AliExpress Kullananlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Narkotik ekipleri evinize kadar getirir ünlü bir isme de olmustu ayni durum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa


ettu

ettu

Üye
Usb flash disk alan var mı? Otg kablom gelince hem laptopta hemde telefonumda kullanacağım. Benim favorim sürgülü Sony 32 GB 3.0'dan yana. Fiyatı da 23,99$= 66 TL
Bende 3adet malzeme aldım fiyat çok uygun.flash bellek 64 gb. Aldım 17 liraya mal oldu.hem telefona hemde bilgisayara takılabiliyor.
Gelme süreside her seferinde değişiyor. Bazen 30günde bazen 15 günde engeçde 60günde gelir.
Satın aldığın flash diskin fotosunu koyar mısın? Bende sipariş edeceğim.
 

Karavelaa

Üye
GearBest'i biliyorsunuz mu bilmiyorum ama şimdi oraya el attım.İlk siparişim Xiaomi Mouse Pad :ehe
 

bydirgen

Üye
Arkadaşlar Gümrük Giriş Tutarının 75$ Olduğuna Emin Misiniz 2 Ay Önce 85$ Tutarında Ürün Aldım Gümrüğe Takılmadan Geldi Ayrıca Telefon Alacaklar Belirli Satıcılardan Alabilirler Sitedeki Satıcılar Türkiye Gümrüğünü Ve İşleyişini Bizden Daha İyi Biliyorlar 3 Tane Telefon Aldım Gümrük Sıkıntısı Yaşamadan Onlar Da Geldi Şuan İçin Sadece Ayakkabı Sıkıntı Oda Yanlış Bilmiyorsam Haziran Ayında Yürürlüğe Giren Ek Gümrük Vergisi Yüzünden 2 Çift Ayakkabıya Toplam Değeri 35$ 110 TL Gümrük Vergisi Çıkarttılar Bu Olayda 20 Gün Önce Gerçekleşti...
 

Karavelaa

Üye
Arkadaşlar Gümrük Giriş Tutarının 75$ Olduğuna Emin Misiniz 2 Ay Önce 85$ Tutarında Ürün Aldım Gümrüğe Takılmadan Geldi Ayrıca Telefon Alacaklar Belirli Satıcılardan Alabilirler Sitedeki Satıcılar Türkiye Gümrüğünü Ve İşleyişini Bizden Daha İyi Biliyorlar 3 Tane Telefon Aldım Gümrük Sıkıntısı Yaşamadan Onlar Da Geldi Şuan İçin Sadece Ayakkabı Sıkıntı Oda Yanlış Bilmiyorsam Haziran Ayında Yürürlüğe Giren Ek Gümrük Vergisi Yüzünden 2 Çift Ayakkabıya Toplam Değeri 35$ 110 TL Gümrük Vergisi Çıkarttılar Bu Olayda 20 Gün Önce Gerçekleşti...
75 Euro olması gerekiyor.Dolar değil.Telefon olayını biraz daha açıklayıcı anlatırsan yardımı olursun ;)
 

bydirgen

Üye
Aliexpres te Bazı Satıcılar Var Benim Aldığım Tek Satıcı Vardı Geçenlerde İki Satıcı Daha Buldum Tabiri Caizse Ürünü Alın Gerisini Dert Etmeyin Stili Mantıkları Var Hatta Telefonu İki Parça Halinde Gönderen Bile Var Ekranı Kasadan Ayırıp Sadece Türkiye ye Gönderim Yapan Satıcı İle Sağlıklı İletişim Kurup Ne Yapması Gerektiğini Ona Anlatmanız Hepsi Bu Gümrükte Şöyle Bir Durum Var Satın Aldığımız Ürünün Telefon Olduğunu Biliyorlar Ama Yazılan Preforma Da İçerik Mp3 Çalar Tutarda Düşük Olduğu İçin Ve Şikayete Konu Olacak Bir Durum Da Olmadığı İçin Gümrükten Sorunsuz Geçiyor Tabi Ki Bu Yüzde Yüz Garanti Değil Ama Olay Bundan İbaret
 

