baskahmet
Üye
Bu rom kasmıyor ki kim uydurdu bunubu rom kasmasa ben buna geçerim ama bende stocktayım şuan
Bu rom kasmıyor ki kim uydurdu bunubu rom kasmasa ben buna geçerim ama bende stocktayım şuan
oğuz diyodu aşırı kasıyo takılmalar oluyo ama şarjı süper demiştiBu rom kasmıyor ki kim uydurdu bunu
O her roma öyle diyor. Merak etme kasmıyor.oğuz diyodu aşırı kasıyo takılmalar oluyo ama şarjı süper demişti

acaba geçsemmi ahmet sen ne diyosunO her roma öyle diyor. Merak etme kasmıyor.
Ona göre her rom kasıyor![]()

V4.4 de tr dil dışında sorun yaşamazsın diyorum ben..acaba geçsemmi ahmet sen ne diyosun![]()
tr dilide nası yapacaz amaV4.4 de tr dil dışında sorun yaşamazsın diyorum ben..
Bu konuda açıklamayı oku tr dil dosyası çalışması mevcut.tr dilide nası yapacaz ama
4.3 4 update linki varmı sende 4.3 e geçerim belkiBu konuda açıklamayı oku tr dil dosyası çalışması mevcut.
Ama yüzde 70 80 civarı tr oluyor.
Update 4 romu bozuyor. Uptade 3 e kadar yap geçiyorsan4.3 4 update linki varmı sende 4.3 e geçerim belki
update 3 linki varmıUpdate 4 romu bozuyor. Uptade 3 e kadar yap geçiyorsan
saol indiriyorum 4.3 3 updatede durum çubuğunda by ploiki yazısı varmıydıLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şurada gerekli tüm bilgiler püf noktaları ve eski versiyonları mevcut
sendemi şuan 3updateyi kullanıyosunhayır onu kaldırmışlaryapan adamlar ergen değil merak etme, ilk sürüm diye öyle bişey yapmışlardı.
bikaç ekran fotosu atarmısınBen bu romu eski sürümünden beri kullanıyorum, çok değişiklik yaptılar. Telefonu tanıyamıyosun s4miniden eser kalmıyor![]()


