S3 Samsung'un isteğinden dolayı 4.4 almıyor.Google düşük telefonları 4.4 sürümüne güncellemelerini istediElite alma o paraya g2 veya note3 al başka bişe al adamlar gmd nisanda 4.4 gelecek dediler nisan bitiyor herkes 4.4 tarihini merak ediyor bir yetkili çıkıp tarih vermiyor yani ne yaptıkları belli degil Samsung geç güncelleme alıyor ama kesinlikle çok iyi telefonlarını destekliyorlar örn s3 4.4 alacak
.Bu güncellemeyi vermek istemese kesinlikle vermezdi ben simdi telefon alsam nexus 5 alırım kesin ilk yenilikleri ve güncellemeleri almak çok eglencelidir kesinliklekiyas.la/tr/cep-telefonu/karsilastir/LG-G2-vs-General-Mobile-Discovery-Elite kıyaslamaS3 Samsung'un isteğinden dolayı 4.4 almıyor.Google düşük telefonları 4.4 sürümüne güncellemelerini istedi.
Samsung da da bu durum soz konusuElite alma o paraya g2 veya note3 al başka bişe al adamlar gmd nisanda 4.4 gelecek dediler nisan bitiyor herkes 4.4 tarihini merak ediyor bir yetkili çıkıp tarih vermiyor yani ne yaptıkları belli degil Samsung geç güncelleme alıyor ama kesinlikle çok iyi telefonlarını destekliyorlar örn s3 4.4 alacak
nisanda dediler ama hala yok note 2 icin 
Beyler simdi gmd elitede 3 gb ram varmis ayrica 32 gb rom(hafiza) cok cazip gelio kamera yi konysmaaya gerek yok kasa kalitesi cazip gelio

Samsung da da bu durum soz konusunisanda dediler ama hala yok note 2 icin
Ayrica suanki hedefimiz nisan ayi icerisinde eliteye 4.4 getirmek dediBeyler simdi gmd elitede 3 gb ram varmis ayrica 32 gb rom(hafiza) cok cazip gelio kamera yi konysmaaya gerek yok kasa kalitesi cazip gelio
![]()
Lg g2 de kac gb ram var beyler ??Nexus gercektende en iyi android telefon ama kahretsin kamera sorun iste![]()
Batarya bak herşey donanım degil git bi teknomarkete g2 bi incele begenmezsen elite al ama kagıt uzerinde okudugun ozelliklerle asla bu daha iyi deme git inceleRam her telefon icin onemli gm elite ram rom kamera felanda iyi hani g2 almak icin sebeim yoksebep soyleyin beyler
![]()
G2 guzelde iste kagit ustunde kotu arastiracagim tesekkurler ilginiz icinBatarya bak herşey donanım degil git bi teknomarkete g2 bi incele begenmezsen elite al ama kagıt uzerinde okudugun ozelliklerle asla bu daha iyi deme git incele
ayrica elitede 3+1 ram diyor 1gb ram ekran icinmis bu ne demek oluyor bi aciklayabilirmisinizz ??Evet en iyi android olarak ama kamera benim icin onemliEn iyisi Nexus5 olur. Güncelleme,hız,arayüz o fiyata en iyisi.
Tasarimi nedense bi tek benim hosuna gidiogmd elite'in tasarımında sivri kenarlar var bu seni rahatsız etmeyecek ise al onu hem fiyat/performans oranı için mükemmel bir telefon ama lg'nin kalitesi de ayrı tabi![]()

Kamerası iyi bence, kaliteli lens kullanmışlar.Evet en iyi android olarak ama kamera benim icin onemli
Tasarimi nedense bi tek benim hosuna gidio![]()
tasarımına laf yok hani cebine koyduğun da falan sivri yerleri var onu demek istedimEvet en iyi android olarak ama kamera benim icin onemli
Tasarimi nedense bi tek benim hosuna gidio![]()