Karavelaa

Üye
Aliexpres te Bazı Satıcılar Var Benim Aldığım Tek Satıcı Vardı Geçenlerde İki Satıcı Daha Buldum Tabiri Caizse Ürünü Alın Gerisini Dert Etmeyin Stili Mantıkları Var Hatta Telefonu İki Parça Halinde Gönderen Bile Var Ekranı Kasadan Ayırıp Sadece Türkiye ye Gönderim Yapan Satıcı İle Sağlıklı İletişim Kurup Ne Yapması Gerektiğini Ona Anlatmanız Hepsi Bu Gümrükte Şöyle Bir Durum Var Satın Aldığımız Ürünün Telefon Olduğunu Biliyorlar Ama Yazılan Preforma Da İçerik Mp3 Çalar Tutarda Düşük Olduğu İçin Ve Şikayete Konu Olacak Bir Durum Da Olmadığı İçin Gümrükten Sorunsuz Geçiyor Tabi Ki Bu Yüzde Yüz Garanti Değil Ama Olay Bundan İbaret
Anladım peki teşekkür ederim. :tebessüm:
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Aliexpres te Bazı Satıcılar Var Benim Aldığım Tek Satıcı Vardı Geçenlerde İki Satıcı Daha Buldum Tabiri Caizse Ürünü Alın Gerisini Dert Etmeyin Stili Mantıkları Var Hatta Telefonu İki Parça Halinde Gönderen Bile Var Ekranı Kasadan Ayırıp Sadece Türkiye ye Gönderim Yapan Satıcı İle Sağlıklı İletişim Kurup Ne Yapması Gerektiğini Ona Anlatmanız Hepsi Bu Gümrükte Şöyle Bir Durum Var Satın Aldığımız Ürünün Telefon Olduğunu Biliyorlar Ama Yazılan Preforma Da İçerik Mp3 Çalar Tutarda Düşük Olduğu İçin Ve Şikayete Konu Olacak Bir Durum Da Olmadığı İçin Gümrükten Sorunsuz Geçiyor Tabi Ki Bu Yüzde Yüz Garanti Değil Ama Olay Bundan İbaret

Satıcıların linklerini atabilir misiniz?
 

bydirgen

Üye
Arkadaşlar Kusura Bakmayın Tüm Gün Bakamadım Onun İçin Geç Cevap Verdim Satıcılardan Birisi Bu Linkte
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni

Karavelaa

Üye
KZ ED9 geldi.Sol uc çalışmıyordu.İletişime geçtim.Cevap bile vermedi açtım kulaklığı kablo kopuk.Yaptım ve mükemmel ses.44 gün sonra onay verip.1 yıldızı da vercem.Resimleri atıcam birazdan ayrıca satıcı linkinide atayım.Satıcı iletişime gecseydi 1 yıldız vermezdim sonuçta olabilecek şey ama ne cevap veriyor nede ilgileniyor.Lütfen bu satıcıdan alışveriş yapmayalım. :tebessüm:
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Dispute ac bence onaylama mecbur kabul edecek o da.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Note 3 için İpaky bir kılıf sipariş ettik. Gönderi seçeneği China Post Air Mail diye verdik 15-27 gün de geliyor. Satıcı ise Seller Shipping Metot ile göndermiş 39-60 gün de teslimat süresi var. Başkasında daha ucuz du şimdi iade işlemi ile de uğraşmak istemiyorum vermiş bir kere postaya bakalım bir de bunu tecrübe edelim.
 

Karavelaa

Üye
Dispute ac bence onaylama mecbur kabul edecek o da.
Açtım da hala cevap yap.Ayrıca açıklamayı okudunmu bilmiyorum ama aynen şu yazıyor.5 gün içinde çözüm bulumanamazsa kendi aranızda halledin diyor resmen AliExpress işte bu özelliğini hiç sevmiyorum.
 
Son düzenleme:
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Açtım da hala cevap yap.Ayrıca açıklamayı okudunmu bilmiyorum ama aynen şu yazıyor.5 gün içinde çözüm bulumanamazsa kendi aranızda halledin diyor resmen AliExpress işte bu özelliğini hiç sevmiyorum.

Sadece alıcı degil satıcıyı da koruma altına almıslar.Gönderi süresi doldugunda falan direkt otomatik onaylanıyo ürün.
Ben bir kılıf almıstım Post Air ile yollanmıstı gönderi süresi dolmus baktım otomatik onaylanmıs ama ürün gelmemisti onaylandıgında daha sonra geldi.
 

