynatmaya başladı bunu her video için yapıyo yani görüntü yok ses var acaba hard formatla düzelirmi yada format atmadan düzenlemenin yolu varmı..teşekkürler

o videoyu güncelleme yapmadan önce izleyebiliyormuydun telefonda??? video telefonla uyumlu olmayınca yapıyor onu da o yüzden soruyorum
 

dreamer1981

Üye
bence ile güncelleyin..


Win7 altında saatlerce uğraştım nss ile. Kod değiştirmeden Siyah 5800 ımı buluyor. Fakat başladıktan bir dakika geçmeden güncelleme yarım kaldı diyor. Şunları bunları durdur demeyiin hiçbiri işe yaramdı. Wifi ile direk telefon üzerinden güncelledim ve hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Tüm özellikler format atmadan mükemmel şekilde çalışıyor. Win7 arkadaşlar uğraşmayın boşuna Win7 altında olmuyor...
 

ebuzz

Üye
saol süper oldu ya..:)))):oke:
 
osnakli

osnakli

Üye
Win7 altında saatlerce uğraştım nss ile. Kod değiştirmeden Siyah 5800 ımı buluyor. Fakat başladıktan bir dakika geçmeden güncelleme yarım kaldı diyor. Şunları bunları durdur demeyiin hiçbiri işe yaramdı. Wifi ile direk telefon üzerinden güncelledim ve hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Tüm özellikler format atmadan mükemmel şekilde çalışıyor. Win7 arkadaşlar uğraşmayın boşuna Win7 altında olmuyor...
Kardeş ben windows 7 kullanıyorum...2 tane 5800 güncelledim.nokia pc suite ve nokia software uptader eski sürümleriydi.kurduktan sonra güncelleme ekranı geldi.3 sefer güncelleme yapmaya çalışdığımda internet bağlantınız yavaş başarılı olamamıştır.bende güncel nokia software updater programını nokianın kendi sitesinden indirdiğimde,çalıştır dediğimde bu sistemle uygun değildir diye bi ibare çıktı.bende hemen sağ tıklayıp uyumluluk sorununu gider dedim ve uptader'i kurdum.
NSS ile navi kodunu red telefonuma kurdum.güncellemeyi yapdım.ardından telefonum navi oldu fakat ben bunu sevmedim.tekrardan NSS ile red kodunu girdim.updater ile tekrar yazılım attım.şimdi tekrar red oldu telefonum.
red yapmamın nedeni sound vave temadır:)
 

dreamer1981

Üye
Kardeş ben windows 7 kullanıyorum...2 tane 5800 güncelledim.nokia pc suite ve nokia software uptader eski sürümleriydi.kurduktan sonra güncelleme ekranı geldi.3 sefer güncelleme yapmaya çalışdığımda internet bağlantınız yavaş başarılı olamamıştır.bende güncel programını nokianın kendi sitesinden indirdiğimde,çalıştır dediğimde bu sistemle uygun değildir diye bi ibare çıktı.bende hemen sağ tıklayıp uyumluluk sorununu gider dedim ve uptader'i kurdum.
NSS ile navi kodunu red telefonuma kurdum.güncellemeyi yapdım.ardından telefonum navi oldu fakat ben bunu sevmedim.tekrardan NSS ile red kodunu girdim.updater ile tekrar yazılım attım.şimdi tekrar red oldu telefonum.
red yapmamın nedeni sound vave temadır:)

Helal olsun arkadaşım fakat NSS kurmadığım sürüm kalmadı uyumluluk dahil bütün hherşeyi denedim benim gibi arkadaşlar gerideki sayfaların hepsinde var dediğim gibi ben kod falan değiştirmedim çünkü Nss direk güncellemeyi görmüştü telefonum için neyse wi-fi den aldığım daha iyi oldu ne ev ekranı ile nede başka bir problemle karşılaşmadım bu v40 gerçekten güzel olmuş...
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
bence bu guncellemeyı yapmayın arkadaşlar sorunlarla karşılaştım ne gıbı dersenız yazarım sorunlarıda..şimdi bi sorum olucak nadir abi güncellemeden önceki versıyonumuza dönme şansımız varmı? güncelleme yapmamışız gibi yani?
 

tkumlu

Üye
yha benim dil kodu rm356 daha çıkmadımı bu koda arattırıyorum yeni güncelleme yok diyor

--------------- Ekleme ---------------

kimse yokmuu
 
maktama

maktama

Üye
Güncelleme Çıkmıyorsa daha çıkmamıştır demektir senin için, bunun neresini soruyosuuuunnnn?!!?
 
layah_tserep

layah_tserep

Üye
ya ben bi türlü yükleyemiyorum zten son yazılım mevcut diyor. yardımcı olur musunuz lütfen... bendeki V31.0.101
 


Üst Alt