GM Discovery SAMSUN GALAXY S6 ROM V1.0

Sponsorlu Bağlantılar

legolasd

Üye
ilk defa rom atacagim imei yedeği alamamız gerekiyor mu alıyorsak nasıl oluyor bi yardımcı olurmusunuz.
 


adamyav

adamyav

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar rom stabil ve hatalar olması normal cozumlemelerde rom ayarlayan arkadaslar yardımcı olsalar keske tek basıma yapamıyorum...
 

Bilgemet

Üye
Tşk
tel açılmıyor 16 gb?
Wipeleri doğru yap ve system i formatla cwm den yıkza boot ta kalır. Bütün temizlikleri yapmazsan zaten bootta kalması normal. Telefon hahgi romu açacağını şaşırıyor.
 

Misafir

tel çekmiyor neden acil yardım??
 
meyrock

meyrock

Üye
tel çekmiyor neden acil yardım??
Telefonun imei sonradan atılmış klon imei ise imei'i uçmuş olabilir.
Bir firmware yükle. Ya da tel root lu ise cihazına uygun bir modem flasla
 

Guliyashvili

Üye
Üstadım kamera netleştirmesinde bir problem var netleştirmiyor gm disvovery 16 gb ta
Kamera odaklamıyor gm discovery 16 gb
 

palalevent

Üye
Paylasim icin tesekurler
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
Başlığa bak ama Samsun galaxy :D Samsunda sıradan bir telefon :ehe
 


Üst Alt