arkadaşlar yazılımı tekrar yükledim ama şimdide hattı taktıktan sonra servis mesajını gönderdikten sonra res atıyor ve tekrar açılıyor tekrar servis mesajını gönderiyor kapanıyor telefon ben bu telefonla ne yapacağım bilmiyorum şuana kadar hiç böyle bi sorunla karşılaşmadım lütfen yardım :S