Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

xmustx

xmustx

Üye
Bende sıkıntı yok
 


Sarangni

Sarangni

Üye
Bende sıkıntı yok
Lsskernel 2.5 sürümünü kurdum düzeldi. Akşam yeniden Lsskernel 3.3rc kurmayı deneyeceğim bakalım.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Özelleştirme seçenekleri çok fazla. Epey kurcalamak gerekiyor yalnız.



Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
Özelleştirme seçenekleri çok fazla. Epey kurcalamak gerekiyor yalnız.



Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi

Kardeşim bende cihazıma bu romu kurmak istiyorum. Yapmam gerekenleri bana sırasıyla anlatabilir misin?
-Root yapmak için ne kullandın
-Hangi Odin sürümünü kullandın
-Kullandığın Kernel linki
 
mc_307

mc_307

Üye
Özelleştirme seçenekleri çok fazla. Epey kurcalamak gerekiyor yalnız.



Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Rom işlerine hic girmem normalde ama şu görüntüler beni cezbetti.
Bu romlarda 3g görüntülü arama varmı acaba. N9000q benimki ve 3g gör.arama lazim oluyor bana.
Birde batarya ve sorunlar bakimindan en iyi olan hangi rom acaba....
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Kardeşim bende cihazıma bu romu kurmak istiyorum. Yapmam gerekenleri bana sırasıyla anlatabilir misin?
-Root yapmak için ne kullandın
-Hangi Odin sürümünü kullandın
-Kullandığın Kernel linki
Şurada kapsamlı olarak root, recovery ve Rom kurma konularını anlatmıştım. Yalnız ilk defa yapacaksanız dikkatli olun ve iyice araştırın. Ayrıca cihazınız N9005 olmadı gerekiyor. 5.0.1 rom kurulu iken bu işlemleri yaptığımıda söyleyeyim.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Rom işlerine hic girmem normalde ama şu görüntüler beni cezbetti.
Bu romlarda 3g görüntülü arama varmı acaba. N9000q benimki ve 3g gör.arama lazim oluyor bana.
Birde batarya ve sorunlar bakimindan en iyi olan hangi rom acaba....
Sizin cihazınıza uygun bir rom değil. N9005 modeli için uygundur.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
mc_307

mc_307

Üye
Peki n9000q modeli icin link vs verebilirmisiniz
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Peki n9000q modeli icin link vs verebilirmisiniz
O konuda hiç bir bilgim yok. N9000Q ve N9005 cihazları donanım noktasında çok farklı olduğu için hiç takip etmedim.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: mc_307
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
n9000q için en iyisi note 4 port rom ve son rusya stock romu gerisi belli bir süre sonra takılmalar ve kasmalar yapıyor hepsini denedim ayrıca ses sorunuda mevcut ses az veya belli modlarla çok yüksek veya bozuk çıkıyor yakında çıkacak olan
dilhsad rom v6 ses sorunu olmazsa iyi bir roma benziyor
 
  • Beğen
Tepkiler: mc_307
BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
Şurada kapsamlı olarak root, recovery ve Rom kurma konularını anlatmıştım. Yalnız ilk defa yapacaksanız dikkatli olun ve iyice araştırın. Ayrıca cihazınız N9005 olmadı gerekiyor. 5.0.1 rom kurulu iken bu işlemleri yaptığımıda söyleyeyim.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi

Cihazım N9005 LTE modeli. Daha önce birçok cihaza rom kurdum. Bu cihaza da stock rom kurdum ama custom romları yükleyemedim bi türlü. Şu anda 5.0 var zaten. Rica etsem linki tekrar atar mısınız?
 
xmustx

xmustx

Üye
Phronesis n5 6.0.1 rom v2.3 çıkmış.
Ayrıca @Sarangni statusbar özelleştirilmesine dokunmadan ayarlar ve bildirim panelini özelleştirme ayarlarını yazarmısın
 
Sarangni

Sarangni

Üye
@xmustx, resimlerde ki ayarlardan yapabilirsiniz.

Yaptığınız denemeleri paylaşırsanız güzel renk uyumu olanları uygulaya biliriz. [emoji1]





Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: helppo ve xmustx
BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
Link gelmiş bile.



Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Bu romu kurdum ama cihaz açılmadı. Samsung yazısına hiç geçmiyor. N9005 yazan ekranda restart atıp duruyor. Lsskernel 2.5 kurdum ama bu seferde yine aynı yerde kalıyor öylece tepki yok. AryaMOD v8 deneyeceğim bide
 
xmustx

xmustx

Üye
İlginç
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Benim cihaz da Lsskernel 3.3rc sürümü ile çalışmıyor, Lsskernel 2.5 ile çalışıyor. Bu romu oturtamadılar bir türlü.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
Benim cihaz da Lsskernel 3.3rc sürümü ile çalışmıyor, Lsskernel 2.5 ile çalışıyor. Bu romu oturtamadılar bir türlü.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Lsskernel 2.5 - 3.2 - 3.3 - 3.8 hepsini de denedim ama açılmadı cihaz. Açılırken sol üstte "Set Warranty Bit kernel" yazıyor. ve boot döngüsüne giriyor. Tek çözümü odin ile stock roma dönüş. Sonra hepsini baştan bi daha yapıyorum mecburen
 
mc_307

mc_307

Üye
n9000q için en iyisi note 4 port rom ve son rusya stock romu gerisi belli bir süre sonra takılmalar ve kasmalar yapıyor hepsini denedim ayrıca ses sorunuda mevcut ses az veya belli modlarla çok yüksek veya bozuk çıkıyor yakında çıkacak olan
dilhsad rom v6 ses sorunu olmazsa iyi bir roma benziyor
Deneme yaparsaniz veya stabil duyumları alırsaniz bilgi verirmisiniz burdan.
N9000q kullanan az sanırım...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet


Üst Alt