Telefon Tavsiyesi Lg g4 mū galaxy s6 mı

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
En sonunda bir tane Samsungu kotulemeyen üye geldi konuya :D
Son güncelleme ile S6 sorunsuz oldu diyebilirim özellikle ram sorunu ortadan kalktı cihaz ortalama 1.9 ram ile çalıyor. Önceden 2.5 ram ile çalışıyordu.
Samsung iyi çalışıyor bu ara :)
Zaten cihazın görsel güzelliği ve malzeme kalitesi belli. Kamerayı yazmama gerek yok zaten :)


Bende öyle birşey bekledim ama fiss çıktı :(
Kameraya 0.2 saniyede belki daha hızlı giren bir cihaz için yavaş demeye akıl sır ermiyor. Hadi TouchWiz var diye demiş olabilir derim ama hem donanım hem yazılımı 0.2 saniyede açan bir cihaz donanım ve yazılım diyorum! Nasıl olurda yavaş denebilir?
 


Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye

Telefonu niye çöp kutusu gibi kullanıyorsun?
Gerekli gereksiz ne varsa yüklenmişsin :)
 
hikmet366

hikmet366

Üye
hikmet366

hikmet366

Üye
Telefon yinede kasma donma yapmio helal olsun
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Kameraya 0.2 saniyede belki daha hızlı giren bir cihaz için yavaş demeye akıl sır ermiyor. Hadi TouchWiz var diye demiş olabilir derim ama hem donanım hem yazılımı 0.2 saniyede açan bir cihaz donanım ve yazılım diyorum! Nasıl olurda yavaş denebilir?

S6 yi kötülemek için ellerinden geleni yapıyorlar zaten gereksiz bir sürü tezleri var tamamen kullanıcıyı aldatıcı tezler çoğunlukla cihazı aktif kullanıyorum ve hiçbir sorun görmüyorum ama adamlar 1 hafta test ediyor sonra birkaç tane işlemci ismi sayıp bilgili olduğu havasını verip cihaz şöyle kötü böyle kötü diyerek algı oluşturuyor.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
ben olsam ikisi arasında s6 yı alırdım
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Seviyorum abi napcan bir müzik Spotify açım 2dk nette dolaş elimi yakmaya başlıyor telefon

Telefonu Şarj ederken kullanıyorum ve telefonun üzerine su döküyorum ben o kadar ısınıyor yani :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
S6 yi kötülemek için ellerinden geleni yapıyorlar zaten gereksiz bir sürü tezleri var tamamen kullanıcıyı aldatıcı tezler çoğunlukla cihazı aktif kullanıyorum ve hiçbir sorun görmüyorum ama adamlar 1 hafta test ediyor sonra birkaç tane işlemci ismi sayıp bilgili olduğu havasını verip cihaz şöyle kötü böyle kötü diyerek algı oluşturuyor.
Welcome to MaxiCep :D
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
G4 öneriyorum.
Liste dışından ise Lumia 640 XL veya Lumia 930 , 830
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa
hikmet366

hikmet366

Üye
Samsung istemiyorsanız almayın ama başkalarına alma etme demeyin ben s6 kullanıyorum arayüz den tut herşeyini kadar iyi ben şuan A kadar donma takılma Vs hiç rastlamadım hiç donması beni yarı yolda bırakmadı

Ram sorunun neyden kaynaklandığı belliydi zaten 5.02 den dolayı bu sorun düzeldi 5.1.1 de

Evet güncelleme sıkıntı var çünkü adamlarda zibilliyon kadar telefon var
 

Karavelaa

Üye
Samsung istemiyorsanız almayın ama başkalarına alma etme demeyin ben s6 kullanıyorum arayüz den tut herşeyini kadar iyi ben şuan A kadar donma takılma Vs hiç rastlamadım hiç donması beni yarı yolda bırakmadı

Ram sorunun neyden kaynaklandığı belliydi zaten 5.02 den dolayı bu sorun düzeldi 5.1.1 de

Evet güncelleme sıkıntı var çünkü adamlarda zibilliyon kadar telefon var
Bu yaziyi 1.5 yıl sonrada yazıcakmısın acaba? :D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Şu andaki Samsung ların durumunu değerlendirdiğimde yıllar önceki Nokia yı görüyorum.
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Bu yaziyi 1.5 yıl sonrada yazıcakmısın acaba? :D:D

Neye dayanarak 1.5 yıl sonrası için yorum yapabiliyorsun?
Elinde ne tür veriler var?
Mesela Nokia symbiani gelistiremiyoruz dedi ve desteği kesti.
Samsung un çöküşü için yazdığın senaryonun gelişme süreci nasıl olacak biraz acarmisin?
 

Karavelaa

Üye
Neye dayanarak 1.5 yıl sonrası için yorum yapabiliyorsun?
Elinde ne tür veriler var?
Mesela Nokia symbiani gelistiremiyoruz dedi ve desteği kesti.
Samsung un çöküşü için yazdığın senaryonun gelişme süreci nasıl olacak biraz acarmisin?
Ne kadar samsung aldıysam 1,5 yıla kalmadı hepsi dondu dur tek tek sayayım.galaxy young,ace2,s3,s3 mini,s4 ve artık burda durulur dedim.s6 nında gidişatı böyle olacağına eminim ne zaman düzelttiki bunu düzeltsin.Isınma sorunu var çoğu kişide.Sizde yokmuş ama o ayrı
 

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
838
z.ibra
Cevap
9
Görüntüleme
1K
z.ibra
Cevap
24
Görüntüleme
1K
AdanaAndroid


Üst Alt