15 yaş altı sorunu!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrTech

MrTech

Üye
Bak Kardesim;

1.15 Yas'mıs Falan Yası Kaldır
2.Sonra İşte Yok Kahvehaneye Cevirmelermis Falan.Öyle Oluyorsa Konu Baska Yöne(Senin Deyişinle Diyeyim Kahvehane'ye)Çevirdi İseler Her Mesajın Altında "Mesajı Sikayet Et" Butonu Var.Sikayet Ettinmi Mod'lar Halleder İsi.
3.Konusmak İstiyorlarsa Gereksizler,Eglence&Sohbet Bölümü Var.Sen Uyarırsın Olmuyor mu Üstteki Maddeyi Uygularsın.
4.18-20 Yasında Adamlar Var Cocuk Gibi.Bir de 13-15 Arası Var Adamlar Nerdeyse Filozof.Yani Kücümseme ve Ayrım Yapma Kardesim.Problemin Cook Var İse İletişim Bölümü Var,Site Hakkında Bölümü Var,Modlar Var.
5.Yardım da İstiyorsan Bi Konuda O Bölüme Ac Konunu Yardımını Bekle.Ben de 15 Yaşındayım Symbian'ı Çözdüm.S40'lara Fw Cekiyorum.Yardımcı Olabilecegim Bi Konu Olursa Cekinmeden PM Atabilirsin.Hayırlı Aksamlar :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Çok haklısın hemen 15 yaşı ve altındakileri bannlasınlar.

Bu güne kadar forumlarda gördüğüm en saçma öneri.Akıl yaşda değil başdadır.Unutmayın ki forumlarda en verimli olan kişiler genç kişilerdir.

Birisi 18 yaşındaki kişiler forumdan arındırılsın dediğinde o konu seninde zoruna gidecektir.Şu an 15 yaşında ve 15 yaşından küçük kardeşlerimizin zoruna gittiği gibi.


@edit : Varsa eğer birinden şikayetin "Mesajı Şikayet Et" seçeneğini kullan olsun bitsin.
 
BlackNinja03

BlackNinja03

Üye
Bak Kardesim;

1.15 Yas'mıs Falan Yası Kaldır
2.Sonra İşte Yok Kahvehaneye Cevirmelermis Falan.Öyle Oluyorsa Konu Baska Yöne(Senin Deyişinle Diyeyim Kahvehane'ye)Çevirdi İseler Her Mesajın Altında "Mesajı Sikayet Et" Butonu Var.Sikayet Ettinmi Mod'lar Halleder İsi.
3.Konusmak İstiyorlarsa Gereksizler,Eglence&Sohbet Bölümü Var.Sen Uyarırsın Olmuyor mu Üstteki Maddeyi Uygularsın.
4.18-20 Yasında Adamlar Var Cocuk Gibi.Bir de 13-15 Arası Var Adamlar Nerdeyse Filozof.Yani Kücümseme ve Ayrım Yapma Kardesim.Problemin Cook Var İse İletişim Bölümü Var,Site Hakkında Bölümü Var,Modlar Var.
5.Yardım da İstiyorsan Bi Konuda O Bölüme Ac Konunu Yardımını Bekle.Ben de 15 Yaşındayım Symbian'ı Çözdüm.S40'lara Fw Cekiyorum.Yardımcı Olabilecegim Bi Konu Olursa çekinmeden PM Atabilirsin.Hayırlı Aksamlar :oke:

:oke: Haklısın bende 16 yım .
Pcdeki Parçalar dan Anlıyorum . S60v3 Tema Yapma S60 Hepsini Öğrendim .Dosya Biçimleri , Yazılım Atma , Format Atma ,
Pcde özel format cdsi yaratma vb.
 
  • Beğen
Tepkiler: MrTech
15097

15097

Üye
15 yaş altını sorun olarak görmen sorun bence :) konuda yazdığın yazıda cabası :kop2:
 
Joker.

Joker.

Üye
Çok haklısın hemen 15 yaşı ve altındakileri bannlasınlar.

Bu güne kadar forumlarda gördüğüm en saçma öneri.Akıl yaşda değil başdadır.Unutmayın ki forumlarda en verimli olan kişiler genç kişilerdir.

Birisi 18 yaşındaki kişiler forumdan arındırılsın dediğinde o konu seninde zoruna gidecektir.Şu an 15 yaşında ve 15 yaşından küçük kardeşlerimizin zoruna gittiği gibi.


@edit : Varsa eğer birinden şikayetin "Mesajı Şikayet Et" seçeneğini kullan olsun bitsin.

1 dakkika

Ben 13 yaşındayım ve banlanmasını istediğin grubun içinde yer alıyorum.
Bir saygısızlık yaptıysam delikanlı gibi katlanırım ancak Kurunun yanında yaşta yanma konusuna gelirsek
O zaman külahlar değişir.

Not:En yararlı üyeler 15+mış peh
ortalama forum %70ini
Biz oluşturuyoruz
Hepsi çürük değil unutma !!!!


- - - Eklendi - - -

Çok haklısın hemen 15 yaşı ve altındakileri bannlasınlar.

Bu güne kadar forumlarda gördüğüm en saçma öneri.Akıl yaşda değil başdadır.Unutmayın ki forumlarda en verimli olan kişiler genç kişilerdir.

Birisi 18 yaşındaki kişiler forumdan arındırılsın dediğinde o konu seninde zoruna gidecektir.Şu an 15 yaşında ve 15 yaşından küçük kardeşlerimizin zoruna gittiği gibi.


@edit : Varsa eğer birinden şikayetin "Mesajı Şikayet Et" seçeneğini kullan olsun bitsin.

1 dakkika

Ben 13 yaşındayım ve banlanmasını istediğin grubun içinde yer alıyorum.
Bir saygısızlık yaptıysam delikanlı gibi katlanırım ancak Kurunun yanında yaşta yanma konusuna gelirsek
O zaman külahlar değişir.

Not:
ortalama forum %70ini
Biz oluşturuyoruz
Hepsi çürük değil unutma !!!!
 
  • Beğen
Tepkiler: MrTech
KayraBey

KayraBey

Üye
lan siz kasındınız adres verin 1 kamyon adamla geleyim

Senin gibi tipleri "Oğlum Bak Git" tarzı videolarda oynatmak gerek.Çöpçü abimiz zaten hazır.Kimin yerine oynayacağını sen düşün.Ayrıca ben konuyu açan arkadaşa katılmıyorum ama konuya yazdığın iki mesajla adamı haklı duruma sokuyorsun farkında değilsin klavyebaşı delikanlısı kardeşim benim.Klavye başında dayılık yapan çok adam aldım kafelerden zamanın da.Kimse ağzını bile açamadı.Hemde aynı kafeden farklı günlerde.Sözünün eri olacaksın.Bu tip olaylar olduğu ve yaptığım için pişmanım ama delikanlılık işte.Oldu ve bitti.Ama birgün biri adres verir.Senin kurban bayramında hayvan pazarına götürülen bir kamyon manda misali o bir kamyon adamını daha kamyondan inmeden döver ağzın açık kalır.Sonra kemerini çıkarıp yere vurmaya başlarsın haberin olsun :)

Dipnot : Birgün ben adres verdim.6 kişi geldi beni kafeden aldı kimse birşey diyemedi :) Demek ki bu işler sırayla, parayla değil.Dayak yedim mi? Tabiki hayır.Biz Gaziosmanpaşa çocuğuyuz.Kolay kolay dayak yemeyiz.Bak bununla övünürüm işte :p
 

