Haber Türk Telekom markalı TT175 tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Türk Telekom markalı TT175 tanıtıldı!
Türk Telekom bugün gerçekleştirdiği etkinlikle, kendi markasını taşıyan ilk akıllı telefonu duyurdu. TT175 ismini taşıyan bu akıllı telefon iddialı özellikleri ve fiyatıyla Türkiye pazarında yüksek satışlara imza atma potansiyeline sahip.
Son dönemde akıllı telefon pazarının "metal kasa" akımından nasibini alan TT175'in dikkat çeken özelliklerinden birisi de parmak izi okuyucu özelliği. Arka kameranın altına yerleştirilen parmak izi okuyucu, cihazın kilidini sadece kullanıcılarının açabilmesine olanak sağlıyor. Ayrıca cihaz şu teknik özelliklere sahip;
-5.5 inç, 1080 x 1920 piksel ekran,
-1.3 GHz sekiz çekirdek Mediatek MT6735 çipset,
-Mali T-720 GPU,
-2GB RAM ve 16GB dahili depolama alanı,
-Otofokuslu ve çift LED flaşlı 13MP arka, 5MP ön kamera,
-3000 mAh pil,
-Android 5.1 Lollipop işletim sistemi
Diğer taraftan 4.5G desteğine sahip olan TT175'in pilinin çıkarılamaz yapıda olduğunu belirtelim. Bunun yanında cihaz, gümüş, altın ve siyah olmak üzere 3 farklı renk seçeneğine sahip. Türk Telekom, cihazını satın alan tüketicilere Tivibu ve TTnet Müzik gibi özel hizmetlerinden 3 ay boyunca ücretsiz faydalanabilme imkanı sunuyor.
Henüz kesin çıkış tarihi açıklanmayan TT175, 899 TL satış fiyatına sahip olacak.
 


BRKTNL

BRKTNL

Üye
Bu fiyata iyi özellikler ama işlemci hızının düşük olması ne kadar etki yapar cihaza incelemek lazım. Bu olaydan sonra ben de kendi adıma bir akıllı telefon üreteyim artık :ehe :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen üye 2362831
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Bu fiyata iyi özellikler ama işlemci hızının düşük olması ne kadar etki yapar cihaza incelemek lazım. Bu olaydan sonra ben de kendi adıma bir akıllı telefon üreteyim artık :ehe :cool
Bu fiyata iyi özellikler ama işlemci hızının düşük olması ne kadar etki yapar cihaza incelemek lazım. Bu olaydan sonra ben de kendi adıma bir akıllı telefon üreteyim artık :ehe :cool
Hocam zte ye söyleyin üretsin göndersin siz yeterki paradan haber verin
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Orası öyle tabi
 

Emre

Üye


Özellikleri iyi de adı biraz tuhaf olmuş.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Metal tasarım olması iyiymiş
 
kralberk13

kralberk13

Üye
ben olsam almam
özellikleri güzel değil
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Piyasaya bir cihaz ile giriş yapıyorsan ve bu cihaz satsın istiyorsan. Fiyat politikan esnek donanımın kuvvetli olacak. Bu cihaz da ikisi de yok.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
3 aralıkta satışa sunulacakmis ve cihazı alanların simkartları 4g yi desteklemiyorsa ücretsiz değişim olacakmış tabi avea için geçerlidir
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Arkadaşlar buzdolabının yanına gidecek çok kült bir tasarım daha. :ehe
 
caps6

caps6

Üye
zte nin daha iyi cihazları var onları tercih edebilirdi
 

Emre

Üye
Redmi Note 3 çakması gibi.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
android marshmallow güncellemesinde alacakmış cihaz bu arada
 
0MG90

0MG90

Üye
Bu fiyata iyi özellikler ama işlemci hızının düşük olması ne kadar etki yapar cihaza incelemek lazım. Bu olaydan sonra ben de kendi adıma bir akıllı telefon üreteyim artık :ehe :cool
Harbi bizde telefon mu yaptırsak napsak? Moda oldu artık önüne gelen telefon yaptırıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: BRKTNL
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: BRKTNL

by-pegasus

Üye
Bu mediatek islemciler nasil acaba guzel performanslari oluyormu :hmmm
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Bu mediatek islemciler nasil acaba guzel performanslari oluyormu :hmmm
Casper via v8c kullanmıştım 1.4 GHz hızında çalışan 8 çekirdekli MediaTek MTK6592 işlemciyi kullanıyordu beğenmemiştim
 


Üst Alt