SoulsEagle
Üye
10 kursan biraz sorun yapabilir p4 islemciama bu konuda hic emin degilim kurup denemen lazim w8.1 yeter bnce sana simdilikhocam ram de sıkıntı yok zaten şuan ozaman 10 kursam nasıl olur ? zaten oyun pek olmicak bu gidişle bari güncel olsunda görsellik den bişeler kazanalım
![]()
8.1 i de aynı sebepten kaldırmama durumu olur mu 
ki 10 u bn o kadar begenmedim gorsel pek birsey yok 8.1 daha guzel bnce
o zaman sabah kurayım 8.1 i ?
beklediğimede değer inşallah ama sisteme de uymama korkusu var içimde ona bi cevap vermediniz