300 Tl'ye Kadar Akıllı Telefon 2.el Olabilir :)

  • 19 Eylül 2013
  • 2688 Okunma
  • 29 Cevap

  1. Merhaba değerli maxicep üyeleri

    idarelik 300 tl ye kadar telefon arıyorum bu bütçeyle pek fazlada oyun oynanamaz ama kalireli bir müzik performansı sunsa wifi olsa birde ekranı dokunmatik olsa bana yeter bu telefonlar sizce nasıl
    http://www.gold.com.tr/nokia-c2-06-siyah-cep-telefonu_u

    http://www.gold.com.tr/nokia-asha-309-siyah-cep-telefonu_u

    http://www.gold.com.tr/nokia-asha-303-siyah-cep-telefonu_u

    birde arkadaşlar önercekseniz bu 2si gibi dokunmatik ekranlı bir telefon önerirseniz sevnirim :)

    dediğim gibi idarelik olacak o yüzden çokda pahalı olmasın zaten daha sonra yii bir android cihaz'a geçeceğim

    ilgilenip mesaj yazdığınız için şimdiden teşekkür ederim
     


    Yazan: KinG CrazY
    Son düzenleme: 22 Eylül 2013
  2. O halde Nokia Asha 501 :) Bunlardan daha güncel. Fiyatı da 310-370 arası...
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  3. yaptığınız yorum için teşekkür ederim nokia asha 501'de inceleyeceğim ama beni tasarım olarak en etkileyen asha 303 :)
    ---
    asha 501'in videolarını izledim gayet akıllı ve güzelmiş :) daha iyisini bulamam sanırım bu fiyata
    ---
    asha 501 çok kücük :D bide kutunun içinde kırp kırmızı kulaklıkta çıkıyor yani pek beğenmedim :)
     
  4. bence asha 303 en iyisi :)
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  5. asha 303 çok hoşuma gidiyor heleki o siyah ve gri renklerinin yan yana gelmesi yüzünden aşık oldum o telefona ama oyun bulamam diye korkuyorum daha önce bende s40 işletim sistemli telefon kullandım asha 303 le aynı işletim sistemi ama ekranı dokunmatik değildi itediğim oyunu kurmadan atıp hemen oynuyordum ama asha 303 ün ekranı dokunmatik tuşlarıda qwerty o yüzden bazı oyunları açmaz diye düşünüyorum
     
  6. vodafone smart mıni real racıng 3 u bıle oynatıyor
    ---
    vodafone smart mıni real racıng 3 u bıle oynatıyor
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  7. daha sonra üst düzey bir androdi cihaz kullanacağım için giriş seviyesi android düşünmüyorum :) çünkü hem menü geçişlerinde falan çok kasma olabiliyor telefonda 512mb ram olduğu için pek rahat bir kullanımı olmaz şu anda nokia asha 303 düşünüyorum :)
     
  8. 303 al derim zaten symbiandan sonra birden androide geçmek çok değişik bi iş helede üst segment bi telefona şimdiden 2 si içinde hayırlı olsun
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  9. asha 309 güzel telefona benziyor ama karar senin
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  10. daha önce 5800 kullandım bu yazda s3 mini almayı planlıyordum işler planladığım gibi gitmedi androidle ilgili gayet bilgim var ve s3 olsun minisi olsun note 2 olsun bayağı android cihaz kullandım ama benim değildi :) şu anda üst düzey bir cihaz kullansam sadece ios ve wp8 de zorluk çekerim diye düşünüyorum :)
    ---
    asha 309'u kullanmadımda asha 303 arkadaşımda vardı çok beğendim telefonu dokunmatiği olsun ses kaletisi tuşları gayet iyi hem fiyatıda uygun wzaten ilk çıktığı zamanlarda asha 303 hayalimdi diyebilirim ama o zaman 5800 almıştım :)
     
