1gb ramli android başka uygulama açınca niye donsun arkadaşlar ram yetmiyorsa arka plandaki uygulamayı kapatır. o kadar da düşük değil 1gb. üst düzey bi telefon aramıyor ki konu sahibi. düşük donanımlı lumialar da yavaş çalışıyor hatta iyi donanımlılar da androide göre yavaş uygulama açma gibi işlemlerde. az donanımla en iyi androidden bile iyiymiş gibi anlatanlar var bence yanlış yönlendirme bu