5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

cabbar007

cabbar007

Üye
pc suite ile yüklemeyi dene ben öyle yükledim al kardeşim buda link:
 


MJoRaYuLuN

MJoRaYuLuN

Üye
Dün gece okumaya çalıştım ama 30. sayfaya anca geldim.. Yedek almamıştım, bugün Club Nokia ya gittim, güncelleme için garanti kapsamında olduğundan ücretsiz sürüm yükseltirlermiş.. Ne şarj vardı ne yedek güvenemedim..Kendim güncellemeye çalışcam... Diğer Mesajlarıda bi okuyalım...
 

furkanbayraktar

Üye
ya bu o resımdekı gb degıl ama hersey aynı sadece bıraz hızlı okadar :(
 

omergrg

Üye
daha önce v31 de telefonum hackli idi,şimdi v40 a yükseltesem hack olayında sorun çıkarmı?yenidenmi hacklemek zorunda kalacağız,sertifika,program yükleme vs.
 
murattuzun

murattuzun

Üye
bu versiyonun hack programı daha yayınlanmadı beklemekteyiz
 

omergrg

Üye
tekrar hack gerekiyorsa yüklemem sadece kinetic scrollin için hack bekleyemem:)
 

ocak.1907

Üye
Bende yükleyemedim arkadaşlar.Herşey güncel pc suite, software de güncel.Ama v31 e güncel diyor.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güncelleme bulamayan arkadaşlar birkaç gün beklesinler bekleyemem diyenler nemesisle dil kodunu değiştirip denesinler..
 
innocent.46

innocent.46

Üye
tşk ederim.benim size bir sorum olacaktı yukarda resmi olan proğramla telefona eski sürümleri tekrar yükleme şansımız var mı elimde 6233 var versiyon v5.60 orjinali ise 5.43 tü ama güncelledikten sonra bi takım sorunlar çıktı tekrar 5.43 e dönmem lazım o proğram yapıyomu bu işi ..!
 

burhany43

Üye
Bu video oynatma sorununu halletmişlermi bence en büyük eksiklerden biriydi...
 

burhany43

Üye
telefon çoğu formatı desteklemiyor. bilmiyorum tam ama ben hiç video oynatamadım
 
innocent.46

innocent.46

Üye
ben 3gp ye çevirip genelde öyle video attım sadece videolar arasında geçiş yapamıyorum benim sorunum o siz yapabiliyomusunuz..
 

Emre520

Üye
Arkadaslar ben telefonumu guncelledım fakat sızın fotolardakı gıbı ew ekran temam da bı degısıklık yok yada muzık playerın stop ılerı gerı tusları falanda gozukmuyor I phone gıbı menu kaymıo bunları nasıl ayarlıcaz
 
Utku

Utku

Üye
yuhhhhhhhhhhhhh diyorum :aha:foruma 2 gün bakmadım neler çıkmışş hemen güncelleyimmmmm:ehe:ehe
 
cengaver_008

cengaver_008

Üye
Güncelleme bulamayan arkadaşlar birkaç gün beklesinler bekleyemem diyenler nemesisle dil kodunu değiştirip denesinler..
onu nasıl yapacaz reis _? yada bana bir özelden msn adresini atman mümkünmü _?
 
Utku

Utku

Üye
off yedekle diyince bu dosyalaı nereye atıyor
 
melih06628

melih06628

Üye
Süpersin abi :oke: Sen olmasan haberim bile olmayacaktı! Hemen Güncelliyorum :) Çok teşekkürler
 


Üst Alt