    HighCore bunu beğendi.
  11. Bu kadar övgüden sonra benim bile 303 alasım geldi :p al bari ne diyelim. Hayırlı olsun şimdiden.
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  12. o zaman hepinize teşekkür ederim cevaplarınız için :)

    sende 303 al :D
     
  13. yok onu da alamam 2 tane telefonum var 1 tane daha alıcam :D
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  14. KinG CrazY bunu beğendi.
  15. verdiğiniz 2 linkteki cihazlar tam bana göre hatta babamda 3 senedir huawei kullanıyor ancak ben avm lerde kolay kolay buluncak teknoloji mağazalarından alacağım yani internet üzerinden alamam :) yinede önerinizi değerlendirip 2 telefonuda araştırim belki bulurum 1-2 mağazada :)
    ---
    2 telefonuda kvk'da buldum ama biri satıştan kaldırılmıştı diğeri 799 tl'di :D
    ---
    arkadaşlar tam aradığım cihazı buldum wifi yok ama olsun :) aslında aben bu yaz sonu s3 mini almayı planlıyordum işte bu aralar dershane başladım dershanede uzak telefon lazımdı ailemde bialo dersin fazla bişey bekleme dedi telefondan bende onu 300 e doğru yükseltmeyi planlıyordum ama tam aradığım cihazı buldum darty den daha önce 330 tlye teşhirli 5800 almıştım hiç memnun kalmadım onuda babam almıştı eve getirdiğinde kutusu falan yırtıkta kulaklığı falan bozuktu ama bu telefonu alırken dikkat edeceğim teşhirli ürün olmaması için
    ---
    http://www.darty.com.tr/e_commerce/...NTE-DEEP-BLACK-p-38898-c-12.htm#focus_comment dün link koymayı unutmuşum anlattığım cihaz bu :D
    ---
    samsung monte tükenmiş şimdi baktım neyse hayırlısı olsun :D
    ---
    http://www.hepsiburada.com/liste/no...946%7d&fh_refview=lister&SKU=TELCEPNOKIA603-B bu nokia 603 de çok uygun fiyata :) kapıda ödemede varmış
     

  16. Sen bilirsin ama bence s3 mini alacağına s4 mini al tabi samsunglarla ilgili bilgim 0 ama çok bi fiyat farkı yoksa onu almanı öneririm tabi genede senin kararın
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  17. teşekkürler s3 mini ile s4 mini arasındaki fark 400-500 tl :D ben şu anda ciddi ciddi nokia 603 almayı düşünüyorum bu cihazda komşumda vardı bende bi ara almaya heveslendim sonra android alayım dedim :D ama 603 de android oyunları gibi çok güzel oyunlar var hemde 330 tl ben alacağım zaman 560 tl falandı neredeyse yarı fiyatına babamı ikna edebilirsem inşallah 603 alırım :)
    ---
    öneri yokmu ?
    bu arada 603 ün fiyatı kdv siz haiymiş kdv ile 390 oluyor :D
    ---
    300 tl'ye birde c5-03 var oda 5800'ın biraz iyisi gibi 1 yıl önce 5800 kullandım teşhir ürünü olarak almıştım büyük bir heyecanla kullanmıştım ilk 1 hafta ancak teşhir olduğu için telefon hep kapanıyodu bazen ekranı gidiyodu kendine reset atıyodu bende o telefondan soğudum :) yani şu anda c5-03 alsam 5800'dan bir farkı olmayacak birde nokia 500 var ama oda s60v5 yani 5800 deki oyunları açıyor hd oyunları açamıyor yani onada 380 tl vermek hiç mantıklı gelmiyor şu anda asha 303 alırım diye düşünüyorum ama böylegeniş ekranlı rahat bi telefon olsa daha iyi olur benim için :)
     
  18. "Aradığınız kriterlere uygun ürünümüz bulunamamaktadır" :D
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
  19. nokia 603 de olabilir ama ne için istediğine bağlı biraz da:oke:
    ---
    sakın daha aşağısını alma
    ---
    bence biraz daha artır bütçeyi artıramazsan 603 öneririm:)
     
    KinG CrazY bunu beğendi.
Yüklüyor...
25/09/2018 - 17:56