Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
monitör de ölü renk gidiyor bazen yenisi de hazır çok az birşey kaldı onu da ödedimmi alıyorum kartıda bikaç aya alsam başlicam yenisi için toplamaya da aklımda şöyle bir soru var hocam
Şimdi 0 dan toplamak mı daha kaliteli yoksa
0 bi makinemi almak ?
monitör de ölü renk gidiyor bazen yenisi de hazır çok az birşey kaldı onu da ödedimmi alıyorum kartıda bikaç aya alsam başlicam yenisi için toplamaya da aklımda şöyle bir soru var hocam
Şimdi 0 dan toplamak mı daha kaliteli yoksa
0 bi makinemi almak ?
0 bi makinemi alim hazır toplu yani fabrika çıkışı
Yoksa kendim 0 donanımlar alıp mı toplim yani ekran kartı ram vs ayrı ayrı alıp mı birleştirim bunu demek istedim hocam
0 bi makinemi alim hazır toplu yani fabrika çıkışı
Yoksa kendim 0 donanımlar alıp mı toplim yani ekran kartı ram vs ayrı ayrı alıp mı birleştirim bunu demek istedim hocam
Toplama pc yaparsan performans acisindan daha iyi hazirlari daha pahaliya satarlar ama ayarlayamam ayarlayacak akraba arkadas vb de yok diyosan yapacak birsey yok yani perfirmans istiyosan kendin toplayacaksin
Forumda konu acsan toplarlar ztn sn birtek birlestireceksin
Ve sistem kuracaksin
Toplama pc yaparsan performans acisindan daha iyi hazirlari daha pahaliya satarlar ama ayarlayamam ayarlayacak akraba arkadas vb de yok diyosan yapacak birsey yok yani perfirmans istiyosan kendin toplayacaksin
Forumda konu acsan toplarlar ztn sn birtek birlestireceksin
Ve sistem kuracaksin