Haber Türk Telekom markalı TT175 tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar



hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Cihaz güzel lakin media tekin 67 serisi gayet hızlı olmasına rağmen nedense tt düşük kodu koymuş 6752 var 53 var 35 baya düşük. Ve 1.3 ghz yavaş kalacak lakin 8 çekirdek toparlar. Bu arada 65 serisi öldü artık mtk 6795 x10 ve x20 helio üretiyor artık snap dragon yanında tırt kalıyor
 
İbrahimakinci

İbrahimakinci

Üye
Benim geçen hafta aldığım telefon ile aynı özelliklere sahipmiş... Ama farkı 3gb ram-32 gb rom ve görseli çok kaliteli malzemeden.
Bluboo xtouch 500 diye bir Çin telefonu aldım.Bu ay çıktı Gearbest de (usa) 150$ çarşamba indirimi vardı.
Cihaza gelince ; 5" ips-ogs-jdi(sony xperia serisi kullanıyor ve pil tasarrufu iddiası var) ekranı var.Gorilla3.-MTK 5753 (1.3 Ghz 8 çekirdek) ve biliyorsunuzdur mtk işlemci de imei-kayıt derdi de olmuyor her iki simde de...mali t720 grafik-5.1 android-13 mp sony arka ve 8 mp ön kamera-4G LTE .-64 gb sd kart-3 GB RAM-32GB ROM-3050 mah pil.



150$ civarı ucuz ama önceliklerimi (pil, 5 inç ekran, 4g) fazlasıyla karşılıyor...
Ekran süresi full ışık ile 8 saat (3g ile) bana fazlasıyla yetecektir. İlginç olan bir tarafı da parmakizi iphone6 dan hızlı çalışıyor :bud: 150$ a ne beklenebilir ki daha... + çift hatlı...
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yukarıda bazı arkadaşlar jcuz demiş ama ben katılmıyorum. 150$ a daha iyi özellikleri sunan da para kazanıyor. Türk Telekom'a yakışmadı...Madem piyasaya ilk giriyorsun çok iyi donanım ve f/p ile giriş yapmalısın ki zaten cins ismin için "işte bu alınır" densin. Yerel internette ve fiber altyapıda birinci ya! Ona güvenip ben markayım diyor ama bu piyasada değil ve bu zihniyetle de olamazsın. Ucuz ver kardeşim millete hizmet olsun ilk telefonundan milyonlar götürme... Biz de yurtdışından almayalım, sen de ilk telefonunla "işte kendinden çok bizi düşünen biri çıktı" imajını ver gönüllere... Nerdee... İlk modelinle voleyi vur! Çok beklersin...O paraya dışarıdan aileden birine hediye bi tane daha alınıyor...
 
Son düzenleme:
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Vestel T60 Varken Kullanan Olurmu Acaba Asıl Soru O Tamamen Yerli Üretimi Olması Lazım Bu Cihazlarınki Gönül Rahatlığı İle Alalım
 
Rygebin

Rygebin

Üye
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
İbrahimakinci

İbrahimakinci

Üye
Bi kere ilk chip fabrikası bu yıl 10 milyon $ la yeni kuruldu ve o da şimdilik askeri alanda çalışıyor. Ekran, pil, chip,anakart vs. daha alınacak çok yol var ve zengin Türk yatırımcısı üretim yapmaktansa parça montajını seçiyor maalesef, hem de üretene yüksek vergi indirimleri olduğu halde. Çünkü üretim çok büyük ar-ge tesislerini ve teknisyenlerini gerektiriyor çünkü bugünkü parça seneye eski model oluyor.Şimdilik yerli dememek lazım. Marka yerli sadece.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Hocam hiçbir cihaz %100 yerli değil :ehe. Malesef.
Aradığımda O İşte Muhakkakki Kıyıda Köşedeki Teknoloji Manyakları İsteseler Yaparlar Ama Ekonomik Yönden Dolayı Vazgeçiyorlar Sanırım
Bi kere ilk chip fabrikası bu yıl 10 milyon $ la yeni kuruldu ve o da şimdilik askeri alanda çalışıyor. Ekran, pil, chip,anakart vs. daha alınacak çok yol var ve zengin Türk yatırımcısı üretim yapmaktansa parça montajını seçiyor maalesef, hem de üretene yüksek vergi indirimleri olduğu halde. Çünkü üretim çok büyük ar-ge tesislerini ve teknisyenlerini gerektiriyor çünkü bugünkü parça seneye eski model oluyor.Şimdilik yerli dememek lazım. Marka yerli sadece.
Normal Oda Herkes Çine Ürettiyor Maları Geçen Çakmak Gördüm Hala Daha Kullanıyorum Adamlar Türk Bayraği Resimli Çakmak Yapmiş Bi Baktım Çin Malı :ah Adamlar Günlüğü 1 Dolara Çalşiyor Orada Üretilmesi Normal Bence
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Aradığımda O İşte Muhakkakki Kıyıda Köşedeki Teknoloji Manyakları İsteseler Yaparlar Ama Ekonomik Yönden Dolayı Vazgeçiyorlar Sanırım

Normal Oda Herkes Çine Ürettiyor Maları Geçen Çakmak Gördüm Hala Daha Kullanıyorum Adamlar Türk Bayraği Resimli Çakmak Yapmiş Bi Baktım Çin Malı :ah Adamlar Günlüğü 1 Dolara Çalşiyor Orada Üretilmesi Normal Bence
Ne kadar da iğrenç birşey değil mi o olay . Rezillik :ehe.
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
byAndroid

byAndroid

Üye
Bence fiyat ve özellikler gayet yeterli. Parmak izi okuyuculu bu fiyata başka telefon var mı? Kasada metal bildiğim kadarıyla vestelin cihazlarından kat kat iyidir
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Bence fiyat ve özellikler gayet yeterli. Parmak izi okuyuculu bu fiyata başka telefon var mı? Kasada metal bildiğim kadarıyla vestelin cihazlarından kat kat iyidir
Ama bu alıcısı olduğunu göstermez :ehe.
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
byAndroid

byAndroid

Üye
900 liraya başka ne alınabilir
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Öyle olmuyor işte 200 lira falan :D
 
Sarangni

Sarangni

Üye
900 liraya başka ne alınabilir
Cihaz alacak olsanız 900 lirayı bu cihaza bağlar mısınız?

Meizu M2 Note alırdım. İnceleme videoları oldukça tatmin edici. FlyMe OS da başarılı ve cihazı yormuyor.

Şahsi fikrim ölü doğmuş cihazdır. Yalnız Türkiye de belli bir satış yapar. Teknolojiye uzak insanlara Türk Telekom markası ile verirler gider.
 
Son düzenleme:
byAndroid

byAndroid

Üye
Gerçi o cihaz da güzel de güncelleme alacak mı o
 


Üst Alt