Çıktı demedim ki?cikti diyorsun ya link hani ?
Geç Çıkacak Sanırım...Niye cikmiyor bu oyun ya![]()
Bu gidişle çıkmaz gibi görünüyorOyun çıkmadı henüz.
transfer dönemi kabarık o yüzden oyun geç gelecektir...Arda Parça'nın sözleşmeli oyuncusu. Büyük ihtimalle yer alır.
Parça değil Barca olacaktı.
Yani Hapı Yuttuk!!!Sadece o değil. Oyunun ekran çeşitllikleryle uyumu ve oyun değişiklikleri, javaya ek olarak android telefonlar da göz önüne alınıyor.
Real Football'da Şampiyonlar Ligi Modu Olsa Ne Güzel Olur...Şampiyonlar ligine yeni katılacak takımlar da ekleniyor olabilir.
vardıda o atmosferi vermiyordu pesde şampiyonlar ligi ve avrupa ligi modları vardı...ŞL modu zaten vardı.
eminmisin şampiyonlar ligi müziği olduğuna?Yanlış animsamiyorsam Rf 13'te ŞL müziği kullanılmıştı.RF'de kupa modunda bütün takımlar yer aldığı için avrupa ligini de o yüzden eklemeye gerek duymuyorlar sanırım.
Valla sır gibi ekran görüntüleri bile yok ne halt ediyosa gameloftHerseyi bosverinde kesin bi tarih varmi?
oyun çıksın senin için isimleri tek tek çözeceğim sözHerseyi bosverinde kesin bi tarih varmi?
RF 13 Niye Geç Çıkmıştı?Rf 13 eylül 17'de çıkmıştı.Bu oyunun da çıkması gecikecek artık.
