Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
slm kardeş.bir problemim var yapdım edersen sevinirim. 3 gün önce uzun süredir mesaj atamadığım 6600 ımı #*7370# yoluyla formatladım telefonum söylediğin gibi açılıp kapandı. normale döndü.bunda yarın saat sonra telefonumda kart değiştirdim birdahada telf açılmadı. ekran geliyor nokia yazıyor birkaç dk sonra yazı kayboluyor ama ışık yanıkkalıyor hiç birşey olmuyor. ne yapabilirim ... şimdiden teşekkürler. slm
kardeş sen çok acil hard formatı dene telefonun düzelecekti...düzelmezse hafıza kartına format at....
 


abacuklu

Üye
Arkadaşlar Arkadaşı Kötülşemek Istemem Ama O ımeı Bulma şeyine ımıe Lerinizi Yazmayın Telefonları Kopyalıyolar Ceptemsn Dede Var Bu
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Arkadaşı Kötülşemek Istemem Ama O ımeı Bulma şeyine ımıe Lerinizi Yazmayın Telefonları Kopyalıyolar Ceptemsn Dede Var Bu
bildiğin başka bir çözüm yolu...paylaşırsan seviniriz
 
ortega_003

ortega_003

Üye
format atmadan önce telefon hafızasındaki tema numara vb şeyleri hafıza katına taşıyalım
 

selim4545

Üye
dedneyeyim teşekkürler kardeşim sağolasın... slm

--------------- Ekleme ---------------

kardeş sen çok acil hard formatı dene telefonun düzelecekti...düzelmezse hafıza kartına format at....


yaptım ama olmuyor nokia yazısı geliyor hiçbir tuş işlemiyor. daha ne yapabilirimm .slm
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dedneyeyim teşekkürler kardeşim sağolasın... slm

--------------- Ekleme ---------------




yaptım ama olmuyor nokia yazısı geliyor hiçbir tuş işlemiyor. daha ne yapabilirimm .slm

kardeş noldu şimdi telefonun düzeldimi...
 

selim4545

Üye
aynı nokia yazısı geliyor tuşların ışığı sönüyor sanırım tuşlar aktif değil. başka ne yapabilirim
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Saol Arkadaşım Bilindik bişi ama yinede emeğine sağlık !!!:pro:
__________________________________________________

 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
baya bi işimize yarar bu
 

makkaya

Üye
merhaba arkadaşlar öncelikle hepinizin emeğine sağlık paylaşımlar çok güzel. benim n95 telefonum var bu siteden bir program yükledim ve hemen sonrasında ekran karardı, hiç birşey gözükmüyor, bazen ekran birkaç saniye görünür hale geliyor ancak hemen tekrar kararıyor. soft format attım faydası olmadı hard fort atmak için çok uğraştım ancak olmuyor yanlış yapmamak için yazılanları aynen uyguladım ama nafile. hard format atmak için başka bir yol varmı yada bana önerebileceğiniz bir şey varmı. herkese çok teşekkür ederim
 

selim4545

Üye
kardeş geçenlerde başka bir yerden şu yolla telefonum açıldı normale döndü sayılır şebeke problemi hariç ..... lazım olan arkadşlara duyurulur yeşil tuş * 3 ve üstten açma tuşu....... hadi hayırlısı slmlar
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeş geçenlerde başka bir yerden şu yolla telefonum açıldı normale döndü sayılır şebeke problemi hariç ..... lazım olan arkadşlara duyurulur yeşil tuş * 3 ve üstten açma tuşu....... hadi hayırlısı slmlar
:kop:biz farklımı yazmışız dostum yapmayın böle ya:nono:
 

makkaya

Üye
tuşlara basmanın sırası veya süresi çok önemlimi bilmiyorum ama her şekilde defalarca denedim ancak sonuç alamadım. sanırım bir telefoncuya gitmem gerekecek yardımlarınız için teşekkür ederim
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tuşlara basmanın sırası veya süresi çok önemlimi bilmiyorum ama her şekilde defalarca denedim ancak sonuç alamadım. sanırım bir telefoncuya gitmem gerekecek yardımlarınız için teşekkür ederim
kardeş telefonun markası ne sırayla basmayacan tuşilara hepsine aynı anda basmayı dene...
 

