İbrahimakinci
Üye
Resmi olarak belli olmasa da xda dakiler 6.0 kullanıyorlar custom romla.Gerçi o cihaz da güzel de güncelleme alacak mı o
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Resmi olarak belli olmasa da xda dakiler 6.0 kullanıyorlar custom romla.Gerçi o cihaz da güzel de güncelleme alacak mı o
Resmi olarak belli olmasa da xda dakiler 6.0 kullanıyorlar custom romla.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İnşallah birgün %100 yerli üretim yapacağımızı düşünüyorumVestel T60 Varken Kullanan Olurmu Acaba Asıl Soru O Tamamen Yerli Üretimi Olması Lazım Bu Cihazlarınki Gönül Rahatlığı İle Alalım
Sanatçi Diyorya Hani İşte Biz O Gün Tükeneceğiz Aynen Öyle İşteİnşallah birgün %100 yerli üretim yapacağımızı düşünüyorum

Kaça satıyorlar Usta , Valla çıksa alırımev Telefon faturasına ek veriyorlarsa alalim. 24ay filan taksitle) koyuyum kenarda dursun
)
Telefonun markasi maxicep Zo1 olsun
.
