şimdi ekledimsıralamayı bi türlü göremedim ama...![]()
şimdi ekledim
ilk mesaja bakabilirsin





yarışma kuralları esnemedi zaten
şimdi tebrik edeyim mademm...
42 - milagros_zuzu
bize esnemeyen yarışma kuralları bakıyorumda
o kadar katı değilmmişşş
site size karşı değil yanlış anlamayınavatar yarışmasında ben yokum bilginiz olsunnn..
--------------- Ekleme ---------------
ya ben yokum diyorum inadına yazmış üstelik bide kırmızıyla ve daha kalın...diskalifiye olmak için uğraştım yine olmadı ya... bu site niye bana bu kadar karşı anlamadımm![]()

canturgay kardeşimben bi hata yaptıysam özür dilerim....
fakat benim kızdığımm ..nokta
bi kural varsa herkese uygulanmalı...
yarışmada birinci olması veya sonuncu olması önemli değil arkadaşınn..
hakkımın yenildiğini düşündüğümde deli olurum..![]()



katılmak istiyorum![]()
yarışma geçti oylandı bile 

Arkadaşım lafını bilde konuş tamammı ?
şimdi tebrik edeyim mademm...
--------------- Ekleme ---------------
1 - power
2 - chona
3 - alperenbugra
4 - mservank
5 - yunus yavuz
6 - >çileke$<
7 - l.evor
8 - master_evil
9 - kurtoğlu85
10 - salihyet
11 - omayra
12 - negative
13 - 35caldion
14 - manyak!
15 - nazy
16 - janberg
17 - bora006
18 - elmyra
19 - leiche
20 - papadoc
21 - gunstur
22 - firstclasss
23 - oguzhan
24 - dreamboys69
25 - dreamgirls
26 - ousahin
27 - venusutarit
28 - cbf150
29 - seza
30 - diablos
31 - gknky
32 - abdurrahmanz
33 - hamittunc2
34 - safakk
35 - delrico
36 - paradow1026
37 - hayalet114
38 - caldere
39 - cinema
40 - speedy
41 - hycan
42 - milagros_zuzu
bize esnemeyen yarışma kuralları bakıyorumda
o kadar katı değilmmişşş
Arkadaşım lafını bilde konuş tamammı ?
Yarışma kurallarının kimseye esnediği falan yok !
Yazdığın şeyleri önce bi oku öyle yaz lütfen..
Arkadaşım lafını bilde konuş tamammı ?
Yarışma kurallarının kimseye esnediği falan yok !
Yazdığın şeyleri önce bi oku öyle yaz lütfen..
böyle uygun görmüşsün..ne diyelimm..Bazı mesajları sildim arkadaşlar yapmayın böyle gereksiz şeyler bunlar değmez![]()

