mahmut4545
Üye
ben 15 yasındayım artislik yapma agzını yüzunu kırarm

ben 15 yasındayım artislik yapma agzını yüzunu kırarm

sisteminde istediğim gibi oynarım en temel dosyaları bırakıp telefonu çalıştırabilirim atalarımızın dediği gibi akıl yaşta değil başta yani şu 15 yaş sınırlamasını kaldır 
ben 15 yasındayım artislik yapma agzını yüzunu kırarm

ben 15 yasındayım artislik yapma agzını yüzunu kırarm

tutmayın küçük enişteyi salın gitsin![]()

lan siz kasındınız adres verin 1 kamyon adamla geleyim
ben 15 yasındayım artislik yapma agzını yüzunu kırarm


Otobüs yok mu delikanlı manda mı bunlarlan siz kasındınız adres verin 1 kamyon adamla geleyim

Otobüs yok mu delikanlı manda mı bunlar![]()

eleman gümrükten mal kaçırıyor![]()

ben 15 yasındayım artislik yapma agzını yüzunu kırarm



forumun %70-80 i 15-16 yaş ve altı.Ki ben de bu yaşlarda üye olmuştum.Eğer uslu dururlarsa problem yokta saçma sapan mesajlar atıp belirli sözlüklerdeki ifadeleri buraya yazdıkları zaman kafayı yiyorum.
Yaş kısıtlaması koysam ne olacak 20 yaş yazacak kendini öyle tanıtacak onun için bir fikrin varmı?
