Maxicep 7. Avatar Yarışması SONUÇLANDI !!!

Sponsorlu Bağlantılar

canturgay

canturgay

Üye
sıralamayı bi türlü göremedim ama...:allalla:
 


canturgay

canturgay

Üye
şimdi ekledim
ilk mesaja bakabilirsin
:oke:


şimdi tebrik edeyim mademm...:ehe

--------------- Ekleme ---------------

1 - power
2 - chona
3 - alperenbugra
4 - mservank
5 - yunus yavuz
6 - >çileke$<
7 - l.evor
8 - master_evil
9 - kurtoğlu85
10 - salihyet
11 - omayra
12 - negative
13 - 35caldion
14 - manyak!
15 - nazy
16 - janberg
17 - bora006
18 - elmyra
19 - leiche
20 - papadoc
21 - gunstur
22 - firstclasss
23 - oguzhan
24 - dreamboys69
25 - dreamgirls
26 - ousahin
27 - venusutarit
28 - cbf150
29 - seza
30 - diablos
31 - gknky
32 - abdurrahmanz
33 - hamittunc2
34 - safakk
35 - delrico
36 - paradow1026
37 - hayalet114
38 - caldere
39 - cinema
40 - speedy
41 - hycan
42 - milagros_zuzu

bize esnemeyen yarışma kuralları bakıyorumda
o kadar katı değilmmişşş:@:@:@


 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
avatar yarışmasında ben yokum bilginiz olsunnn..

--------------- Ekleme ---------------

ya ben yokum diyorum inadına yazmış üstelik bide kırmızıyla ve daha kalın...diskalifiye olmak için uğraştım yine olmadı ya... bu site niye bana bu kadar karşı anlamadımm:(
 
Nazy

Nazy

Üye
:oke:


şimdi tebrik edeyim mademm...:ehe


42 - milagros_zuzu

bize esnemeyen yarışma kuralları bakıyorumda
o kadar katı değilmmişşş:@:@:@


yarışma kuralları esnemedi zaten
yanlışlıkla girmiş arkadaş
zaten kendi isteği ile
yarışmadan ayrıldı (avartarını değiştirdi
ki zaten sonuncu olmuş)

avatar yarışmasında ben yokum bilginiz olsunnn..

--------------- Ekleme ---------------

ya ben yokum diyorum inadına yazmış üstelik bide kırmızıyla ve daha kalın...diskalifiye olmak için uğraştım yine olmadı ya... bu site niye bana bu kadar karşı anlamadımm:(
site size karşı değil yanlış anlamayın
bir karışıklık sadece

ah keremerson ah keremerson:@
 
canturgay

canturgay

Üye
ben bi hata yaptıysam özür dilerim....
fakat benim kızdığımm ..nokta
bi kural varsa herkese uygulanmalı...
yarışmada birinci olması veya sonuncu olması önemli değil arkadaşınn..
hakkımın yenildiğini düşündüğümde deli olurum..:)
 
Nazy

Nazy

Üye
ben bi hata yaptıysam özür dilerim....
fakat benim kızdığımm ..nokta
bi kural varsa herkese uygulanmalı...
yarışmada birinci olması veya sonuncu olması önemli değil arkadaşınn..
hakkımın yenildiğini düşündüğümde deli olurum..:)
canturgay kardeşim:)
yarışma bitti zaten
ben katıldımda ne oldu bak 15. olmuşum:@

ayrıca keremerson yanlışlıkla eklemiş
keremerson napsın bu yarışmada farklı bir oylalma sistemi kullanıldı
onu ayarlarken gözünden kaçmış:(
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
arkadaşlar lütfen rica ediyorum şu konuyu kapatın artık yarışada falan değilim bennnnn..
 
Ozan

Ozan

Admin
İşlerim dolayısı ile dolduramadım gerçi bugün gönderdim ama geçmiş.
Son 3 günümü, Maxicep sunucusunun barındığı datacenteri hem ziyaret, hemde iş birliği anlaşması için Bursa' da geçirmiştim.

Katılanlara teşekkür, kazananları tebrik ederm.
 
kurt bey

kurt bey

Üye
katılmak istiyorum:kop::kop::kop:
 
canturgay

canturgay

Üye
bende ama 3 ay olmadı üyeliğim henüzzz...:D:D
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
6. olmuşum bunada şükür

ayrıca ilk üçe girenleri tebrik ederim...
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
:oke:


şimdi tebrik edeyim mademm...:ehe

--------------- Ekleme ---------------

1 - power
2 - chona
3 - alperenbugra
4 - mservank
5 - yunus yavuz
6 - >çileke$<
7 - l.evor
8 - master_evil
9 - kurtoğlu85
10 - salihyet
11 - omayra
12 - negative
13 - 35caldion
14 - manyak!
15 - nazy
16 - janberg
17 - bora006
18 - elmyra
19 - leiche
20 - papadoc
21 - gunstur
22 - firstclasss
23 - oguzhan
24 - dreamboys69
25 - dreamgirls
26 - ousahin
27 - venusutarit
28 - cbf150
29 - seza
30 - diablos
31 - gknky
32 - abdurrahmanz
33 - hamittunc2
34 - safakk
35 - delrico
36 - paradow1026
37 - hayalet114
38 - caldere
39 - cinema
40 - speedy
41 - hycan
42 - milagros_zuzu

bize esnemeyen yarışma kuralları bakıyorumda
o kadar katı değilmmişşş:@:@:@


Arkadaşım lafını bilde konuş tamammı ?
Yarışma kurallarının kimseye esnediği falan yok !
Yazdığın şeyleri önce bi oku öyle yaz lütfen..
 
mservank

mservank

Üye
Arkadaşım lafını bilde konuş tamammı ?
Yarışma kurallarının kimseye esnediği falan yok !
Yazdığın şeyleri önce bi oku öyle yaz lütfen..

Kızma kanka olur böyle şey aradan kaçmıştır
Sinirli anına denk gelmiştir olur böyle şeyler bir yarışma yüzündne yapmayın
 
canturgay

canturgay

Üye
Arkadaşım lafını bilde konuş tamammı ?
Yarışma kurallarının kimseye esnediği falan yok !
Yazdığın şeyleri önce bi oku öyle yaz lütfen..

kardeşim bak ben yazacaklarımı iki kere düşünür öyle ..yazarım..
sanada bunu tavsiye ederim..
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Yüksek Oy Vererek 3. Olmamı Sağlayan Tüm Arkadaşlara Can-ı Gönülden Teşekkürlerimi Sunarım :bigstar:
 
POWER

POWER

Üye
Yarışma amacından şaştı teşekkürler arkadaşlar :)
 
POWER

POWER

Üye
Bazı mesajları sildim arkadaşlar yapmayın böyle gereksiz şeyler bunlar değmez :)
 


Üst Alt