MrTech
Üye
Bak Kardesim;
1.15 Yas'mıs Falan Yası Kaldır
2.Sonra İşte Yok Kahvehaneye Cevirmelermis Falan.Öyle Oluyorsa Konu Baska Yöne(Senin Deyişinle Diyeyim Kahvehane'ye)Çevirdi İseler Her Mesajın Altında "Mesajı Sikayet Et" Butonu Var.Sikayet Ettinmi Mod'lar Halleder İsi.
3.Konusmak İstiyorlarsa Gereksizler,Eglence&Sohbet Bölümü Var.Sen Uyarırsın Olmuyor mu Üstteki Maddeyi Uygularsın.
4.18-20 Yasında Adamlar Var Cocuk Gibi.Bir de 13-15 Arası Var Adamlar Nerdeyse Filozof.Yani Kücümseme ve Ayrım Yapma Kardesim.Problemin Cook Var İse İletişim Bölümü Var,Site Hakkında Bölümü Var,Modlar Var.
5.Yardım da İstiyorsan Bi Konuda O Bölüme Ac Konunu Yardımını Bekle.Ben de 15 Yaşındayım Symbian'ı Çözdüm.S40'lara Fw Cekiyorum.Yardımcı Olabilecegim Bi Konu Olursa Cekinmeden PM Atabilirsin.Hayırlı Aksamlar
1.15 Yas'mıs Falan Yası Kaldır
2.Sonra İşte Yok Kahvehaneye Cevirmelermis Falan.Öyle Oluyorsa Konu Baska Yöne(Senin Deyişinle Diyeyim Kahvehane'ye)Çevirdi İseler Her Mesajın Altında "Mesajı Sikayet Et" Butonu Var.Sikayet Ettinmi Mod'lar Halleder İsi.
3.Konusmak İstiyorlarsa Gereksizler,Eglence&Sohbet Bölümü Var.Sen Uyarırsın Olmuyor mu Üstteki Maddeyi Uygularsın.
4.18-20 Yasında Adamlar Var Cocuk Gibi.Bir de 13-15 Arası Var Adamlar Nerdeyse Filozof.Yani Kücümseme ve Ayrım Yapma Kardesim.Problemin Cook Var İse İletişim Bölümü Var,Site Hakkında Bölümü Var,Modlar Var.
5.Yardım da İstiyorsan Bi Konuda O Bölüme Ac Konunu Yardımını Bekle.Ben de 15 Yaşındayım Symbian'ı Çözdüm.S40'lara Fw Cekiyorum.Yardımcı Olabilecegim Bi Konu Olursa Cekinmeden PM Atabilirsin.Hayırlı Aksamlar

konuda yazdığın yazıda cabası 


kurallar dahilinde herkese açığız. 