Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
4.3 donebiliyozmu ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Son kararlılık güncellemesi bu türden hataları getirdi

Sn. @Mehmet daha iyi olan ne var ?
çeşitli sistem iyileştirmeleri ama pil hiç dayanmıyor kitkattayım rahat 2 gün gidiyo şarj lollipopta 1 gün zor dayanıyor
Son kararlılık güncellemesi bu türden hataları getirdi

Sn. @Mehmet daha iyi olan ne var ?
görsellik ve stabilite istiyorsanız android 5 ama uzun pil ömrü istiyorsanız kesinlikle kitkat
 
xmustx

xmustx

Üye
Ya en son rootlayıp s6 note5 ortak rom atıcam yada downgrade.Taa ki n9005 bulana kadar..
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
bende kitkattan sıkıldım rom atıcamda hangisi karar veremedim lolipoptaki görsellik çok hoşuma gidiyo ama sarj sorun
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici

bu romu deneyen oldummu bugün güncellenmiş orjinal stock romdan farkı yok üzerine aurora özellikleri eklenmiş stabilite on numara yeni kurduğum için şarj hakkında bişey diyemiyeceğim










 
Anil-D

Anil-D

Üye

bu romu deneyen oldummu bugün güncellenmiş orjinal stock romdan farkı yok üzerine aurora özellikleri eklenmiş stabilite on numara yeni kurduğum için şarj hakkında bişey diyemiyeceğim










kurulabilirmi
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Ben denedim fakat şöyle bir sorun ile karşılaştım. Mobil veri kullanamıyordum. Orada bahsedilen yöntemi denedim fakat bende olmadı. Rom stabilite konusunda harika, katılıyorum.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Şu an mobil veri sorunu yok galiba sorun giderilmiş
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
link alabilirmiyim fix felan varsa onlarida atarsaniz

buda xposed recoveryden flasla tamam
 
  • Beğen
Tepkiler: OPYBOBS
Anil-D

Anil-D

Üye

buda xposed recoveryden flasla tamam
note 5 yada s6 ya ozgu bisiler varmi ayrica sarji nasıl
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
şu an başka fix filan yok gerekte yok sanırım geliştirici note5 spen gelicek demiş daha sonra
note 5 yada s6 ya ozgu bisiler varmi ayrica sarji nasıl
note 4 gibi oldu telefon şarjını 1 2 gün test etmek lazım
 
Anil-D

Anil-D

Üye
kuruyorum ozaman teşekür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Sarangni

Sarangni

Üye
Note 3 N9005 için yapılan Note 5 Port romlar da ayarlar menüsü yavaş Note 3 N9000Q aynı durum var mı? . Çok güzel romlar, takılma yok ama ayarlar menüsünü bir türlü çözemediler.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
şimdiye kadar bütün romları denemişimdir herhangi yavaşlama görmedim ayarlarda
 


Üst Alt