Anket Cep Telefonu Kullanma Süreniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Cep Telefonunuzu Yaklaşık Olarak Kaç Yıl Kullanıyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    42
  • Anket kapatılmış .
Invoke

Invoke

Üye
Anlatımı bozuk anket konusu.
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen


BRKTNL

BRKTNL

Üye
Şu zamana kadar en fazla kullandığım bir buçuk seneyle Nokia 500 dü :ehe Ama şu an kullandığım bayağı gidecek gibi artık :ehe
Anlatımı bozuk anket konusu.
Anlatımda bi sıkıntı var sanki evet :ehe
 

askımm

Üye
En uzun kullandigim cihaz 6630 iki seneydi :) anadroid t20 s4 lg2 lg3. Tekrar s4 :d 2 sene içinde buda
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
1 yildan az
 
Kuzova

Kuzova

Üye
2 yıl
 

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
en fazla nokia 6230i kullandın sonra 1 sene C3 sonrada 7 yada 8 ay E72 kullandım. bu sene nisanın 6 sına 20 gün kullanılmış faturalı S4 aldım yazılım olarak gittiği yere kadar artık. bozulma durumu felan olnazsa inşallah da olmaz
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Fakirlikten 4 :D
 
Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
1 yıldan az
 
byAndroid

byAndroid

Üye
2 sene falan
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
    Konu Sahibi
Eskiden alıp satıyodum çünkü babamın ortak olduğu telefon bayisi vardı. Örneğin 1000 verdiysem normal fiyatı 1200 oluyodu ama 3 ay sonra 900e 950 ye satiyordum. Şuan önceki cihazim 4s ilk çıktığı gün aldım halen 0 gibi duruyor yaklaşık 4 sene. G2 yi de 2013 haziranda aldım. Yani benim 2-4 sene :)
İyi bir alışkanlık, yani kullanım durumuyla ilgili.
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
en az 1 yıl en fazla 2 yıl oldu bu zamana kadar
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
    Konu Sahibi
Anlatımı bozuk anket konusu.
Uyarınız için teşekkür ederim.
Başlıkta mı? yoksa anket seçeneklerinde mi?
Anket seçeneklerine müdahale edemiyorum, ama başlığı düzeltebiliriz.
: ) )
 
Gallahad

Gallahad

Üye
ben 7.sınıftan beri kullanıyorum telefon şuan üni. 1. sınıftayım elimde 3. telefonum var artık işe başlayınca iphone 11-12s ne çıkarsa onu alıcam :blush:
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
İlk 3GB Ram'e sahip cihazı kullanıyorum halen daha amiraller 3gb ram ile çıkıyor bu gidişle rahat 2 yılı var bu telefonun :cool (( şuan 1.5 yıllık telefon))
 
3onur5

3onur5

Üye
Ben de bu soruyu cep telefonu satan esnafa sormuştum. Neden 2 bin TL ye aldığı telefonu 1 ay sonra geri versin diye..
O da "Abi piyasada o kadar çok manyak var ki" diye yanıtlamıştı.

tanıdık telefoncu arkadaşım var oda bana şöyle anlatmıştı , insanlar turkcell avea vodafone evkur ve bunun gibi taksitle telefon alınan yerlerden 24-36 aya kadar taksit yapıp nakite satıyolarmış mesela telefon 36 ay boyunca 4000tl ye geliyoken adam 1500-2000 arası rakamlara satıyor eline nakit para geçicek diye birton masrafa giriyor :D o manyaklarda bunlar oluyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen ve B.A.R.O.N
Luck Star

Luck Star

Üye
tanıdık telefoncu arkadaşım var oda bana şöyle anlatmıştı , insanlar turkcell avea vodafone evkur ve bunun gibi taksitle telefon alınan yerlerden 24-36 aya kadar taksit yapıp nakite satıyolarmış mesela telefon 36 ay boyunca 4000tl ye geliyoken adam 1500-2000 arası rakamlara satıyor eline nakit para geçicek diye birton masrafa giriyor :D o manyaklarda bunlar oluyor :D
Bunlar tam manyak işte. Neyse bu operatörlerde artık insafa geldi 2500luk cihaz 3000e geliyor :D
 

MaxipmaN

Üye
Sağlam sıkılınca ve işimi gormemeye basladığında 2-2.5 yıl demek
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
    Konu Sahibi
Bunlar tam manyak işte. Neyse bu operatörlerde artık insafa geldi 2500luk cihaz 3000e geliyor :D
Bazı anlarda tep veriyorum, ama saglikli dusundugum zamanlarda da norma diyorum.
İnsan olan her yerde başlangıç noktası ile bitiş noktası arasında yer alan her çizgide insan davranışının olmasını normal görüyorum.
Oyuncak gibi düşünün.
Erkeklerin oyuncağı sadece araba idi. Şimdi cep telefonu da buna eklenmiş oldu.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
onceki telefonlarim ortalama alti aydi ama bu seferki uce yuruyor. bi sene daha kullanirim sanirim. sonra da bozulur zaten
 


Üst Alt