Galaxy S3 i9300 [ROM][TW][4.4.4][UX][08.09.16][v8] HYPER-ROM

Sponsorlu Bağlantılar

hyper mi ?___eclipse mi?


  • Kullanılan toplam oy
    37
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
klavye üzerindeki sembolleri kaldıramıyorum root Explorer işlem yapmıyor
klavye üzerindeki sembolleri kaldıramıyorum root Explorer işlem yapmıyor
 


musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
silindi
 
Son düzenleme:

ciwano0114

Üye
Görüntülü arama sıkıntısız çalışıyor mu. . . ???
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Son düzenleme:

gacvokem

Üye
telefonun şarj az gidiyor sanki..
 
bark_41

bark_41

Üye
klavye üzerindeki sembolleri kaldıramıyorum root Explorer işlem yapmıyor
klavye üzerindeki sembolleri kaldıramıyorum root Explorer işlem yapmıyor
xposet installer+wanam xposet yükle wanamdan sembolleri kaldıra tık koy.
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
telefonun şarj az gidiyor sanki..
bu şarj olayı birazda kişisel olsa gerek yani teli kişinin nasıl kullandıgına bağlı sanki yoksa her yönden en stabil bu rom bence teşekkürler
 
uzman47

uzman47

Üye
Şu mobil veri uyarisinada bir cozum bulunsa on numara rom ya. Ya arkadaslar bu romda dil ve girise bide hesaplara giremiyorum sizdede boylemi?
 
mehmetvural33

mehmetvural33

Üye
arkadaşlar ben görüntülü görüşme yapamıyorum neden acaba?
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Şu mobil veri uyarisinada bir cozum bulunsa on numara rom ya. Ya arkadaslar bu romda dil ve girise bide hesaplara giremiyorum sizdede boylemi?
Ben çok memnunum dediğin gibi veri uyarısı olmasa daha iyi olacak bunu dosya yöneticisinde system den yapabilirmiyiz Ben klavye üzerindeki sembolleri kaldırdım tertemiz klavye oldu
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Şu mobil veri uyarisinada bir cozum bulunsa on numara rom ya. Ya arkadaslar bu romda dil ve girise bide hesaplara giremiyorum sizdede boylemi?

ben girebiliyorum sorun yok
arkadaşlar ben görüntülü görüşme yapamıyorum neden acaba?
verdiğim fix dosyayı flashlayın
Kurulumu yaptım, simge boyutları çok küçük gerçekten bunun içinde novayı fulleyin simge boyutlarını değiştirebiliyorsun gayet hoş oldu şimdilik performansada bakıcaz artık
görüntülü aramayı denedinmi yapamayan arkadaşlar var birtek bendemi çalışıyor bu :) merak ettim
 
baronsavas

baronsavas

Üye
Şuan test ettim ve çalışmıyor fix felan kurmadım, zaten kullanmıyorumda :hih:
 
uzman47

uzman47

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

ben girebiliyorum sorun yok

verdiğim fix dosyayı flashlayın

görüntülü aramayı denedinmi yapamayan arkadaşlar var birtek bendemi çalışıyor bu :) merak ettim
Dil ve girise girdiginde turkce yazan dil kismina girip mevcut dilleri gorebiliyormusun. Bide tango programi yuklumu sende. Muhtemelen tangodan kaynakli diye dusunuyorum. Hangi kerneli kullaniyorsun? Moro ve agni kernellerini denedin mi ?
Ben çok memnunum dediğin gibi veri uyarısı olmasa daha iyi olacak bunu dosya yöneticisinde system den yapabilirmiyiz Ben klavye üzerindeki sembolleri kaldırdım tertemiz klavye oldu
Bu veri uyarisini kaldirabilmek icin 4.4.4 uyumlu farkli bir lollipop system ui flashlamak gerekiyor xda da mevcut denemek lazim mesela blekotanin note4 romda kullandigi systemui denenebilir :)
 
musleysa

musleysa

Üye
    Konu Sahibi
Dil ve girise girdiginde turkce yazan dil kismina girip mevcut dilleri gorebiliyormusun. Bide tango programi yuklumu sende. Muhtemelen tangodan kaynakli diye dusunuyorum. Hangi kerneli kullaniyorsun? Moro ve agni kernellerini denedin mi ?
romdakki kerneli kullanıyorum gerçi farklı rom kullanırkende boeffla kullanırdım
 
Son düzenleme:
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
system lolipop ui yükledim mobil veri uyarıdan kurtuldum sinyal simgesi değişti bunu sevmedim diş diş sinyal yerine beyaz sabit duran sinyal simgesi geldi
 
uzman47

uzman47

Üye


Bunlarida bir dene istersen s6 lollipop system ui...
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye


Bunlarida bir dene istersen s6 lollipop system ui...
S6 olanı flaşhladım bu seferde sinyal çubukları gitti hoş değil xposet installer ile sinyal simgesini değiştiremiyorum bu romda değişiklik yapamıyor hangi modül olursa olsun
 
uzman47

uzman47

Üye
S6 olanı flaşhladım bu seferde sinyal çubukları gitti hoş değil xposet installer ile sinyal simgesini değiştiremiyorum bu romda değişiklik yapamıyor hangi modül olursa olsun
Birinci verdigim LolliDN4.zip. i denedin mi guzel ve uyumlu oldugu yaziyordu..
 

Benzer Konular

Cevap
534
Görüntüleme
36K
earlyhcore
GreaTH
Cevap
190
Görüntüleme
33K
musleysa
Cevap
39
Görüntüleme
3K
anılbaran


Üst Alt