Deadpool siyah ekranda kaldı [SORUN ÇÖZÜLDÜ]

Sponsorlu Bağlantılar

SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
hocam ram de sıkıntı yok zaten şuan ozaman 10 kursam nasıl olur ? zaten oyun pek olmicak bu gidişle bari güncel olsunda görsellik den bişeler kazanalım

:tşk:
10 kursan biraz sorun yapabilir p4 islemciama bu konuda hic emin degilim kurup denemen lazim w8.1 yeter bnce sana simdilik
 


H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
10 kursan biraz sorun yapabilir p4 islemciama bu konuda hic emin degilim kurup denemen lazim w8.1 yeter bnce sana simdilik

bunu görmem yetti zaten :D 8.1 i de aynı sebepten kaldırmama durumu olur mu :hmmm
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye

bunu görmem yetti zaten :D 8.1 i de aynı sebepten kaldırmama durumu olur mu :hmmm
Olabilir sn karti al da ztn dedigin gibi simdi oynaman gereken bir suru oyun vardir onlar bitene kadar para birikir yeni pcde 10 u denersin :) ki 10 u bn o kadar begenmedim gorsel pek birsey yok 8.1 daha guzel bnce
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Olabilir sn karti al da ztn dedigin gibi simdi oynaman gereken bir suru oyun vardir onlar bitene kadar para birikir yeni pcde 10 u denersin :) ki 10 u bn o kadar begenmedim gorsel pek birsey yok 8.1 daha guzel bnce
:oke: o zaman sabah kurayım 8.1 i ?
 
  • Beğen
Tepkiler: SoulsEagle

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Yine dedigim gibi kurmadan ogreneneyiz bir denemelisin yoksa bana calistirir gibi geliyo
tamam hocam da şöyle bir sorum var
ben daha önce hiç cd siz format atmadım :D bu nasıl olacak şimdi cd yemi yazacam yoksa başka yollarıda varmı birde nerden indirebilirim :)
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
tamam hocam da şöyle bir sorum var
ben daha önce hiç cd siz format atmadım :D bu nasıl olacak şimdi cd yemi yazacam yoksa başka yollarıda varmı birde nerden indirebilirim :)
8.1 kuruyorsan hicbirseye yazmana gerek yok normal oyun kurar gibi iso dosyasini ac kur
Not: bu tarz kurduktan sonra windows.old diye klasor olusur bu snn eski sistemindir istersen silebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
8.1 kuruyorsan hicbirseye yazmana gerek yok normal oyun kurar gibi iso dosyasini ac kur
Not: bu tarz kurduktan sonra windows.old diye klasor olusur bu snn eski sistemindir istersen silebilirsin
nere den indirebilirim ?
 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
hocam bi arkadaşım
bunu al diyor aradaki 175 lira nın hakkını verirmi bu kart ve sistemi me de uyarmı sizce :hmmm
Evt 175 tlden fazlasini bile verir bu bnm attigimdan biraz daha iyi bunu gorsem bunu onerirdim ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Evt 175 tlden fazlasini bile verir bu bnm attigimdan biraz daha iyi bunu gorsem bunu onerirdim ;)
tamam hocam ozaman az daha bekleyecem :D :eller: beklediğimede değer inşallah ama sisteme de uymama korkusu var içimde ona bi cevap vermediniz
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
tamam hocam ozaman az daha bekleyecem :D :eller: beklediğimede değer inşallah ama sisteme de uymama korkusu var içimde ona bi cevap vermediniz
Anakart modelini power suply gucunu vs bilmedigimden uyumluluga cevap veremedim
 

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
Son düzenleme:


Üst Alt