Mehmet
Emekli Yönetici
Ben kitkata geri döndüm pil cok hizli bitiyorpil simgesi ya s6 vs note 5 deki gibi kalin dil
Ben kitkata geri döndüm pil cok hizli bitiyorpil simgesi ya s6 vs note 5 deki gibi kalin dil
4.4.2 ye döndüm4.3 donebiliyozmu ?
Sn. @Mehmet daha iyi olan ne var ?4.4.2 ye döndüm
çeşitli sistem iyileştirmeleri ama pil hiç dayanmıyor kitkattayım rahat 2 gün gidiyo şarj lollipopta 1 gün zor dayanıyorSon kararlılık güncellemesi bu türden hataları getirdiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sn. @Mehmet daha iyi olan ne var ?
görsellik ve stabilite istiyorsanız android 5 ama uzun pil ömrü istiyorsanız kesinlikle kitkatSon kararlılık güncellemesi bu türden hataları getirdiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sn. @Mehmet daha iyi olan ne var ?
kurulabilirmiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu romu deneyen oldummu bugün güncellenmiş orjinal stock romdan farkı yok üzerine aurora özellikleri eklenmiş stabilite on numara yeni kurduğum için şarj hakkında bişey diyemiyeceğim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
evetkurulabilirmi
link alabilirmiyim fix felan varsa onlarida atarsaniz
link alabilirmiyim fix felan varsa onlarida atarsaniz
note 5 yada s6 ya ozgu bisiler varmi ayrica sarji nasılLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbuda xposed recoveryden flasla tamam
note 4 gibi oldu telefon şarjını 1 2 gün test etmek lazımnote 5 yada s6 ya ozgu bisiler varmi ayrica sarji nasıl
merhaba hangi recovrey kullanarak flashladın romu ?şimdiye kadar bütün romları denemişimdir herhangi yavaşlama görmedim ayarlarda
