tifazcik
Üye
G
renk ayar yeri var kullanmadan yorum yapmayın. diyelimki soluk. ısınınca parlaklığınız düşüyor. nerde kaldı ekran canlılığı![]()
G3 le z2 ekranini karsilastirmak cok sacma ayrica komsumuzda z2 var z2 hic isnimiomis gibi gosterionuz g3 kadar isnio yani. O kadar az ismiyor z2renk ayar yeri var kullanmadan yorum yapmayın. diyelimki soluk. ısınınca parlaklığınız düşüyor. nerde kaldı ekran canlılığı![]()

Kargo Gelince Açmadan Önce Video Kaydına Almayı Unutma Cihazi Aç Ekranında Kamerasında Filan Sorun Varmı Güzelce Videonun Karşısında Bak Ondan Sonra Kaydı Sonlandır Aman Dikkat