burakkk97

Üye
15 yaşı kaldıralım 14ten 16ya atlasın :)
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Senin gibi tipleri "Oğlum Bak Git" tarzı videolarda oynatmak gerek.Çöpçü abimiz zaten hazır.Kimin yerine oynayacağını sen düşün.Ayrıca ben konuyu açan arkadaşa katılmıyorum ama konuya yazdığın iki mesajla adamı haklı duruma sokuyorsun farkında değilsin klavyebaşı delikanlısı kardeşim benim.Klavye başında dayılık yapan çok adam aldım kafelerden zamanın da.Kimse ağzını bile açamadı.Hemde aynı kafeden farklı günlerde.Sözünün eri olacaksın.Bu tip olaylar olduğu ve yaptığım için pişmanım ama delikanlılık işte.Oldu ve bitti.Ama birgün biri adres verir.Senin kurban bayramında hayvan pazarına götürülen bir kamyon manda misali o bir kamyon adamını daha kamyondan inmeden döver ağzın açık kalır.Sonra kemerini çıkarıp yere vurmaya başlarsın haberin olsun :)

Dipnot : Birgün ben adres verdim.6 kişi geldi beni kafeden aldı kimse birşey diyemedi :) Demek ki bu işler sırayla, parayla değil.Dayak yedim mi? Tabiki hayır.Biz Gaziosmanpaşa çocuğuyuz.Kolay kolay dayak yemeyiz.Bak bununla övünürüm işte :p

:oha:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


Senin gibi tipleri "Oğlum Bak Git" tarzı videolarda oynatmak gerek.Çöpçü abimiz zaten hazır.Kimin yerine oynayacağını sen düşün.Ayrıca ben konuyu açan arkadaşa katılmıyorum ama konuya yazdığın iki mesajla adamı haklı duruma sokuyorsun farkında değilsin klavyebaşı delikanlısı kardeşim benim.Klavye başında dayılık yapan çok adam aldım kafelerden zamanın da.Kimse ağzını bile açamadı.Hemde aynı kafeden farklı günlerde.Sözünün eri olacaksın.Bu tip olaylar olduğu ve yaptığım için pişmanım ama delikanlılık işte.Oldu ve bitti.Ama birgün biri adres verir.Senin kurban bayramında hayvan pazarına götürülen bir kamyon manda misali o bir kamyon adamını daha kamyondan inmeden döver ağzın açık kalır.Sonra kemerini çıkarıp yere vurmaya başlarsın haberin olsun :)

Dipnot : Birgün ben adres verdim.6 kişi geldi beni kafeden aldı kimse birşey diyemedi :) Demek ki bu işler sırayla, parayla değil.Dayak yedim mi? Tabiki hayır.Biz Gaziosmanpaşa çocuğuyuz.Kolay kolay dayak yemeyiz.Bak bununla övünürüm işte :p

vay kardeşim benim neresinden bende gopluyum :)
 
Mert045

Mert045

Üye
Tc kimlik onayla olabilir.
 
KayraBey

KayraBey

Üye


vay kardeşim benim neresinden bende gopluyum :)

Sultangazi.Ama aslında küçükköylüyüm.Sen neresindensin?


- - - Eklendi - - -

Tabi bu kavgacı tiple gurur duymuyorum.Sağa sola hava yapan vs. gibi işler çok yanlış aslında.Asker öncesi çılgınlıklar işte :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Sitede genel anlamda yaş ortalamasına bakılırsa; hedef kitlemiz gençleri kapsıyor. Kişileri yaşlarına göre ayırmak pek hoş olmasa gerek?
Bu şekilde dışlamak, onları ayırmak yada uzaklaştırmak, siteye ve hatta kişiliklerimize yakışmayacak bir davranıştır.
Dediğinize bakılırsa, ben faydalı olan çoğunluğumuzu görüyorum, uygunsuz gördükleriniz olursada onları kabul etmemek yada uazaklaşırmak yerine tam aksine kendilerini geliştirmelerine yönelik yardımlaşmak ve yol göstermek gerek.
Tabiki çok olumsuz davranışlar sergileyen, uzaklaştırma gereği duyduğumuz kuralları çiğneyen üyeler oluyor ve zaman içinde uyarı puan'ları arttıkça siteden uzaklaştırılıyor, bunun haricinde çözüm bulacağımız bir durum, ciddi bir problem yoktur.
Bot hariç :ehe kurallar dahilinde herkese açığız.
Keyifli forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Archonn
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt