evet arama ekranı aynen dediğin gibi ama 5x4 menü dizyanı hoş olmadığı için eklemdim tel yann dönünce ikonlar çok küçülüyo ondan siteye upload etmedim ama fw tam sorunsuz bi hale getireyim yani şöyle söyleyim şu dakikalarda yeni bi güncelleme yapıcam ondan sonra 5x4 menülü olan fw yi siteye atarız inş sağlıcakla kal
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar link bugün yani 26/02/2011 saat 23:05 saatinde güncellendi bilginize link konunun hemen altındadır