dediğiniz yöntemlerin hepsini denedim sonuç alamadım nokia ovi suit ile denedim sonunda R&D setifika hatası aldımneyle güncelliyorsun? updater ile mi?
kinetic scrolling Essahtan Varmı Yoksa Şakacıktan mı ?
Resim Paylaşın Lütfen![]()
ben v40 yükledim ama teli yeni aldım nasıl bir sorun vardı size bilgi verebilirim belkiBu video oynatma sorununu halletmişlermi bence en büyük eksiklerden biriydi...
onu nasıl yapacaz reis _? yada bana bir özelden msn adresini atman mümkünmü _?Güncelleme bulamayan arkadaşlar birkaç gün beklesinler bekleyemem diyenler nemesisle dil kodunu değiştirip denesinler..
