Galaxy S3 i9300 [ROM][TW][4.4.4][UX][08.09.16][v8] HYPER-ROM

Sponsorlu Bağlantılar

hyper mi ?___eclipse mi?


  • Kullanılan toplam oy
    37


arslanbey66

Üye
mega wipe yaptım kurulum olmuyor ne yapmalıyım yardım edermisiniz
mega wipe yaptım kurulum olmuyor ne yapmalıyım yardım edermisiniz
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Cwm mi twrp mi kullanıyorsun
Vede tam olarak sorun ne nasıl bir hata alıyorsun
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Ben twrp kullanıyorum yedekleme olayıda basit elimde ona alıştı
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Ben twrp kullanıyorum yedekleme olayıda basit elimde ona alıştı
philz kullaniyodum bende twrp ye gectim,gayet memnunum bende ,ama iste ya daha iyisi varsa sorusu insani kemiriyor[emoji6]
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
geçen twrp ile yedek aldım sözde başka rom yükledim beğenmedim yedek romu geri yüklemek istedim uzun süre bişey yapmaya çalıştı cihaz sonu yok boş hiçbirşey olmadı yeniden rom yükledim bende Philz kullanıyorum ne olarak onuda bilmiyorum
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Philz diyenlerde çok aslında ama dediğim gibi alışkanlık işte
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Twrp de 3 yedeğim var çok şükür ki hiç sorun çıkarmadı
 

arslanbey66

Üye
arkadaşlar ben görüntülü görüşme yapamıyorum
verdiğim fix dosyayı flashlayın
Dosyayı indirdim fakat nasıl flash yapacagız bilmiyorum bende tarif edermisiniz.
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Rom yükler gibi yap
 
  • Beğen
Tepkiler: arslanbey66

arslanbey66

Üye
wipe felan yapmayacagız demi
direk rom yükler gibi yükleyeceğiz doğrumu anladım
 

arslanbey66

Üye
Yaptım teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Çalişıyormu bari
 

arslanbey66

Üye
3g kapsamı alanı dışı dedi kapandı internet açık olmasımı lazım yoksa.
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Sen 3g çekim alanında değilsindir
O uyarıyı verdiğine göre olmuştur o
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
İnternetle alakası yok daha önce kullanmadınmı görüntülü ğörüşme
 

arslanbey66

Üye
yok kullanmadım
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
3g ninde bir alt yapısı var onunda çekim alanı var bazen heryerde çekmiyor yani...4.5 g de ne olacaksa bu arada
 

Benzer Konular

Cevap
534
Görüntüleme
36K
earlyhcore
GreaTH
Cevap
190
Görüntüleme
33K
musleysa
Cevap
39
Görüntüleme
3K
anılbaran


Üst Alt