Karavelaa

Üye
Sadece alıcı degil satıcıyı da koruma altına almıslar.Gönderi süresi doldugunda falan direkt otomatik onaylanıyo ürün.
Ben bir kılıf almıstım Post Air ile yollanmıstı gönderi süresi dolmus baktım otomatik onaylanmıs ama ürün gelmemisti onaylandıgında daha sonra geldi.
Alıcı koruması diye bir şey yok.Baksana mesaja.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
İade alanlar olmuş çok. Satıcının kalitesine göre değişir tabi. Ticarette her zaman risk vardır. Aliexpress bu konuda iyi 10 ürün alsan 2 tanesinde arıza illa çıkar ama aldığın 8 ürünü o fiyata hiç bir yerde bulamazsın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa

Karavelaa

Üye
İade alanlar olmuş çok. Satıcının kalitesine göre değişir tabi. Ticarette her zaman risk vardır. Aliexpress bu konuda iyi 10 ürün alsan 2 tanesinde arıza illa çıkar ama aldığın 8 ürünü o fiyata hiç bir yerde bulamazsın :D
Satıcı gönder değişeli dedi.Dedim 10,75 TL PTT alıyor.Ödemiyecek bir kere bunu + güvenemiyorsun.Çünkü ürünün iade olduğu AliExpresste gözükmüyor.
 
ettu

ettu

Üye
Sipariş ettiğim beş saatten biri bugün 8 Ağustos 2015 cumartesi günü saat 12:00'de Ptt kargo ile evime teslim edildi.
Ürünü (11,68$) 27 Temmuzda sipariş ettim. Singapur'dan elime 8 günde ulaştı. İçinde pili de var. Şimdilik sorunsuz çalışıyor.
Satıcı %97,9 olumlu yorum almış. Bende olumlu onay vereceğim.
Link:










 

lotco

Üye
Merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık 6 yıldır bu siteden alışveriş yapıyorum. 200 civarında ürün aldım. Tüm yorumları okuduğum için tek tek alıntı yapmadan tecrubemi paylaşmak istiyorum. Yılbaşında 18 ayrı ürünü aynı sepete ekleyip aldım. Hepsi sorunsuz geldi. Aynı anda 50 adet buton pil aldım, gümrüğe takilmadi. PS3 oyun, kol, vs den telefon kılıf ekran koruyucuya, oyuncaktan takıya çiçek tohumuna kadar pekçok sektörden ürün satın aldım. Site son derece güvenli, içiniz rahat olsun. Dispute çok iyi çalışan bir sistem. Birkaç kez iade aldım. Yanlış renk gelen ürün için ücretsiz yenisini gönderen satıcı da oldu. Ürünlerin kalitesine göre fiyatları değişiyor. Çocuğum için masif ahşap oyuncaklar aldım, pahalı ama buradakinin 3te biri fiyatına. Nacizane tavsiyelerim; satıcının profili % 95ten azsa dikkatli olun. Mutlaka yorumları okuyun. Ürünün açıklamalarnı ve kargo detaylarını okuyun. Şüpheniz varsa satıcıya mesaj atın, bi soru sorun. Cevap vermezse uzak durun. Ürünü aldınız kargo uzadı, teslim süresi azaldı diyelim. Satıcıya mesaj atin ürün gelmedi diye, derhal süreyi uzatır. Uzatmazsa dispute acacam deyin. Muhakkak uzatirlar. Cevap gelmezse direkt dispute açın. Paranızı iade alın. Hem ürünü alıp hem de dispute yapmayın. Aliexpress sıkı takip ediyor kargoyu. Yakalanirsaniz banlanirsiniz, hem mail hem kredi kartınızı bi daha kullanamazsınız, ayrıca dolandırıcılık suclanabilirsiniz. Değmez. Fiyatları iyi araştırın ama her zaman popüler satıcıları tercih edin. 1-2$ oynar en fazla. Indirim dönemlerini iyi takip edin. Aklınıza takilanlari özelden ya da bu başlıktan sorabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım. Iyi geceler
 


Üst Alt