Telefon Tavsiyesi Lumia 540 mı yoksa orta seviye Android mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Vestel, casper android telefon pişmanlıktır
 


lazye

lazye

Üye
Vestel falan alma kesinlikle Mi4 öneririm
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin
cemil baba

cemil baba

Üye
Vestel alması kötü olmuş. Kardeşime iade cihaz olarak 540 geldi sorunsuz kullanıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin
mcnpl4

mcnpl4

Üye
1gb ramli android başka uygulama açınca niye donsun arkadaşlar ram yetmiyorsa arka plandaki uygulamayı kapatır. o kadar da düşük değil 1gb. üst düzey bi telefon aramıyor ki konu sahibi. düşük donanımlı lumialar da yavaş çalışıyor hatta iyi donanımlılar da androide göre yavaş uygulama açma gibi işlemlerde. az donanımla en iyi androidden bile iyiymiş gibi anlatanlar var bence yanlış yönlendirme bu
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
Telefon geldikten birkaç gün sonra Real Racing 3 yükledik. Biraz oynadık telefon dondu.
 
vedat1966

vedat1966

Üye
1gb ramli android başka uygulama açınca niye donsun arkadaşlar ram yetmiyorsa arka plandaki uygulamayı kapatır. o kadar da düşük değil 1gb. üst düzey bi telefon aramıyor ki konu sahibi. düşük donanımlı lumialar da yavaş çalışıyor hatta iyi donanımlılar da androide göre yavaş uygulama açma gibi işlemlerde. az donanımla en iyi androidden bile iyiymiş gibi anlatanlar var bence yanlış yönlendirme bu

1 gb. android telefonlar için android versiyonu yüksek geliyor. Zaten androidin kendisi ram fazla harcasığı için uygulamalar için çok az yer kalıyor. Bu sebepten dolayı orta seviye telefonlar için bile 2 Gb. ram olması gerekir düşüncesindeyim. Note 2 2 Gb. ram'li bir telefon çok rahat bir kullanım için Ekran kapama fonksiyonunu greenify ile yapıyorum.
Lumina kullanmadığım için kıyaslama doğru olmaz.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Greenify satın alıp detaylıca denedim ram açısından da şarj açısından da iyi bulmadım o uygulamayı. Önceden s3'ü cm romlarla kullandım ram adına sorun yaşamadım. ram şu kadar demek yetmeyebilir donanımın geneli ve yazılımla bütünlüğü önemli bana göre
 
vedat1966

vedat1966

Üye
Greenify satın alıp detaylıca denedim ram açısından da şarj açısından da iyi bulmadım o uygulamayı. Önceden s3'ü cm romlarla kullandım ram adına sorun yaşamadım. ram şu kadar demek yetmeyebilir donanımın geneli ve yazılımla bütünlüğü önemli bana göre
Cm romlarda samsung uygulamaları çıkarıldığı için normal olarak romun kullandığı ram miktarı düşecektir. Ancak note serisi için iyi bir alternatif olmuyor. Spen özelliklerini kullanamıyorsunuz maalesef.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
donanımın geneli ve yazılımla bütünlüğü önemli bana göre
Burada windowsun yazılım ve donanım uyumluluğu devreye giriyor. Giriş ve orta sınıf bir android yerine uygulama, oyun takıntısı olmayan bir kullanıcı için lumialar hayli hayli yetiyor.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Burada windowsun yazılım ve donanım uyumluluğu devreye giriyor. Giriş ve orta sınıf bir android yerine uygulama, oyun takıntısı olmayan bir kullanıcı için lumialar hayli hayli yetiyor.
evet öyle. ama bu sınıfta android telefon alan da kullandığı sınıfın farkında olup android bu diye uygulamalara abanmazsa yine yeterli
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin ve Aybin.Kilic
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
evet öyle. ama bu sınıfta android telefon alan da kullandığı sınıfın farkında olup android bu diye uygulamalara abanmazsa yine yeterli

Androidin hangi seviyesini kullanırsa kullansın mutlaka uygulamalara abanır. Çünkü çalışan çalışmayan, desteklenen desteklenmeyen bütün uygulamalar adamın karşısına çıkıyor ve haliyle indirip kullanma isteği doğuyor. Sonra da donmalar kilitlenmeler ağırlaşmalar başlıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ddnet ve Aybin.Kilic
sagopakajmer61

sagopakajmer61

Üye
Xiaomi mi4 alın.

LG-D855 ile uygulamasından gönderildi.
 


Üst Alt