Elinmi yandi samsung tan yoksa cevrenden aldigin haberlere goremi?Samsungdan uzak dur yeter
Arkadaş doğru diyor o kadar parayı samsung gibi dandik bir markaya vereceğine htc veya sony tavsiye ederimSamsungdan uzak dur yeter
Kardeşim alınma fakat arkadaşlar haklı. O kadar fiyata değmez o telefonlar. Elindeki telefonun sıfırı 600 lira filan. Asus zenfone 5 de o civarlar. Aralarındaki donanım farkından haberin var heralde. Ayrıca 3-4 ay sonra telefon kasmaya başlıyor. Samsung note serisi dışında çöp gibidir bence. Sonuçta kimse o markalardan para almıyor marka severek ya da eleştirerek. Herkes deneyim ve fikirlerini paylaşıyor.Tamam dandik, siz dediniz diye dandik telefon
O parayı hiç bir telefon hak etmiyor ki.1000 tlye meizu telefon çıkacak. Özellikleri tüm telefonlardan daha iyi. O zaman insan sormaz mı ? Yav ben bu z3'e G3'e neden bu kadar para veriyorum diye 1000 tl'ye daha iyi telefon varkenKardeşim alınma fakat arkadaşlar haklı. O kadar fiyata değmez o telefonlar. Elindeki telefonun sıfırı 600 lira filan. Asus zenfone 5 de o civarlar. Aralarındaki donanım farkından haberin var heralde. Ayrıca 3-4 ay sonra telefon kasmaya başlıyor. Samsung note serisi dışında çöp gibidir bence. Sonuçta kimse o markalardan para almıyor marka severek ya da eleştirerek. Herkes deneyim ve fikirlerini paylaşıyor.
s3 üm vardı telefon tam bir fiyaskoydu. S4 uzun bir süre kullandım o s3 den daha beter fiyasko oldu. s5 zaten akıllara durgunluk veriyor. Sırf Samsung'un kar marjını yükseltmek için çıkardığı bir telefon oldu. (Ki ellerinde patladı, satış rakamları düştü vs vs.) Alpha diye bir "premium" telefon çıkardılar o ap ayrı bir fiyasko. Samsung'un şimdiye kadar adam gibi beğendiğim tek telefonu note 4. Geri kalanı çöp. Hakiki çöp ama. Note 4 de touchwiz le beraber 2-3 ay sonra absürtleşecek bir telefon.O fiyata son model 2 telefon alirdim yurtdisindan
Saka bir yana Android kullanan en istikrarli marka kim ne derse desin Samsung'dur. S3 Wonder kullanip Samsung'u kotulemenin manasi yok.
