Maxicep 7. Avatar Yarışması SONUÇLANDI !!!

Sponsorlu Bağlantılar

POWER

POWER

Üye
Neden birbinizin kalbini kırasınız ki değilmi :)
 


kurt bey

kurt bey

Üye
Bende katılmak istiyorum keremerson arkadaşım :ehe:ehe:ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
İlk 3 ü tebrik ederim :)

İlk 3 belli olduguna göre sorun yok...

satılmış mala fiyat koymaya gerek yok :)


Bayan Arkadaşımız zaten durum anlaşıldıktan sonra yarışmadan çekildi...Keremerson arkadaşımızın dikkatsizligine verelim bırakında olsun bir sorumluluk aldı yarışmayı düzenledi en iyi şekilde sunmak için en azından yorgunlugu oldu o yorgunluk ona dikkatsizlik getirdi:)

Sonuçlar açıkladı Ercan abim 1 inci oldu Tebrik ediyorum.... Ben nasıl 26 oldum anlamıyorum neyse:)

bu arada kapancak konu varsa tartıştıgınız konuyu kapatıp kazanan üyelerimize tebrik yorumları atmanız daha olgun karşılanır:)

iyi forumlar
 
POWER

POWER

Üye
Teşekkürler oğuzum :)
 
POWER

POWER

Üye
Bidahaki müdahalem mesajları silme şeklinde olmayacak.Konuyu batırmanın ne anlamı var???
Konu bidaha bu yöne giderse konu kapanacak hatta yarışmaların düzenlenemsi bile askıya alınabilir bunuda söylemek isterim...
 

omayra

Üye
Tebrik ediyorum dereceye girenleri :)
 
Altun.

Altun.

Üye
bana oy verenlere teşekkür ediyorum arkadaşlar. bi gun bu avatarın işime yarayacağı hiç aklıma gelmezdi :D:D
puanlarımı ne zaman alıyorum...??
bu arada dikkatimi çekti dreamboys ile girls hep aynı puanları wermişler :D:D:D kopyaladınız heralde pusulaları....
 
Nazy

Nazy

Üye
bana oy verenlere teşekkür ediyorum arkadaşlar. bi gun bu avatarın işime yarayacağı hiç aklıma gelmezdi :D:D
puanlarımı ne zaman alıyorum...??
bu arada dikkatimi çekti dreamboys ile girls hep aynı puanları wermişler :D:D:D kopyaladınız heralde pusulaları....
aynı sayılmaz Gülesin bana 20 puan vermiş:@
oysaki Uğur daha fazla vermişti
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
sagol
 
Seza

Seza

Üye
Allah aşkına arkadaşım 48 saat süre werdik yaa, oylamayı 5 dakikada yapan arkadaşlarım war ve isimlerini de verebilirim.
elmyra, kurtoğlu

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca arkadaşım o kadar açıklama yaptık, önem vermiş olsaydın, okumuş olsaydın bana başta bu şekilde bi pusula göndermezdin..

Anlamamış olabilirim çok mu içler acısı durumum var ?

Tartışma Çıkarmak İçin Beni Teşvik Ediyorsun! Yarışma Taraflı Oldu Dedim Diye İlla gönderdiğim oy pusulasını burda gösterip kendini haklı mı çıkarmak istiyorsun ?

Ayrıca eski üyeler birbirine dayanışma yapmadı mı ?

bu sadece benim yorumum! Uzatma , yaşını belli etme!

Bir yorum için kalp kırmaya deymez o yüzden diyeceklerimi kısıyorum,herkese iyi akşamlar diliyorum!
 
Altun.

Altun.

Üye
Anlamamış olabilirim çok mu içler acısı durumum var ?

Tartışma Çıkarmak İçin Beni Teşvik Ediyorsun! Yarışma Taraflı Oldu Dedim Diye İlla gönderdiğim oy pusulasını burda gösterip kendini haklı mı çıkarmak istiyorsun ?

Ayrıca eski üyeler birbirine dayanışma yapmadı mı ?

bu sadece benim yorumum! Uzatma , yaşını belli etme!

Bir yorum için kalp kırmaya deymez o yüzden diyeceklerimi kısıyorum,herkese iyi akşamlar diliyorum!

kimsenin kimseye dayanışma felan yapmadı zevkelr ve renkler tartışılmaz avatarını beğenmiştir oylamıştır. aksini iddia edemessiniz. ayrıca yaş ile bu konunun hiç bir alakası yoktur. arkadaşımızınhaklıolması için illaki sizin oy pusulanızı göstermesine gerek yoktur. kendisi ön adım atıp bi organizasyon düzenlemiştir. Tebrik ediyorum. kızmak yerine sizde tebrik etmelisinz...
 
mservank

mservank

Üye
Merak ediyorum acaba 1. olsaydınzı böyletepki verecek miydiniz?
Bu sorunun cevabını kendinize verdin ve ondna sonra gelin buraya yorum yazın.:oke:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Anlamamış olabilirim çok mu içler acısı durumum var ?

Tartışma Çıkarmak İçin Beni Teşvik Ediyorsun! Yarışma Taraflı Oldu Dedim Diye İlla gönderdiğim oy pusulasını burda gösterip kendini haklı mı çıkarmak istiyorsun ?

Ayrıca eski üyeler birbirine dayanışma yapmadı mı ?

bu sadece benim yorumum! Uzatma , yaşını belli etme!

Bir yorum için kalp kırmaya deymez o yüzden diyeceklerimi kısıyorum,herkese iyi akşamlar diliyorum!

Evet, bir yorum için kalp kırmaya değmez; ama karşıdakiyle tartışmayı uzatmamak için "Uzatma , yaşını belli etme!" gibi sert ünlem cümleleri kurmamak ve aklın yaşta değil başta olduğunu bilmek gerekir.

Tartışmanın uzamayacağını umarak, size de iyi akşamlar diliyorum.
 
Altun.

Altun.

Üye
Evet, bir yorum için kalp kırmaya değmez; ama karşıdakiyle tartışmayı uzatmamak için "Uzatma , yaşını belli etme!" gibi sert ünlem cümleleri kurmamak ve aklın yaşta değil başta olduğunu bilmek gerekir.

Tartışmanın uzamayacağını umarak, size de iyi akşamlar diliyorum.

haklısın chavrash akıl yaşta değil,baştadır
 
Master_Evil

Master_Evil

Üye
kazananlara tebrikler kerem organizasyon için sanada teşekkürler
 
Seza

Seza

Üye
Tamam neyse ''Keremerson'' yanlış yaptıysam özür diliyorum ..

Herkese İyi forumlar!
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
çok uzamış tartışmalar gereksiz yere :@
keremerson u tebrik etmek lazım o kadar uğraştı bu yarışma için ve de diğer kazananlarıda tebrik ederim tekrar:oke:
 


Üst Alt