5800 v 52 .0.007 C6 v 20.0.043

Sponsorlu Bağlantılar

tugrul_27

tugrul_27

Üye
    Konu Sahibi
5800 v 52 .0.007 C6 v 20.0.043
silindi
 
  • Beğen
Tepkiler: fycho593, ~N.A.W.Y~, ''zeus'' ve 38 diğerleri


muratiince

Üye
İlk mesaj benden olsun teşekkür ederim indirip deniyorum inşallah memnun kalırım :oke:
 
osmanpasa

osmanpasa

Üye
Hayırlı olsun. Bugün deneyeceğim.
 

MANOWAR16

Üye
mesajlarda sıkıntı var gerisi başarılı
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
güzel olmuş teşekkürler
 
osmanpasa

osmanpasa

Üye
Menüyü 3x4 nasıl yapabilrim.
Telefonu tekrar flaslamadan yapmanın bir yolu varmı?
 
ysatxE

ysatxE

Üye
Teşekkürler.
 
by-hedir

by-hedir

Üye
İlk mesaji ben yazmayı isterdim ama neyse.
Kardeşim benim ya seni yılardır tanıyorum tuttuğunu koparıyosun yine yapmışsın.
Bir kaç haftadır Fw lerden çok şikayetçiydin ve sonunda aradıgını yaptın sanırım işte azmin elinden hiç bir şey kurtulmuyor.
Başarılarının devamını dilerim...
Arkadaşlar gerçekden çok stabil bir FW olmuş.
Çok sade bir yapısı var.
Orjinal bir yapıya sahip.
Orijnal olmasıda zaten güzel olan şey.
Ayrıca arkadaşlar hiç bir sorunu yok FW nin mesaj sorunuda yok uzun bir süre kullanılacak bir Fw güncellemeleri bile görüyor.



 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
bu fw de ram kaç ortalama ve max telefon hafızasını sormuyorum (bazıları onu söylüoda) ram = ??
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
    Konu Sahibi
50 55 arası ram ama samimi olarak söylüyorum orjinal fwye hiç dokunulmamış içinden hiç bi bileşen çıkarılmamış gönül rahatlığı ile kullana bilirsiniz
 

ahmet.220

Üye
kardeş yaptığın wf de web tarayıcısında facebook modu nasıl faceden sohbet görünüyormu birde C: sürücüsü kaç mb
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
    Konu Sahibi
kardeş içinde facebook modu var ama ben face hiç girmedim ama emiinim sorun yoktur
c sürücüsü 75 mgbyt


--------------- Ekleme ---------------

mesajlarda sıkıntı var gerisi başarılı

mesajlarda sıkıntı yok dün saat 00:39 da arkadaşım bana mesaj yolladı daha doğrsusu ben istedim mesaj bugu var mı diye gelen mesajın saatin arkadaşa söyledim saatin ve tarihn doğru olduğuunu söyledi yazılım yüklemesinden sonra grekeli formatlama işlemlerni düzgünce yapın sorrun çıkmıcak
 
jarmen-kell

jarmen-kell

Üye
dostum ben hiç yükleme yapmadım bu yazılı rahat şekilde yükleyebileceğim anlaşılır bir başlık (anlatımlı) buraya eklermisin?
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
    Konu Sahibi
kardeş anlatım site içerisinde ve konu başlığında vardır ordan faydalanabilirsin saygılar
 
mesuttoprak

mesuttoprak

Üye
tuğrul arkadaşım nereden buldun nasıl buldun bilmem ama iyi ki bulmuşsun.Teşekkürler çok güzel bir cfw.
 
lord_keles

lord_keles

Üye
arkadasım acaba menu tam ekranmı artı 5*4 dunude ekleye bilirmisin bide arama ekranı c6 daki gibimi hani şu kucuk tuşlu olandanmı oo cok guzelde şimdiden tşkkkkkk
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
    Konu Sahibi
evet arama ekranı aynen dediğin gibi ama 5x4 menü dizyanı hoş olmadığı için eklemdim tel yann dönünce ikonlar çok küçülüyo ondan siteye upload etmedim ama fw tam sorunsuz bi hale getireyim yani şöyle söyleyim şu dakikalarda yeni bi güncelleme yapıcam ondan sonra 5x4 menülü olan fw yi siteye atarız inş sağlıcakla kal

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar link bugün yani 26/02/2011 saat 23:05 saatinde güncellendi bilginize link konunun hemen altındadır
 
blue2112

blue2112

Üye
yükleyen arkadaşlardan biri ekran görüntülerini koyarsa ona göre FW yi yükleyelim diyorum :D
 
mesuttoprak

mesuttoprak

Üye
tuğrul kardeşim neleri güncelledin bir bilgi verirmisin
 

Benzer Konular



Üst Alt