Tavsiye en yüksek sıcaklık degerleri

Sponsorlu Bağlantılar

ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
    Konu Sahibi
en yüksek sıcaklık degerleri
Batarya sıcaklık degerlerinde en yüksek limit ne olabilir..!!
Yaklaşık bir saat ugraştım cihaz ucsun diye, en son su degere yükseldi

cihazı tutamaz oldum ateş gibiydi, işlemcinin sıcaklıgını cekemedim fakat derece 98 olmiştu resart attı :D cihaz OnePlus One stock 5.1.1
 
  • Beğen
Tepkiler: lazye


Ozan

Ozan

Admin
Lion piller için ideal çalışma sıcaklıkları genel olarak -15 ila 50C arasındadır. Uygulamanın da aslında ne kadar tam anlamıyla gerçek gösterdiği aşikar çünkü 100 derece nerdeyse suyun kaynama (buharlaşma) derecesine yakın. İlk bakışta fahrenayt sandım belki de fahrenayt tır çünkü çok yüksek derece bir mobil cihaz için. Her halukarda elde tutulması zor sıcaklıklar cihaza ciddi donanımsal zararlar verir bu bir gerçek. Pilin ömrü ve arızalanması dışında, çevre birimleri ısıdan oldukça etkilenebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyas_0177
Luck Star

Luck Star

Üye
Pil isindikca siser ozellikle lion ise ve sonra patlar. Dikkat et.
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyas_0177
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
    Konu Sahibi
Test icin bir ara oppo ve plus sitesinde yapmıştım o zaman 63 derece deydi batarya, ilginc durum ise bu testi tam 6 defa yaptım cihazda heran gibi birsey olmadı, son testi bugün yaptım cihaz iki saat acılmadı sonra otomatik acıldı ;)
 
lazye

lazye

Üye
Güzel değerler aslında kulağa hoş geliyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyas_0177
Marco Laren

Marco Laren

Üye
sicak bayaa bi
 
avast

avast

Üye
Test icin bir ara oppo ve plus sitesinde yapmıştım o zaman 63 derece deydi batarya, ilginc durum ise bu testi tam 6 defa yaptım cihazda heran gibi birsey olmadı, son testi bugün yaptım cihaz iki saat acılmadı sonra otomatik acıldı ;)
One plus one i nerden aldiniz sormasi ayip :d bende dusunuyorumda soyle guzel birsy denk gelirse
 

MaxipmaN

Üye
ömründen güzel çalmışsın tebrikler
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
    Konu Sahibi
One plus one i nerden aldiniz sormasi ayip :d bende dusunuyorumda soyle guzel birsy denk gelirse
Bana sailfish portu yüzünden geldi sadece 39$ kargo ücreti ödedim.
Almak istiyorsan satabilirim benim plus 2 yolda :D
ömründen güzel çalmışsın tebrikler
Şuana kadar patlayan olmadı ama cok işlemci pert oldu, birazda rahat olmanın etkisi olunca hicbirsey umrunda olmuyor ;) yanarsa yansın dedigim bile oluyor.
 
avast

avast

Üye
Bana sailfish portu yüzünden geldi sadece 39$ kargo ücreti ödedim.
Almak istiyorsan satabilirim benim plus 2 yolda :D

Şuana kadar patlayan olmadı ama cok işlemci pert oldu, birazda rahat olmanın etkisi olunca hicbirsey umrunda olmuyor ;) yanarsa yansın dedigim bile oluyor.
Hadi canim ya bana davetiye cikti basvuruma ama turkiyeye geliyormu gelmiyormu anlayamadim hocam
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
    Konu Sahibi
Hadi canim ya bana davetiye cikti basvuruma ama turkiyeye geliyormu gelmiyormu anlayamadim hocam
Davetiye geliyor ve o davetiye ile adamların mahremine giriyorsun yani evlerine giriş izni alıyorsun ;)
Cihazı almak icin italya veya cin'e ucuyorsun yada seni bulundugun konuma göre yönlendiriyorlar.
 

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
Isinmaya dayanıklı ttet bataryaları almanızı tavsiye ederim. Benimde işlemcim çok ısınıyor 85 derece oluyor birşey olur mu ?
 
0MG90

0MG90

Üye
Ben Desire C'yi bilerek ısıtıyordum :D SS bulursam atarım
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyas_0177

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
    Konu Sahibi
Kullanımda ısınıyor. Lolipop güncellemesinden oldu S4
Lollipop ta nerdeyse hepsi ısınıyor, cözüm varmı dersen kitkata geri dön derim
S4 kullanıyordum sırf sarj yüzünden kitkat kurdum, köşede duruyor.
 

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
Lollipop ta nerdeyse hepsi ısınıyor, cözüm varmı dersen kitkata geri dön derim
S4 kullanıyordum sırf sarj yüzünden kitkat kurdum, köşede duruyor.
Nasıl dönebilirim ki sorun olmadan eğer böyle birşey mümkünse yardımcı ol bana. İmei hatası verdiği söyleniyor.
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl dönebilirim ki sorun olmadan eğer böyle birşey mümkünse yardımcı ol bana. İmei hatası verdiği söyleniyor.
imei sorunu ile hic karşılaşmadım, cwm den yedegi geri yükledim kuruldu,
Android te hicbirsey sıkıntı degildir. Fakat yedegin yoksa araştırmadan bir iş yapama ozaman
 

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
imei sorunu ile hic karşılaşmadım, cwm den yedegi geri yükledim kuruldu,
Android te hicbirsey sıkıntı degildir. Fakat yedegin yoksa araştırmadan bir iş yapama ozaman
Ancak benim telefon rootlu değil.
 


Üst Alt