Hocam s6 düsünüyorum sorularım var
1.S6 mı iphone 6 mı
2.S6 nın sarjı nasil gider iphone 6 dan iyimidir
3.Kamerasi nasildir
4.2,3 yil gotururmu beni.
5.Edge ile farki ney ?
GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
?
1-android diyorsan s6 iPhone diyorsan iPhone 6
2-iphone 6 nin şarjı iyi gider (s6 kullanıyorum o yüzden söylüyorum
3-s6 kullanıyorum çok iyi fotoğraflar çekiyor kardeş akşamları biraz iyi olmuyor güneş ışığında çok iyi sonuçlar elde edebilirsin s6 ile ama iPhone için birşey diyemeyeceğim.
4-neden götürmesin ki temiz kullan güzel bak telefona hiçbir sıkıntı olmaz .benim 7 ay kaldı garantisinin dolmasına kullanınca kullanılıo ama gelmedik şey kalmadı başına
5-edge ile hiçbir farkı yok sadece kavisli özellikler aynı kardeş.
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi