Telefon Tavsiyesi 2500-3000 lira arası telefonlar

Sponsorlu Bağlantılar

ahmtwrc857

ahmtwrc857

Üye
    Konu Sahibi
2500-3000 lira arası telefonlar
Merhaba arkadaslar. Bugun cebinizde 2500-3000 arasi paraniz olsa hangi telefonu alirdiniz, nicin?
 


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
almazdım o paraya, tabi zevk meselesi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Z4 ü bekler onu alırdım. Sony diğer tüm markalara göre daha kaliteli üretiyor bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857

Punsier

Üye
Samsungdan uzak dur yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: furkey ve ahmtwrc857
byAndroid

byAndroid

Üye
Z3c
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
The Pancar

The Pancar

Üye
Z3C
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
G3 :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
The Pancar

The Pancar

Üye
Tamam dandik, siz dediniz diye dandik telefon
 
  • Beğen
Tepkiler: H.TOGAN, ahmtwrc857 ve B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Apple alırdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Tamam dandik, siz dediniz diye dandik telefon
Kardeşim alınma fakat arkadaşlar haklı. O kadar fiyata değmez o telefonlar. Elindeki telefonun sıfırı 600 lira filan. Asus zenfone 5 de o civarlar. Aralarındaki donanım farkından haberin var heralde. Ayrıca 3-4 ay sonra telefon kasmaya başlıyor. Samsung note serisi dışında çöp gibidir bence. Sonuçta kimse o markalardan para almıyor marka severek ya da eleştirerek. Herkes deneyim ve fikirlerini paylaşıyor.
 
ahmtwrc857

ahmtwrc857

Üye
    Konu Sahibi
Bence de okadar para samsung a verilmez. Ama soyle bir pencereden bakarsak o da kullanim penceresi. Burdan bakinca kesinlikle samsunga bu parayi veririm ama donanimsal olarak verilmez ki ben en cok donanim ile ilgileniyorum
 
0MG90

0MG90

Üye
Z4'ü beklerdim veya 6 Plus 64 GB alırdım
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
The Pancar

The Pancar

Üye
Kardeşim alınma fakat arkadaşlar haklı. O kadar fiyata değmez o telefonlar. Elindeki telefonun sıfırı 600 lira filan. Asus zenfone 5 de o civarlar. Aralarındaki donanım farkından haberin var heralde. Ayrıca 3-4 ay sonra telefon kasmaya başlıyor. Samsung note serisi dışında çöp gibidir bence. Sonuçta kimse o markalardan para almıyor marka severek ya da eleştirerek. Herkes deneyim ve fikirlerini paylaşıyor.
O parayı hiç bir telefon hak etmiyor ki.1000 tlye meizu telefon çıkacak. Özellikleri tüm telefonlardan daha iyi. O zaman insan sormaz mı ? Yav ben bu z3'e G3'e neden bu kadar para veriyorum diye 1000 tl'ye daha iyi telefon varken
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
O fiyata son model 2 telefon alirdim yurtdisindan :)

Saka bir yana Android kullanan en istikrarli marka kim ne derse desin Samsung'dur. S3 Wonder kullanip Samsung'u kotulemenin manasi yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol, ahmtwrc857 ve B.A.R.O.N

furkey

Üye
O fiyata son model 2 telefon alirdim yurtdisindan :)

Saka bir yana Android kullanan en istikrarli marka kim ne derse desin Samsung'dur. S3 Wonder kullanip Samsung'u kotulemenin manasi yok.
s3 üm vardı telefon tam bir fiyaskoydu. S4 uzun bir süre kullandım o s3 den daha beter fiyasko oldu. s5 zaten akıllara durgunluk veriyor. Sırf Samsung'un kar marjını yükseltmek için çıkardığı bir telefon oldu. (Ki ellerinde patladı, satış rakamları düştü vs vs.) Alpha diye bir "premium" telefon çıkardılar o ap ayrı bir fiyasko. Samsung'un şimdiye kadar adam gibi beğendiğim tek telefonu note 4. Geri kalanı çöp. Hakiki çöp ama. Note 4 de touchwiz le beraber 2-3 ay sonra absürtleşecek bir telefon.

Samsung'un kendi CEO su kabul ederken yazılım konusunda eksikleri olduğunu daha fazla söze ihtiyaç yoktur bence. Tamam eyvallah donanım önemli ama optimizasyon kötü olunca istediğin kadar donanım bas fayda etmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857, wpfurkan ve @@DiAbLo@@
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Ben o paraya güzel bir laptop alırdım
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Dışarda milletde çok biliyorya sony alınmaz mış falan samsung yada apple diyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
Öncelikle o kadar parayı telefona vermem, pili en az 5 gün giden telefon çıkmadan da telefon almaya niyetim yok, mutlaka alınacaksa S4 veya Z4
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtwrc857


Üst Alt