breakerecho
Üye
Yanlış hatırlamıyorsam
1 yıl panasonic gd 55kullandım sonra babamla telleri takasladık (k700i)
3yıl Sony ericsonn k700i kullandım bozulunca iphone aldım
2 yıl İphone 3g kullandım çalındı bende mediamarkttan 200tlye ucuza idarelik badalı
samsung wawe 525 aldım 4ay kullandım sonra huawei aldım
4ay civarı Huawei ideos x5 kullandım
Galaxy s ile taksladım onuda bi 4ay civarı kullandım bununda ekranı çatladı gittim galaxy ace aldım
2ay Galaxy ace kullandım memnun olmadım ace den iphone 4s aldım onuda 3-4ay civarı kullandım o ara arkadaşumda xperia arc s vardı ywni almıştı ben o tele resmen aşık oldum takas yapalım dedim iphoneu verdim xperia arc s i aldım 5 ay civarı kullandım en severek kullandığım tel o oldu sonra takside unutup kaybettim teli 2.el bi Galaxy s2 aldım 2-3ay kullandım.daha s2 yi alalı 2ay olmuştuki s3 çıktı s2 fazla ucuzlamadan satıp s3 aldım 1 sene kullandım ama nedense benim s3 çok sorunluydu wifi konusunda wifi inda bir problem vardı 1sene dayandım sonra canıma tak etti o ara s4de yeni çıkmıştı s3 ü sattım s4 almayı düşünmeye başladım ama maddi yetersizlikler yüzünden s4 yerine s4 mini aldım 2 hafta kullandım ama kafaya takmıştım ya iphone 5s yada s4 ün büyüğünü alacaktım.bir yerden elime para geçti iphone5s almaya gittim ama pahalı diye 5c alarak çıktım.iphone 5c yi 1hafta kullandım sonra üstüne biraz para ekleyip iphone 5s ile takasladım.4ay 5s kullandım.sonra satıp lg g flex aldım 6 ay kullandım.bir gün betona düştü ekranda çizgiler çıktı.bende o teli kullanmayı bıraktım odama çekmeceye attım gidip s5 mini aldım ama ekranı küçük geliyo diye s4 ile taksaladım şuan s4 kullanıyorum memnunum bozulana kadar değiştirmeyi düşünmüyorum.
1 yıl panasonic gd 55kullandım sonra babamla telleri takasladık (k700i)
3yıl Sony ericsonn k700i kullandım bozulunca iphone aldım
2 yıl İphone 3g kullandım çalındı bende mediamarkttan 200tlye ucuza idarelik badalı
samsung wawe 525 aldım 4ay kullandım sonra huawei aldım
4ay civarı Huawei ideos x5 kullandım
Galaxy s ile taksladım onuda bi 4ay civarı kullandım bununda ekranı çatladı gittim galaxy ace aldım
2ay Galaxy ace kullandım memnun olmadım ace den iphone 4s aldım onuda 3-4ay civarı kullandım o ara arkadaşumda xperia arc s vardı ywni almıştı ben o tele resmen aşık oldum takas yapalım dedim iphoneu verdim xperia arc s i aldım 5 ay civarı kullandım en severek kullandığım tel o oldu sonra takside unutup kaybettim teli 2.el bi Galaxy s2 aldım 2-3ay kullandım.daha s2 yi alalı 2ay olmuştuki s3 çıktı s2 fazla ucuzlamadan satıp s3 aldım 1 sene kullandım ama nedense benim s3 çok sorunluydu wifi konusunda wifi inda bir problem vardı 1sene dayandım sonra canıma tak etti o ara s4de yeni çıkmıştı s3 ü sattım s4 almayı düşünmeye başladım ama maddi yetersizlikler yüzünden s4 yerine s4 mini aldım 2 hafta kullandım ama kafaya takmıştım ya iphone 5s yada s4 ün büyüğünü alacaktım.bir yerden elime para geçti iphone5s almaya gittim ama pahalı diye 5c alarak çıktım.iphone 5c yi 1hafta kullandım sonra üstüne biraz para ekleyip iphone 5s ile takasladım.4ay 5s kullandım.sonra satıp lg g flex aldım 6 ay kullandım.bir gün betona düştü ekranda çizgiler çıktı.bende o teli kullanmayı bıraktım odama çekmeceye attım gidip s5 mini aldım ama ekranı küçük geliyo diye s4 ile taksaladım şuan s4 kullanıyorum memnunum bozulana kadar değiştirmeyi düşünmüyorum.
Son düzenleme:


