Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

kartal_murat

Üye
PAylaşım için teşekkürler Çok işime yaradı
 


ahmet07_67

ahmet07_67

Üye
kardes cok sağol ya cok ihtiyacım vardı :)
 

farmer

Üye
süper desem sayenizde çok şey öğreniyoruz çok çok saolun arkadaşlar
 

sespei

Üye
cok saol ya sonunda hallettım bu problemı saol
 

ohadiyorum

Üye
GecenLerde bu yazı lazımdı buLamıodum. SagoLasınn :) ii oLduu
 
hsyn73

hsyn73

Üye
Yardııım!!!
Arkadaşlar benim n 73 hiç açılmaz oldu hard formatta işe yaramıyor. Ekrana nokia nın logosu geliyor ama tel açılmıyor. Yardım ederseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
 

aysun_18

Üye
benim telefonum 6300 güvenlik kodunu unuttum ve tulardada güvenlik var hiç bi işlem yapamıorum tel kapalıyken (*) (3) (yes) ve yukarıdaki kapama açma tuşuna birlikte basarak yaptım ama hiç bişey olmadı sorun devam ediyoo yardım edin lütfen
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
benim telefonum 6300 güvenlik kodunu unuttum ve tulardada güvenlik var hiç bi işlem yapamıorum tel kapalıyken (*) (3) (yes) ve yukarıdaki kapama açma tuşuna birlikte basarak yaptım ama hiç bişey olmadı sorun devam ediyoo yardım edin lütfen
basıp bırakmayacaksın basılı tutacaksın
 

HarbiANKARALI

Üye
Tesekkürler arkadaşlar format attım benım telefona sürekli kapanıp acılıyodu kendiliğinden umarım işe yarar.
 
attack21

attack21

Üye
eyv çok saolsaın :D :)
 

pc_man

Üye
SAYGILAR eline saglık (pc_man)
 

mustione

Üye
tşkler dostum işe yaradı
 
schumici

schumici

Üye
ellerine sağlık birader
 
lyon_69

lyon_69

Üye
süpersin teşekkürler
 
sercan arıkan

sercan arıkan

Üye
yaw bndn solemesi, cok zorda kalmadıkca format atmayn,zararnz buyuk olr habernz olsn
 
esarda

esarda

Üye
sagolasın çok iyi oldu
 

erd_erd

Üye
öncelikle paylaşım için teşekkürler.n95 8gb sahibiyim,telefona versiyon güncellemesi yaptıktan sonra uygulamaları tekrar yükledim ancak nokia maps yüklenmedi,telefonu her açtığımda "yükleniyor" diyor daha sonra yüklenemiyor.soft format attım bi faydası olmadı,yardımcı olursanız sevinirim...şimdiden teşekkürler
 

onder_17400

Üye
teşekkürler saol
 

pesimistyle_

Üye
Çok teşekkürler güzel paylaşım olmuş
 

halitmilli

Üye
ulan helal olsun be manyak bişeymiş çok saol iştebudur yaw
 


Üst Alt