


aynı sayılmaz Gülesin bana 20 puan vermişbana oy verenlere teşekkür ediyorum arkadaşlar. bi gun bu avatarın işime yarayacağı hiç aklıma gelmezdi
puanlarımı ne zaman alıyorum...??
bu arada dikkatimi çekti dreamboys ile girls hep aynı puanları wermişlerkopyaladınız heralde pusulaları....


Allah aşkına arkadaşım 48 saat süre werdik yaa, oylamayı 5 dakikada yapan arkadaşlarım war ve isimlerini de verebilirim.
elmyra, kurtoğlu
--------------- Ekleme ---------------
Ayrıca arkadaşım o kadar açıklama yaptık, önem vermiş olsaydın, okumuş olsaydın bana başta bu şekilde bi pusula göndermezdin..
Anlamamış olabilirim çok mu içler acısı durumum var ?
Tartışma Çıkarmak İçin Beni Teşvik Ediyorsun! Yarışma Taraflı Oldu Dedim Diye İlla gönderdiğim oy pusulasını burda gösterip kendini haklı mı çıkarmak istiyorsun ?
Ayrıca eski üyeler birbirine dayanışma yapmadı mı ?
bu sadece benim yorumum! Uzatma , yaşını belli etme!
Bir yorum için kalp kırmaya deymez o yüzden diyeceklerimi kısıyorum,herkese iyi akşamlar diliyorum!
Saol chona'cımkendisi ön adım atıp bi organizasyon düzenlemiştir. Tebrik ediyorum.

Anlamamış olabilirim çok mu içler acısı durumum var ?
Tartışma Çıkarmak İçin Beni Teşvik Ediyorsun! Yarışma Taraflı Oldu Dedim Diye İlla gönderdiğim oy pusulasını burda gösterip kendini haklı mı çıkarmak istiyorsun ?
Ayrıca eski üyeler birbirine dayanışma yapmadı mı ?
bu sadece benim yorumum! Uzatma , yaşını belli etme!
Bir yorum için kalp kırmaya deymez o yüzden diyeceklerimi kısıyorum,herkese iyi akşamlar diliyorum!
Evet, bir yorum için kalp kırmaya değmez; ama karşıdakiyle tartışmayı uzatmamak için "Uzatma , yaşını belli etme!" gibi sert ünlem cümleleri kurmamak ve aklın yaşta değil başta olduğunu bilmek gerekir.
Tartışmanın uzamayacağını umarak, size de iyi akşamlar diliyorum.
Saol kardeşimkazananlara tebrikler kerem organizasyon için sanada teşekkürler