makkaya

Üye
abi nokia n95 kullanıyorum hepsine aynı anda basıyorum ancak format başlamıyor
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi nokia n95 kullanıyorum hepsine aynı anda basıyorum ancak format başlamıyor
*,3,yes,on-off en az 5 saniyeden fazla basılı tut ve bekle sonucu tekrar söle...hafıza kartı ve sim kartı çıkarttmana gerek yok çıkarırsan telefon ingilizce olur...
 

makkaya

Üye
abi bu dört tuşa elimden geldiğince aynı anda basarak 15-20 saniye belki daha fazla bekliyorum ama format başlamıyor ekran gelip gidiyor ve telefon açılıyor görüntü yok ama telefon işlevleri normal bazen görüntü geliyor ve bekleme ekranını görebiliyorum ama kesinlikle format başlamıyor belkide ben beceremiyorum. sizide çok meşgul etmek istemiyorum ama insanın canı sıkılıyor yardımlarınız için çok teşekkür ederim
 

pirana060

Üye
eline sağlık arkadaşım teşekkürler
 

fotocum

Üye
SORUNUM:
evet arkadaşlar, N95 için bu yöntemin işe yaramadığını söyleyen benim gibi bir sürü arkadaş var. Bende de N95 var ve acilen yazılım güncelleme yapmam gerekiyor. Şöyle bir sorun var ki telefon şu an herhangi bir uzak donanım ile iletişime geçmiyor.(mes. bluetooth ile bilgisayardan karşılıklı şifreleri girip onaylamama rağmen 200byte lık dosyanın yollanmasına başarısız diyor.)

4 tuş ile hard formatı 6600ımda sık sık yapıyorum. yani o konuda bir sorunum yok. Ama gemel olarak söylenmiş olan ne iki farklı format yöntemi ile bu sorunu aşamdım.
Yardımlarınızı bekliyorum...

TAVSİYE VE BİLGİLENDİRME:
Bu arada merak eden arkadaşlar için HARD FORMAT ı şöyle açıklayayım : Makinanın piyasa sürülmüş haline geri yüklenmesidir (RECOVERING) . Bu sebepten dolayı sonradan yüklemiş olduğunuz her şey silinecektir. Mesela; Nokia 6600 da attırmış olduğum versiyonda silindi.
Bu sebepten dolayıeğer hafıza kartınıza program yüklemiş ve cihazınıza format çekmişseniz sorunlarınızdan kurtulamayabilirsiniz. Cihazın format işleminden sonra en iyi yol kartınızıda bir kart okuyucu(card reader) veya laptop ta içindeki işinize yarıyacak verileri yedekledikten sonra formatlamanız. sonra kartınızı telefonunuzda birdaha formatlayın. son olarakta bilgisayarda dosyalarınızı kartta uygun yerlere geri atın. en hızlı yol budur.
Formatlar makinanıza direk olarak bir zarar vermezler. ancak şarz durumunu mutlaka dikkate alın. Doğal olarak yaptığınız tüm ayarlar, güncellemeler ve telefon rehberiniz silinecektir. Buda eksi tarafıdır.

Son olarak her tarafta söylenen formattan bilgi kurtarma yöntemi olarak yedekleme konusuna gelirsek;
Eğer tam yedekleme yaparsanız format atmanıza gerek kalmaz. zaten aynı içeriği az sonmra telefona geri yükleyeceksinizdir. :)))
Bunun yerine sadece telefon rehberi, msj vs... dosyalarınızı yedeklemeyi seçin. eğer PCSuite ile bunu yapamıyorsanız internette küçük bir arama bu tarz programları yapın bulabilirsiniz.

*** umarım yardımcı olabilmişimdir. Bende yardımlarınızı bekliyorum.. Şimdiden Teşekkürler...
 


Üst Alt