15 yaş altı sorunu!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


spy ghost

spy ghost

Üye
normalde alanım bilişim ama bilişime takılmıyorum , yaş konusuna gelirsek konuda belirtmişsin lafım yok , ben 5 senedir symbiana meraklıyım 12-13 yaşlarında başladım ben :ehe sisteminde istediğim gibi oynarım en temel dosyaları bırakıp telefonu çalıştırabilirim atalarımızın dediği gibi akıl yaşta değil başta yani şu 15 yaş sınırlamasını kaldır :)
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
Bence 60 altı giremesin :zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bencede saçma boş konuşan 20 yaşından büyüklerde var 15 diyipte öğrenme merakı olan ergenlerin hevesini kırmayalım sonuçta onlarda yavaş yavaş öğrenecek nerede ne konuşup yazacağını :)
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Ahanda Basti Gencler Burayi ..

Canini Seven Kacsin .. Sayqilarr ..

Ben Kacarr .. :) :kac::kac::kac:
 
furkan5800

furkan5800

Üye
lan siz kasındınız adres verin 1 kamyon adamla geleyim
 
Consul9

Consul9

Üye
forumun %70-80 i 15-16 yaş ve altı.Ki ben de bu yaşlarda üye olmuştum.Eğer uslu dururlarsa problem yokta saçma sapan mesajlar atıp belirli sözlüklerdeki ifadeleri buraya yazdıkları zaman kafayı yiyorum.
 
bountykiller

bountykiller

Üye
    Konu Sahibi
forumun %70-80 i 15-16 yaş ve altı.Ki ben de bu yaşlarda üye olmuştum.Eğer uslu dururlarsa problem yokta saçma sapan mesajlar atıp belirli sözlüklerdeki ifadeleri buraya yazdıkları zaman kafayı yiyorum.

aynen.
 
Joker.

Joker.

Üye
1-Yaş sınırlaması asla koyamassın koysan bile işe yaramaz .
2-15 yaş altı üyeler (13 yaşında olarak dahilim) çoğu şeyleri yeni öğreniyoruz ve ben buraya 12 yaşından beri katılıyorum .11 veya 17 temmuzda üyeliğim 1 yılını doldurucam ,ilk mesajlarıma bakıyorum çok saçma bazıları ancak onlardan ders çıkardım 3 ay içersinde o hataları 0 indirdim .Her hangi bir yanlış durumda hatamı düzeltmeye çalışıyorum.
3-Artık en iyi nasıl yardımcı olma peşindeyim.
4-15 Yaş altında olupta 20 yaşındaki bir birey gibi olgun olanlarda var peki onlara ne olucak?
5-Yaş kısıtlaması bir insanın özgürliğünü elinden almak olur.Bu ortamı daha fazla gergin yapar.

Şimdilik bu kadar
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Yaş kısıtlaması koysam ne olacak 20 yaş yazacak kendini öyle tanıtacak onun için bir fikrin varmı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt