Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

xmustx

xmustx

Üye
6.2 yada alt sürümlerde vardı
 


kibaremmi

Üye
9005 4.5 çekmesi için ayar falan yapılması gerekiyormu?
Arkadaşlar 9005 modellerinde 4.5 g yi kullanabilmek için ayarlardan diğer ayarlar-mobil ağlar-şebeke modu-LTE/WCDMA/GSM yi işaretlediğinizde 4.5 g geçmiş olursunuz.
üstadım, ben de belirtilen ayarlarda LTE sekmesi çıkmıyor, samsung müşteri temsilcisi ile görüştüm, ürün dışarıdan getirildiği ve Türkiye'de satışı olmadığı için destek veremedikleri ve 4.5G kullanamayacağımı ifade etti. Bir çözüm var mı?
 
xmustx

xmustx

Üye
Benim ürün de yurt dışından garantili ve imei kayıtlı geldi ve 4.5 g kullanabiliyorum.
 

diamond13

Üye
üstadım, ben de belirtilen ayarlarda LTE sekmesi çıkmıyor, samsung müşteri temsilcisi ile görüştüm, ürün dışarıdan getirildiği ve Türkiye'de satışı olmadığı için destek veremedikleri ve 4.5G kullanamayacağımı ifade etti. Bir çözüm var mı?
Ben de N9005'i dışarıdan getirttim, pasaport kaydı var, Avea simkartım var (4.5G destekli) ve LTE seçeneği çıkıyor ve 4.5G olarak kullanıyorum. Sana işten anlamayan bir müşteri temsilcisi çıkmış ve öyle söylemiş. Bence TürkTelekom bayisine git ve sorununu orada hallet.
 
xmustx

xmustx

Üye
Simit satsalar yeridir
 

kibaremmi

Üye
Ben de N9005'i dışarıdan getirttim, pasaport kaydı var, Avea simkartım var (4.5G destekli) ve LTE seçeneği çıkıyor ve 4.5G olarak kullanıyorum. Sana işten anlamayan bir müşteri temsilcisi çıkmış ve öyle söylemiş. Bence TürkTelekom bayisine git ve sorununu orada hallet.
gerek Türk Telekom müşteri hizmetleri(500) yetkilisi, gerek se T.Telekom bayisine doğrudan gittim, her ikisi de cihaz 4.5g uyumlu fakat, yurt dışı olduklarından, Samsung müşteri temsilcisi de cihazın Türkiye desteği ve donanımsal özellikleri yer almadığından kullanamayacağımı ifade ettiler, sizler herhangi bir ayar yaptınız mı, yoksa LTE sekmesi otomatik olarak mı açıldı, bir de cihazınız rootlu mu?
 

Koradam

Üye
gerek Türk Telekom müşteri hizmetleri(500) yetkilisi, gerek se T.Telekom bayisine doğrudan gittim, her ikisi de cihaz 4.5g uyumlu fakat, yurt dışı olduklarından, Samsung müşteri temsilcisi de cihazın Türkiye desteği ve donanımsal özellikleri yer almadığından kullanamayacağımı ifade ettiler, sizler herhangi bir ayar yaptınız mı, yoksa LTE sekmesi otomatik olarak mı açıldı, bir de cihazınız rootlu mu?
Hangi romu kullanıyorsun ?
 

kibaremmi

Üye
daha önce rom kurmadım, IMEI no ile ilgili bir sıkıntı olur mu?. cihaz note 3 SM-N9005
 

Koradam

Üye
daha önce rom kurmadım, IMEI no ile ilgili bir sıkıntı olur mu?. cihaz note 3 SM-N9005
Hiç başıma gelmedi fakat root atıp efs yedeği alan uygulamalar ile yedek alıp kenara koymanizda fayda var
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Note 3 N9005 de 4.4.2 yüklü ise LTE görünmez. Onun için birkaç işlem yapmak gerek ya da cihazı direk 5.0 sürümüne yükseltmeniz gerek.
 
helppo

helppo

Üye
ilginize teşekkür ederim...
Phorensis 6v 2 romu kullanıyorum
N9005 modeli pasaport kayıtlı değildir
Daha bugün denedim kırsalda iki ok işareti şehirde LTE yazısı çıktı
Hat Vodafone kullanıyorum senin durum ya rom yada hattan bulunduğun konumla olabilir yardımci olubildiysem ne mutlu bana herkese iyi geceler
 
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod V8.1'in yakında bir güncelleme alabilir.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
s view cover kullanıyorum
kapat kapalı iken görev notu açınca Crash veriyor
(stock 5.0 rom sm-N9000Q)
 
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod V8.2 olarak güncellenmiş.

 

Koradam

Üye
LTE yazınca daha hoş oldu

SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@xmustx @kiko60 @serdar_gs bizim tayfa :D Note 3'ü mecbur emekli ettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs


Üst Alt