2. kez açıyorum ama artık yeter!

Sponsorlu Bağlantılar

taylan08

Üye
en son sürümü stock jb için CM için değil sen 1.1.0 ı linkine tıklayıp CM Performance Yada Power Saver den birini indirip kuracaksın
 


doqukans2

doqukans2

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar sorunu olanlar yani geç netleme habrriniz olsun 2.3.7 stock gb flashlayın düzeliyor bana şöyle geliyor bu teledon 2.3.7 ile geldiyse en uygunu budur gibime geliyor yoksa sony neden 2.3.7 ile yollasın daha alt veya üst sürümle gelwbilirdi demekki cihaz bu sürümle tam uyumlu
 
Invoke

Invoke

Üye
arkadaşlar sorunu olanlar yani geç netleme habrriniz olsun 2.3.7 stock gb flashlayın düzeliyor bana şöyle geliyor bu teledon 2.3.7 ile geldiyse en uygunu budur gibime geliyor yoksa sony neden 2.3.7 ile yollasın daha alt veya üst sürümle gelwbilirdi demekki cihaz bu sürümle tam uyumlu

Çünkü cihaz tanıtıldığında 4.0 daha çıkmamış yaygınlaşmamıştı, büyük ihtimalle aldığınız kutunun üzerinde upgradable to 4.0 ICS gibi bir şey yazıyor olması lazım.
Sıkıntı şu aslında 4.0 gelişmiş bir sürüm 2.3e göre ancak daha fazla ram yiyor, ve sizin cihazında rami 512mb. Tabi kamerasıyla alakası yok ama genel sıkıntı bu oluyor hep. Kamera konusunda ise ben hala bir hata olduğunu düşünüyorum, yani 4.0.4 son sürümü tekrar flashlarsan kameran düzelir, bence.


- - - Eklendi - - -

Ya da xdadan telefonuna uygun bir kamera uygulaması bulacaksın, zden portlanmış filan cybershotlu kamera filan. Flashable olacak tabi, indireceksin, cwmden rom kurar gibi flashlayacaksın :) Tabi port sonuçta çalışmama ihtimali de var, bunu yapmadan önce kendi kameranın yedeğini titanium backup ile almak çok mantıklı olur. Çünkü hem o yüklenmeyebilir hem de elindeki kamera silinebilir, sonra stock kamera ararsın, bulamazsın, işin yok baştan romu kur. :D
 

taylan08

Üye
2.3.7 gerçekten bizim telefonlarda hızlı çalışıyor. ne yazık ki kernel ve rom desteği yok gibi kernel ve rom desteği olsa ben GB rom kullanırdım heralde.
 
eZeL634

eZeL634

Üye
ISO ayarını yükselbirsen daha hızlı çeker
 
doqukans2

doqukans2

Üye
    Konu Sahibi
ISO ayarını yükselbirsen daha hızlı çeker
kumlama başlıyor + abi yarım saniye bile fark etmedi iso oto da duruyo genelde 1600 lerde çekiyo ama ayarlarda en fazla 800 var deli olcam camerası iyi olan bi uygulama flşlıycam
 
eZeL634

eZeL634

Üye
kumlama başlıyor + abi yarım saniye bile fark etmedi iso oto da duruyo genelde 1600 lerde çekiyo ama ayarlarda en fazla 800 var deli olcam camerası iyi olan bi uygulama flşlıycam
Power cam uygulamasını tavsiye ederim o.zaman aklıma bir şey gelmiyor başka
 
doqukans2

doqukans2

Üye
    Konu Sahibi
Deneyeceğim sağol
 


Üst Alt