by-pegasus
Üye
Casper via v8c kullanmıştım 1.4 GHz hızında çalışan 8 çekirdekli MediaTek MTK6592 işlemciyi kullanıyordu beğenmemiştim
Maliyeti dusuk yani

Casper via v8c kullanmıştım 1.4 GHz hızında çalışan 8 çekirdekli MediaTek MTK6592 işlemciyi kullanıyordu beğenmemiştim

Aynen öyleMaliyeti dusuk yani![]()
150$ a ne beklenebilir ki daha... + çift hatlı...Hocam hiçbir cihaz %100 yerli değilVestel T60 Varken Kullanan Olurmu Acaba Asıl Soru O Tamamen Yerli Üretimi Olması Lazım Bu Cihazlarınki Gönül Rahatlığı İle Alalım
. Malesef.Aradığımda O İşte Muhakkakki Kıyıda Köşedeki Teknoloji Manyakları İsteseler Yaparlar Ama Ekonomik Yönden Dolayı Vazgeçiyorlar SanırımHocam hiçbir cihaz %100 yerli değil. Malesef.
Normal Oda Herkes Çine Ürettiyor Maları Geçen Çakmak Gördüm Hala Daha Kullanıyorum Adamlar Türk Bayraği Resimli Çakmak Yapmiş Bi Baktım Çin MalıBi kere ilk chip fabrikası bu yıl 10 milyon $ la yeni kuruldu ve o da şimdilik askeri alanda çalışıyor. Ekran, pil, chip,anakart vs. daha alınacak çok yol var ve zengin Türk yatırımcısı üretim yapmaktansa parça montajını seçiyor maalesef, hem de üretene yüksek vergi indirimleri olduğu halde. Çünkü üretim çok büyük ar-ge tesislerini ve teknisyenlerini gerektiriyor çünkü bugünkü parça seneye eski model oluyor.Şimdilik yerli dememek lazım. Marka yerli sadece.
Adamlar Günlüğü 1 Dolara Çalşiyor Orada Üretilmesi Normal BenceNe kadar da iğrenç birşey değil mi o olay . RezillikAradığımda O İşte Muhakkakki Kıyıda Köşedeki Teknoloji Manyakları İsteseler Yaparlar Ama Ekonomik Yönden Dolayı Vazgeçiyorlar Sanırım
Normal Oda Herkes Çine Ürettiyor Maları Geçen Çakmak Gördüm Hala Daha Kullanıyorum Adamlar Türk Bayraği Resimli Çakmak Yapmiş Bi Baktım Çin MalıAdamlar Günlüğü 1 Dolara Çalşiyor Orada Üretilmesi Normal Bence
.3 milyar nüfus olursaNe kadar da iğrenç birşey değil mi o olay . Rezillik.
3 milyar nüfus olursa

Ama bu alıcısı olduğunu göstermezBence fiyat ve özellikler gayet yeterli. Parmak izi okuyuculu bu fiyata başka telefon var mı? Kasada metal bildiğim kadarıyla vestelin cihazlarından kat kat iyidir
.200 üstüne versin .. Zenfone 2 alsın..900 liraya başka ne alınabilir
Olur olur gel anlaşakÖyle olmuyor işte 200 lira falan![]()
.Cihaz alacak olsanız 900 lirayı bu cihaza bağlar mısınız?900 liraya başka ne alınabilir
Gerçi o cihaz da güzel de güncelleme alacak mı o
